Biz hep birlikte televizyon izleyip kahve içerken Esat bey evde yoktu.Nerde olduğunu bilmiyordum.Şimdilik görmeye niyetim de yoktu.Kalbimdeki hislerin ismi kızlar sayesinde açığa çıktığı için fazlasıyla utanıyordum.
Aklım hala yatakta yanımda ne işi var konusundaydı.Bir de kulüpteki o yakınlığını yeni hatırlamıştım.Düşündükçe ateş basıyordu.
-"Aşkım ?" Mira'dan çıkan sesle onlara baktım.Cihan beyin koluna sarılmış omzuna bakıyordu.
-"Bir şey isteyecek gibi geldi sesin hayatım söyle ne oldu ?" Cihan bey gülümseyip yanağını okşadı ve burnunu öptü.
Ne güzel birbirlerine böyle yakın olmaları.
-"Şey diyorum hayatım yaz yaklaşıyor ya biraz sıcak ülkelere mi göç etsek ne yapsak ?" derken Cihan beye tatlı tatlı gülümsüyordu.Ben olsam kıyamazdım.
-"Bende istiyorum bende." diye ona katıldı Delfin.
Deniz bey yanağını öpüp onu göğsüne çekti.
İki çifte imrenerek baktım.Hayatımın hiç bir döneminde böyle sevilmemiştim.
-"Nereye istersen gidebiliriz güzelim." dediğinde Deniz bey evin kapısından ses gelmişti.Esat beyin varlığı aklıma gelince ister istemez telaşlandım.
-"Nere gitmiştin abi ?" diye sordu Cihan bey arkama bakarak.Esat beyin geldiğini anlamıştım.
-"Spora."
Salondan ilerleyip merdivenlere gidene dek hiç bakmadı.Direk kızların gözleri bana çevrildi.İkisi de göz kırptı.
-"Ne çeviriyorsunuz siz göz kırpmalar falan ?" Bunu soran Cihan bey olmuştu.
-"Şimdi anlatmayı isterdik tabii ama Letisya istemeden olmaz." dedi Delfin.
Susmaları için gözlerimle işaret ettim.
-"Neyse tamam hadi havuza girelim bunaldım otur otur." Deniz bey ayağa kalkınca bu havada ne havuzu diye düşünmedim değil.Çok soğuk olmasa da havuza girecek kadar da sıcak değiliz.
-"Biz inelim alta havuz sıcaktır zaten siz de gelin ." diyip gittiler.
Yuh yani evin içinde de havuz mu vardı ?
-"Güzel fikir gel Letisya sana ben veriyim giyebileceğin bir şey.Hem Esat'ı da çağırırız." Delfin sırıtarak yukarı çıktı.
Mira da omzuma vurup güldü.
-"Emin ol bu sefer gözlerini senden alamaz."
Bu söylediklerine inanmak istesem olmuyordu.Esat beyin benimle ilgileneceğini hiç sanmıyorum.Neden beni sevsin ki ? Ya da o kadar kız varken neden ben ilgisini çekeyim ?
-"Gel artık ağır ağır yürüme !" Delfin'in bağırmasıyla adımlarımı hızlandırıp odasına gittim.
-"Al sen bunu giy.Bende bu sırada Esat'a derim sonra giyerim." dediği gibi gitti.
Elime tutuşturduğu mayoya baktım.Beyazdı ve sırtı açıktı.Heryerde gördüğüm mayoydu.Kenarlarından pembe çiçekler geçiyordu.Odama geçip orda giydim.Kumral tenimde güzel görünmüştü.
Aynadan arkama baktığımda ilk defa kalçam bu kadar açıktaydı.Bu şekilde karşısına nasıl çıkacaktım ?
-"Giydin mii ?" Kapıyı tıklatan Mira'ydı.
-"Gel giydim." İçeri girip beni baştan aşağı süzdü.
-"Vaaov muhteşem görünüyorsun bence Esat sana bayılacak !" dedi bağırarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHTİYACIM OLAN
Lãng mạnHerkesin kalbinde ki ihtiyaçlarının karşılanması dileğiyle. -1 Nisan 2018-