Zar zor insanların göründüğü kalabalık barda Esat'ın nerde olduğunu görmüştüm.Kızlarla o tarafa giderken insanlara sürtüyorduk.Herkes çoktan içmeye dans etmeye başlamıştı.O sürtük olan kızlar yine benim Esat'ımın yanındaydılar.Boğarım kızım sizi !
-"Ay canım bir çekil bakayım !" Delfin kibar gibi konuşup bilerek kızlardan birini iterken kıkırdayıp onu taklit ettim.
-"Pardon çıkar mısın ?!" Esmer olanın kolundan çekerken bana şişmiş dudaklarını açarak alık alık baktı.Patlayacaklar utan be !
Esat dirseğini koyduğu masadan uzaklaşıp eliyle garsona işaret ederken yanına sokuldum.Ceketini çıkarmış üzerine yapışan gömleğiyle duruyordu.
-"Esat konuşmak istiyorum." dedim kulağına doğru.
İtiraz etmesini beklerken bir kaç saniye gözlerime baktıktan sonra ilerlemeye başladı. Fırsat bilip arkasından onu takip ettim.Barın önünden lobiye çıkan merdivenlerin arkasına geçtik.Ahşap basamakların arkasından görünüyorduk ama en azından kalabalık yoktu.
Nerden başlayacağımı bilemezken olduğum yerde kıpırdanıyordum.Tam ağzımı açmıştım ki Esat sert tonda konuşmaya başladı.
-"Bak sen konuşmadan ben konuşayım.Letisya ben öyle gevşek geniş bir insan değilim olamam da..yok modernlikmiş yok geri kafalılıkmış falan filan anlamam sen benimsen başka adama değemez o gözlerin.Lan sen gittin bir de dibine girdin ! Çıldırtıyorsun sen adamı !! Ben zaten o lavuğa güvenmiyorum uzak dur dedikçe aksini yapıyorsun !"
Bağırırken hareket ettirdiği elini tutup göğsüme koydum ve elimle sabitledim.Ona yaklaşırken sakin olmasını umuyordum.
-"Haklısın tamam gerçekten sadece bir anda gelişti biliyorsun benim hiçbir erkekle yakınlığım yoktur zaten.Senin istemediğinide biliyorum.Cidden anlıktı itiraz edemeden kendisi hareket etti.Bir daha yapmam söz." dedim çabuk çabuk cümleler kurarak. Beni affetmemesinden korkuyorum.
Gözlerini kapayıp açtıktan sonra elini ellerimin arasından çekti.
-"Sıkılırsın bunalırsın anlarım ama bende olay bu Letisya.Diğer adamlar gibi oranı buranı açman hoşuma gitmez.Ben görsem hadi neyse de elin adamları pis pis gözleriyle seni süzüyor.Sevmiyorum ben böyle açık saçık giyinmeni.Adam akıllı giy benim canımı sıkma.Yok ben yapamam dersen diye bir cümle kurmuyorum çünkü yapmak zorundasın."
Kızmadan uyarmaları hoşuma giderken gülümsememi gizlemek adına dudaklarımı birbirine bastırdım.Kollarımı boynuna sardığım gibi kendimi ona yasladım.
-"Ben sıkılmam ki asla.Sen yeter ki uzaklaşma benden." dedim mutluluktan havaya uçarken.
Bir süre sarılı durduktan sonra ayrıldık.
-"Ama...Liya için Mirza'ya alışmaya çalışamaz mısın ?" diye sordum.-"Bilmiyorum zamana bırakalım." dedi ve elimi kavradığı gibi peşinden sürükledi.
Gece boyunca yanından ayrılmadan dip dibe her saniye ona dokunarak geçmişti.O herkesin içinde bana çok yakın olamasada üzerimden çekmediği eli bana huzur veriyordu.Saat 3 gibi artık herkes dağılmaya başlayınca bizlerde odalarımıza çıktık.
-"Önce ben duş alsam olur mu ?" Soruma karşılık baş onaylaması verdi.Çantamdan iç çamaşır ve pijama takımı alıp direk suyun altına girdim.
Saçlarımdaki spreyler gidene kadar güzelce şampuanladım ve durulayıp temizledim.Çok uzun sürmeyen duşumun ardından üzerime şortlu pijamalarımı giyip saçımın nemini havluyla aldıktan sonra odaya döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHTİYACIM OLAN
RomanceHerkesin kalbinde ki ihtiyaçlarının karşılanması dileğiyle. -1 Nisan 2018-