Bahçede çimlere kurulmuş bahçe takımlarımda kalabalık grup halinde otururken sığabilmemiz için ek koltuklar getirilmişti.
Biz kendi aramızda muhabbete dalmışken girişten yaklaşan Mira'yla yanındaki Letisya gözüme çarptı.Allah'ım delirtecek bu kız beni ! Yine giymiş kısacık şortları , göğüsleri gözüken nefret ettiğim atletler.
İlla hepsini keseyim istiyor !
Letisya'ya ateş saçan gözlerimle sinirimi belirtirken yanıma oturup bana sokulunca içim yine aktı gitti.Tek hareketle büyüleyebilir mi bir kız ?
-"Sende bizim yenge oluyorsun sanırım. Az önceki kabalığımız için özür dileriz.Ben Selim." Letisya gözlerini kaçırarak gülümsedi.
Benden başkasına gülümesemesine dahi katlanamıyorum.
-"Letisya bende.Memnun oldum."
-"Taze çiftimizi biz tutmayalım gidiyormuşsunuz.Sadece tebrik edip hediyemizi vermeye gelmiştik." dedi Murat.Murat da üniversiteden beri Cansu'yla sevgiliydi.Özge de Tunç'la şuan anladığım kadarıyla.Sevde ise onca zamana rağmen hala daha gözlerini benden çekmeden cesurca süzüyordu.Yanımda kız arkadaşım var daha ne istiyor bu ?
-"Uçağımız gece. Sorun değil abi bir şeyler içelim." dedi Deniz ve garsonu çağırdı.
İstediğim şaraptan iki kadeh söyledim.Yanımda gelişen konuşmaya kulak kesildiğimde Letisya Mira ile duymadığımı sanarak fısır fısır konuşuyordu.
-"Bilmiyorum Mira yok dediyse ne diyim daha ?!"
-"Ya sen ikna edersin azcık etkile hemen kabul eder."
Mira'nın fikrini duyunca başımı hafiften iki yana sallayıp çaktırmadan güldüm.Letisya mı beni etkileyecek ? Ona bıraksam utanmaktan elimi tutamaz.
Galiba tatil konusunu konuşuyorlar.
-"Tamam Mira konuşurum sonra."
-"Kimle konuşuyormuşsun ?" diyerek araya girdim.Bana dönünce dudağını ısırdı.Dayanamayıp uzandım ve öptüm.Beni anında itekledi.Çatılmış kaşlarıyla utanarak önüne döndü.
-"Edepsiz! İnsanların içinde yaptığına bak !"
Gülümsemem kahkahaya istemsizce dönüşürken omzundan tutup göğsüme çektim.
-"Bayılıyorum sana." diye konuştum kulağına doğru.Yüzünün ısısı yükselmişti.
-"Bırak Esat ya zaten utanıyorum iyice yerin dibine sokuyorsun !" Göğsümü itmesi bir işe yaramazken iki elinide tutup avuçlarını öptüm.
-"Utanma sende banane."
-"Ya Esat şey siz de gelseniz bizle ne olur ki eğleniriz işte tatil ne güzel. " Mira'nın sesiyle Letisya'yı kollarımın arasından çıkarıp başımı ona çevirdim.
-"Yok güzelim işim var benim."dedim.Mira'ya böyle yakından bakınca kilo aldığını yeni fark ettim.Yüzü şişmişti.E evdeki herşeyi yiyince sonu böyle oluyor demek.
-"Letisya gelsin o zaman olmaz mı ? Sende işin bitince gelirsin."
Letisya'nın bana masum kedi gibi bakışından gitmek istediğini anlamam zor olmadı.Bensiz bir yere gitmesinden yana olmayan gönlüm onu kırmak da istemiyordu.
Yüzüne gelen saçını kulağının arkasına iliştirirken başını öptüm.
-"Gitmek istiyorsan gidebilirsin.Daha sonra gelebilirim yanınıza."Gözlerinin parıldayışı kalbimi titretti.
-"Eğer olur diyorsan istiyorum."
Gözlerimi kapayıp açarak onay vermiş oldum.Gülümseyip çenemden öptü.Kaşınan sakalımı yanağına sürtüp mis gibi kokusunu soludum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHTİYACIM OLAN
RomanceHerkesin kalbinde ki ihtiyaçlarının karşılanması dileğiyle. -1 Nisan 2018-