Holdingde mutlu mesut işime kavuşmanın mutluluğu ile kendimi işlere gömmüştüm.Delfin'in yoğun tembihleri ile ilaçlarımı içmeyi de unutmuyordum.
Sabah Esat beyle her zaman olduğu gibi sarılarak uyanmıştık ve kahvaltıdan sonra da işe gelmiştik işte.Öyle aramızda bir yakınlaşma olmadı.Normaldi her şey.
İş çıkışında günlerdir özlediğimi yaparak evime yürüyerek geldim.İlk camları açıp bir güzel havalandırdım.Üzerime ince askılı kısa penye elbisemi giyip işe koyuldum.Evi silip süpürdükten sonra toz alma işlemini de tamamlayıp mutfağa girdim.Baya yorulmuştum ama ev mis gibi kokmuştu.
Soslu makarna ile karnımı doyurup ilaçlarımı içtim ve evin sessizliğini bozmak için televizyonu açtım.Bir kaç gündür Esat beyi görmeye alışınca büyük eksiklik hissettim.Olsun biraz görmemek belki de ikimiz için daha iyi olacaktır.
Koltukta şekilden şekile girip her türlü yatma pozisyonunu deniyordum.Yüzümden eksik olmayan aptal bir tebessümle şarkılar mırıldanıyordum.En son sıkıntıdan patlamamak için orta sehpanın altındaki çekmeceden törpümü alıp tırnaklarımı düzelttim.Odamdan da siyah ojemi kapıp neşeli enerjili ojelerimi sürdüm.Televizyonda çalan hareketli müziğe masaya koyduğum ayağımı sallayarak eşlik ediyordum.
Ojelerim kuruyunca mutfağa geçip ketıla su koydum.Telefonumun zil sesini duyunca etrafa bakındım.Koltuktaydı.
Delfin..
-"Kuzum napıyorsun ?!" dedi pür neşe.
-"Kendi kendime eğleniyorum !" dedim gülerek ve tekrar mutfağa gittim.
-"Hım...neşemiz yerinde sevindim buna !"
-"Seninde öyle sanırım ?" derken telefonu omuzumla kulağım arasına sıkıştırıp kupama kahve döküyordum.
-"Evet yerinde yerinde iyiyiz." diyince acaba yanında Esat bey var mıdır diye geçirdim içimden.
-"Sen ne yapıyorsun ?" diye sordum.
Suyun kaynama sesiyle alıp tezgaha koydum.Süt tozunu da ekleyip suyu döktüm.
-"Bizde öyle oturuyoruz bahçede çay falan bildiğin gibi bebeğim.Senin yokluğun evimizde çok belli.Esat- ah ne vuruyorsun Esat ya !"
Telefonun diğer tarafında bir hır gür sesi gelince gülüp koltuğuma geçtim.
-"Ne oluyor ?" dedim merak ederek.Esat beyin ismi geçince heyecan sarmıştı beni.
-"Hiç ne olsun neyse ne diyordum ha sensiz de olmuyor en iyisi bize taşın sen !"
Ya tabi canım olur ne demek.
-"Hadi ordan bıktın benden dalga geçiyorsun dimi ?!" dedim yalandan kızarak.
Kahvemden yudum alınca dilimin yanmasıyla kaşlarımı çattım.
-"Ne bıkması deli saçmalama."
-"Bıkma zaten daha yeni kavuştuk." dedim görmesede tebessüm ederek.
-"Sıkılıyorsan alabilir seni birisi biliyorsun değil mi ?" dedi usul usul.
-"Ben hayatımı böyle geçirdim sıkılmıyorum merak etme canım." dedim gerçeçi olup.
Doğru söylüyordum.Tamam arada bunaltı geliyor ama iyiyim böyle.
-"İyi bakalım öyle olsun.Bize ne zaman gelirsin ?"
Delfin'in söylediğine göz devirdim.
-"Kaç gündür sizdeydim biraz özle beni."
Kahvemi üfleyerek içerken kanalları zaplıyordum.Sevdiğim diziye rastlayınca durdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHTİYACIM OLAN
RomanceHerkesin kalbinde ki ihtiyaçlarının karşılanması dileğiyle. -1 Nisan 2018-