Sırtım yatakla buluştuğunda Esat üzerime çıkmıştı.Odanın karanlık olmasına binlerce kez şükrederken gecenin nereye gideceği konusunda kararsızdım.Elleri her yerimi işgale çıkmıştı.Dudağından bayıldığım tadı almak beni kendimden geçiriyordu.Elimi kaslı sert sırtına atıp iyice üzerime çektim.
Şortumun kenarında ki parmağı çıkarmaya uğraşırken şortu aşağı çekti.Dudaklarımdan ayrıldığı sırada çekilip yarıda kalan şortu yere attı.Bedenimden yoğun bir titreme geçmişti.Öylesine utanıyordum ki üzerimi örtmek istedim.Bakışları beni yakıp geçti.
Dizlerinin üstündeyken tişörtünü bir çırpıda yere atmıştı.Öpüşmeye kaldığımız yerden devam ederken eli sürekli kalçamda yada belimde geziniyordu.Dokunduğu yerler alev alev yanarken nefeslerim git gide sıklaşıyordu.
Nereye gidiyorduk böyle ? Biraz daha devam edersek karşı koyamayacak kıvama geleceğim.
-"E-Esat...d-dur." Omuzlarını sıkıp durması gerektiğini ima ettim.
Boynumda hareket eden dudakları durdu.Sıcak nefesi beni terletiyordu.
Islak bir öpücük bırakıp üzerimden kalktı.Bana arkası dönük durarak pijamasını indirdi.Sıkı ve şekilli kalçası dudaklarımı ısırmama neden olurken yatakta dikleşip oturdum.Esat banyoya gidince bende yataktan kalkıp camı açtım.Ateşim kırk derece sanki !
Su sesinin kesilmesiyle camı kapattığım gibi yatağa girdim.Beline havlu sarmıştı ve inanılmaz yakışıklı duruyordu.Gerilmiş kaslarından aşağıya süzen su damlaları beni ateşe boğarken gözlerimi kaçırdım.Onu izlediğimi fark etmiştir ama bana bakmamıştı.
Giysi odasına gidip geldiğinde aradan beş dakika geçti.Yattığım yatakta göz gezdirdi ve elini kapı koluna koydu.
-"Sen uyu ben birazdan gelirim." Gidişiyle neye uğradığımı şaşırdım.Bu şekilde beni yalnız bırakması niye ?
Esat Ural
Odadan , yataktan kendimi atmak bana daha iyi gelmişti.Yoksa benliğimi kaybedip duramayabilirim ! Bu kız aklımı alıyor.Öyle etkiliyor ki beni hayatımda hiç kimseye bu kadar çekilmedim.
Bir an önce benim olsun istiyorum.Benim olmasının nasıl bir his olduğunu tatmak istiyorum.Ah onu feci derecede istiyorum !!
-"Esat ? Yatacağını sanıyordum." Dalgın dalgın indiğim merdivenlerin sonunda Deniz'in sesiyle durup başımı yerden kaldırdım.
-"Bir şeyler içeceğim." diyip alt merdivene yöneldim.
-"Bende geleyim." Cihan'da Deniz'le peşime takılırken kütüphanenin kapısını açtım.Oturmadan içki dolabından en sevdiğimi alıp yanındaki bardaklarla masaya kuruldum.
-"Gitsenize yataklarınıza oğlum." dedim bardakları doldururken.
Masanın önüne oturdular ve doldurduklarımı aldılar.Koltukta geri yaslanıp ayaklarımı uzattım.
-"Sen niye gitmiyorsun ?"
-"Sanane Deniz işine bak sen !" diye tersledim.
Canım sıkkındı.Vücudumda oluşan bu yeni hislere hakim olamıyordum.Her anımı ona dokunarak geçirsem ancak rahatlayabilirdim.
-"Sinirlisin patron.Ben böyle farklı sinire istediğimi alamayınca sahip oluyorum." Cihan'ın salak cümlesine Deniz kahkaha atarken ikisine de ' göz devirdim.
-"Neyin var anlat abi hadi ." dedi Deniz masada bana eğilip.
-"Bir şeyim yok ne zorluyorsunuz ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHTİYACIM OLAN
RomanceHerkesin kalbinde ki ihtiyaçlarının karşılanması dileğiyle. -1 Nisan 2018-