YİRMİ İKİNCİ BÖLÜM

33.8K 1.2K 75
                                    

O gece beni öptükten sonra evlerinde kalmayı kabul ettirmişti.Kendisi eve gitmişti bende yatmıştım.İşe gelmememi evi toparlamamı itiraz istemeden söyledi.Benimde işime geldi.

Evin eşyalarına ihtiyaç duymadığımdan İhsan bey torunu için onların parasını ödeyerek benden satın almıştı.Sonrasında ise Delfin'den benim bavulum olmadığı için bavul istemiştim o da hemen getirmişti.Şuan birlikte eşyalarımı yerleştiriyorduk.

-"Ay ne güzel ya beraber yaşıyoruz bundan sonra !" Gülerek yerinde neşeyle zıpladı.Deli kız.

-"Güzel güzel ama keşke böyle olmasaydı." dedim yüzümü asıp.

Bana gözlerini devirdi.

-"Saçmalama iyiki de oldu." diyince gülmeden edemedim.

-"En çok sevinen sen oldun."

-"Mira da sevindi ama en çok Esat'tır bence.Daha ayrılmazsınız." diyip kıkırdadı.

Ah aslında her zaman aynı evde olma fikri beni de sevindiriyordu.

-"Sus sus başladın yine." diyip gülsem de ona belli etmedim.Dolabım tamamen boşalmıştı.Küçük çantaya bütün kozmetik eşyalarımı Delfin doldurmuştu.Ayakkabılarımda ayrı bir bavulda çantaların yanındayken fermuarı çektim.

-"Evet gitmeye hazırız." dedim bavulları şoföre verirken.

Evime son kez göz gezdirip iç çektim.Sanırım yalnızlığımı da ebediyen burda bırakıp gidiyordum.Belki de benim için daha iyi olacaktı.

-"Kapat kapıyı kuzum inelim." Delfin'in peşinden giderken mutsuz değildim.O ev bana iyi geliyordu.Bundan dolayı huzurluyum.

Evlerine girişimizde evde tek olan Mira bizi karşılamıştı.Benim buraya gelince kaldığım odaya yerleşmeye başlamıştım.Güle oynaya eğlenirken tüm bavullar boşaldı.

-"Yoruldum ya." diyip yatağa oturdum.Mira da yanıma oturmuştu.Delfin ayakta durmuş bir eli çenesinde odada göz gezdiriyordu.Makyaj masasında kozmetik eşyalarım dışında çok fazla bir şey değişmedi.

-"Ne düşünüyor yine o aklın ?" dedim gülerek.

Elini çekip gülümsedi.

-"Bir renksiz geldi bana üç beş bir şey alalım bu odaya.Hem ben eve de dekor eşyası almak istiyordum bu akşam bakarız sipariş veririz."

-"Fark etmez." diyip omuz silktim.

-"Benim bebişim acıktı kızlar.Sizi bilmem ama ben gidiyorum yemek yemeye."

-"Yakında yarım dünya olacaksın." diye dalga geçti Delfin.

Mira kapıdan çıkarken ona homurdanıyordu.

-"Söyleme öyle hamile kız ne yapsın." dedim ve omzunu tutup benimle yürümesini sağladım.

-"Takılıyorum canım."

Altta tost yapan Mira'ya yardım ettik.Bol malzemeli tostlarımız ağzımı sulandırırken içecek alıp masaya oturduk.

Akşam için yemekleri hazırladıktan sonra üzerimdeki yemek kokusundan dolayı duş almaya odama çıktım.Evet artık odam ! Banyoda bornozuma sarılıp saçlarımı kurutmuştum.Açık bırakmaya karar verdim ve odaya geri döndüm.Dolaptan iç çamaşırlarımı yeni giymiş südyen kopçamı takmıştım ki kapı pat diye açıldı.Esat'ın girmesiyle olduğum yerde korkudan sıçrayıp yerdeki bornozumu üzerime tuttum.

-"Kapı çalma adetin yok mu senin ?!" dedim utançla karışık sinirle.

Gözleri hem beni süzmüştü hemde yoğun yoğun bakmaya başlamıştı.Kapıyı kapayıp yanıma geldi.

İHTİYACIM OLANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin