Kapitel 8

768 24 0
                                    

Här kommer nästa del! Det kmr bli mer spännande nu i fortsättningen tror jag! :)

__________________________

Kapitel 8

---------------------------------------------

Han såg mig i ögonen och jag så frågan. ''Vill du?''

Ja, Chris. Jag vill kyssa dig.

Han fyllde ut tomrummet mellan våra läppar.

---------------------------------------------

Kyssen var mjuk och alla rörelser Chris gjorde frågade om jag tyckte det var okej.

Jag ville ha honom så jävla mycket att det inte var sant.

Jag bet Chris försiktigt i läppen och han flinade.

Han hoppade när för stolen och ställde sig mellan mina ben och fortsatte sedan med att kyssa mig.

Försiktig öppnade jag munnen och hans tunga var där.

Spridda fniss hördes i rummet och jag avbröt förvånat kyssen.

Just det. Vi satt ju i hörnet rummet i rummet där baren fanns och vi var ju inte ensamma.

''Skaffa ett rum!'' ropade en kille till oss och skrattade högr.

Chris såg på mig och flinade.

''Om du vill.'' sa Chris och inte det minsta blygt.

Jag flinade tillbaka och hoppade ner från den höga barstolen. Jag tog Chris hand och drog honom mot trappan till övervåningen.

''Oooo..'' följt av ett skratt hördes från samma kille som bett dem att skaffa ett rum. ''Ska ni knulla?''

''Bry dig inte om honom.'' sa Chris.

Jag nickade och vände mig sedan om och gav den stöddiga killen fingret.

Han tittade chockat på mig och brast sedan ut i ett ännu högre skratt.

Chris så på mig och flinade. Jag himlade med ögonen och fortsatte sedan uppför trappan.

På övervåningen var det en lång korridor med flera rum på båda sidorna.

''Vill du gå till mitt rum?'' sa Chris. ''Eller kontoret?'' Han skrattade.

Jag skrattade också. ''Ditt rum blir nog bra.''

Chris ledde mig till ett rum höger om oss och öppnade sedan dörren.

''Vafan?!'' ropade någon där inifrån.

''Oj förlåt!'' sa Chris.

Jag kikade försiktigt över Chris axel och in i rummet.

Taylor låg på sängen med ett blont ruffsigt huvud till höger om sig.

''Heyy! Vanessa!'' ropade han och vinkade. ''Trevligt att du är här! Kom och ge mig en kram!''

Jag skrattade och skakade på huvudet. ''Du får återgå till ditt och jag får återgå till mitt.''

Chris stängde dörren och öppnade nästa dörr.

Där inne fanns tre tjejer i underkläder och en kille satt på en stol.

''Sorry brorsan!'' sa Chris och duckade när en sko kom farande mot hans huvud.

Snabbt stängde han dörren och tittade på mig. ''Ja.. det var min bror. Min riktiga bror.''

Det som finns kvarDonde viven las historias. Descúbrelo ahora