Alışveriş merkezi kapanana kadar Delfin'e hediye aramıştım.En sonunda çok hoşuma giden onunda seveceğini düşündüğüm bir çanta aldım.Maddi durumu konusunda az bir süre zorlanacaktım ama olsun.
Yarına bir gece kulübünde doğum gününü kutlayacaklardı.O tarz ortama hiç girmemiştim ama merak ediyordum.Nasıl giymem gerektiği konusunda düşünmem zaman alsa da karar vermişti.
Ertesi gün holdingde zaman hızlı geçmişti.Esat beyi tam on dört gündür görmüyordum ve bu gece görecek olmamın heyecanı içerisindeydim.Evlerine gitmek yerine kızlarla bir kaç akşam iş çıkışı dışarda buluşmuştuk.
Eve gelip toplu saçlarımı açıp on dakikada duş aldım.Saçlarımı düzleştirmeye karar verip vakit kaybetmeden yaptım.Gözlerime sadece rimelle eyeliner sürüp koyu bordo ruj sürdüm.Dudaklarım daha dolgun gözükmüştü.
Gitmeye yarım saat kala dolaptan çıkardığım elbisemi üzerime giydim.Kalın askılı mini ve üstüme oturan bir kumaştı.Göğüs dekoltemi güzel gösterecek kadar önünde ince bağcıklar vardı.Siyah da stiletto giyip kırmızı deri ceket giydim.
Hazırdım.Çantamı hediyemi aldığım gibi evden çıktım.Taksi kapıda bekliyordu.Gece kulübünün ismini Mira bana söylemişti.Bende taksiciye söyledim.O sokağa geldiğimizi anlayınca göğsüm hızla inip kalkıyordu.Kalbim sanki Esat beyi görmenin sevinciyle uçuşuyordu.
Yüksek sesin geldiği mekanın önünde durup telefonumu çantamdan çıkarttım.Mira'ya geldiğime dair mesaj atınca çok geçmeden beni kapıdan alıp içeri soktu.Lüks bir kulüptü şaşırmadım.Geniş koltuklarla çevrilmiş masalar vardı.Mira'nın gittiği yere doğru heyecan dolu şekilde ilerledim.Esat beyi çoktan görmüştüm bile.Dj kabininin sağ tarafındaki koltukta oturuyorlardı.Delfin ve Deniz bey anlaşılan daha gelmemişti.
-"Otur sen ben son bir kontrol yapıp geliyim Delfin'ler yoldadır." diyip kolumu sıvazladı.
Derin bir nefesle içimi doldurdum.Nereye oturacağımı bilemezken Esat beyin karşı tarafına geçtim.Masanın üzeri çeşitli çerezlerle şarap şişeleriyle doluydu.Cihan bey Esat beyin yanında otururken bana gülümseyince bende gülümsedim.
Mira beş dakika içinde gelip yanıma oturmuştu.
-"Kapıdaymışlar.Sürpriz değil de onun yerine ben hazırlamak istedim." dedi.
-"Güzel düşünmüşsün.Mutlu olmuştur." Cümlemin sonunda Delfin'le Deniz bey gelmişti.Ayağa kalkıp sarıldıktan sonra doğum gününü kutladım.Diğerleri de benim gibi sarılmışlardı.
Onlar da oturmuşken garson gelip şampanya açtı.Arkasından doğum günü pastasını konfetilerle getirdiler.
Delfin'le ilgilenmek yerine bakışlarım hep Esat beye kayıyordu.Onun da arada bana olan bakışlarını yakalayınca oldukça mutlu oluyordum.Midemde kelebek mi dersiniz kuş mu dersiniz bilmem ama sürü varmış gibi hissediyorum.
Hareketli şarkılardan sonra gelen slow parçayla çiftler dans etmeye gitmişti.İç çekip ceketimi çıkarttım.Merakıma yenik düşüp kadehten bir yudum almıştım.Değişik bir tadı vardı.Esat beye bakmamak için elimdeki kadehi inceliyordum.İçindeki şarabı sağa sola çevirip oynuyordum.
Saat gece yarısına geliyorken kızlarla sohbet ediyorduk.Delfin , Deniz beyin ona aldığı pırlantaya hülyalı hülyalı bakıyordu.Onun bu haline Mira'yla sürekli gülüyorduk.
Garson elinde tepsiyle gelip masaya koydu.Ne olduğuna bakıyordum.
-"Hadi herkes alsın bakalım." dedi Cihan bey.
Küçük bardaklar vardı.
-"Sende al Letisya biraz ısınalım." Delfin elime verip diklememi söyledi.İstemesem de ısrarıyla içmek zorunda kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHTİYACIM OLAN
RomansaHerkesin kalbinde ki ihtiyaçlarının karşılanması dileğiyle. -1 Nisan 2018-