ON BEŞİNCİ BÖLÜM

34.2K 1.4K 186
                                    

Esat Ural

Onun bu heyecanlı tedirgin halleriyle iyice keyiflenirken yatağımın yorganını çektim.Ciddi anlamda uyku sorunu yaşayan bir adamım.Eğer ilaç içmezsem hep kabuslarla geceyi geçirirdim.Bu bütün ömrüm boyunca böyleydi.O şerefsiz adam yüzünden.

Ama Letisya beni dehşete düşürecek şekilde bana iyi geliyordu.Yanında sadece iki kez uyumuştum fakat bu uykular benim en huzurlu uykularımdı.Kesintisizdi !

Benimle uyumasını söylerken kabul etmez diye düşündüm.İtiraz edemedi.Benim iyi olmamı ne kadar istediğini gözlerinde görüyordum.Öyle güzel utanıyordu ki beni hiç olmadığımdan daha çok mutlu ediyor.

-"Öyle mi uyuyacaksın?" dedim kıyafetlerini işaret edip.

Dalgın yüzüyle üzerine baktı.

-"Ben , şey pijamalarımı giyip geleyim." dediği gibi gitti.

Arkasından gülerken baş ağrım kendini belli etti.Gelene kadar bende şort tişört giydim ve yatağa girdim.Beş dakika sonra gelmişti.Utana sıkıla yanakları pembe pembe geldi.İçimden gülümsedim.Çok masumdu.

Şimdiye dek hiçbir kıza bakmadım.Etrafımda çok dolandılar ama onlara bakacak kafam yoktu.Bir tek Letisya'dan kendimi çekip alamıyordum.Gün geçtikçe içimi dolduruyor.Fark ediyorum.Kendimi kandıracak halim yok.Hissediyorum.Özellikle o kokusu yok mu beni benden alıyor.

Dudaklarını ısırıp yatağa uslu kedi gibi girdi.Sırtımı yatak başlığına yaslayıp yumuşacık olan elini tuttum.Gözlerime dahi bakamıyordu.

-"Sadece seninle uyuyabiliyorum biliyor musun ?" diye itiraf ettim.İçimde tutmaya ne gerek vardı ?

Her heyecanlandığında yaptığı gibi gözlerini büyüttü.Başını iki yana salladı.Gözümü açmaya halim olmasada onunla konuşmak iyi geldiğinden dayanıyordum.

-"Eğer rahatsız oluyorsan gidebilirsin." dediğimde hiç gitmemesini istiyordum.

-"Olmuyorum." sesini alçaltıp konuşmuştu.Karanlıkta yüzünü zar zor seçiyordum ama o güzel gözlerinin ışıltısını görmemek mümkün mü ?

Yanımda neden duruyordu merak ediyorum.Niye benimle uyumayı kabul etti bilmiyorum.

-"Olmuyorsun.Neden ?" Sorum karşısında şaşırdı.

-"Neden derken ?"

-"Baya neden işte . Kim patronuyla bu kadar ilgilenir yada patronuyla uyur ?"

Sorumun saçmalığı bir kaç saniye sonra dank etti.Ne diyordum ben böyle !

-"Doğru ! Ben gidiyim en iyisi niye burdayım ki zaten ." Kapıya ulaşmıştı ki hızla onu tuttum.Alıngan çekingen bir kızdı iyice kırdım.

-"Dur gitme özür dilerim saçmaladım." Elimden kurtulmaya çabalarken ince belini kavrayıp sabitledim.Sırtı kapıya yaslanınca dibine girmek zorunda kalmıştım.Daha önce kimseyle Letisya da olduğu kadar yakınlaşmadığımdan benide kötü etkiliyordu.

-"Gitmek istiyorum.Bırakır mısınız ?!" Gözlerinin dolu olduğunu fark etmemle kendime lanet okudum.

-"Bırakmam.Bırakamam." Boşta olan elimi ensesine getirip kendime çektim.Ona sarılmayı çok seviyorum.Böyle kedi gibi sokulmasını ayrı seviyorum.

-"Özür dilerim.Saçmaladım.Sadece bir kızla yakın olmaya alışık olmadığımdan merak ettim.Sordum."

Kollarımdan çıkıp beni göğsümden itti.Fayda etmesede.

-"Ben alışık mıyım sanıyorsunuz ?! Ordan bakınca erkeklerle her gün vakit geçiren birisi gibi miyim Esat bey ?!! Sizden başkasının elini bile tutmadım ! " Söyledikleri bir bir beni şok ederken ne diyeceğimi şaşırdım.

İHTİYACIM OLANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin