DÖRDÜNCÜ BÖLÜM

36.9K 1.6K 87
                                    

Bu sadece on saniye sürdü.Gözlerimiz ayrılınca ordan direk uzaklaştım.

Anın ufak etkisiyle eve gitmiştim.Yeni bir hafta için bol bol dinlendim.

Ertesi gün holdingde büyük bir telaş vardı.Bu hafta içinde holdingin onuncu yıl kutlaması yapılacakmış.Benim pek ilgimi çeken bir konu değildi.Zaten organizasyonla ilgilenen çok kişi vardı.Şirketimizin yaptığı otellerden birinin kokteyl salonunda gerçekleştirilecekmiş.Çevremdekiler konuşurken duymuştum.

Gel zaman git zaman bir kaç gün geçmişti.Kutlamanın olacağı gün holdingde herkese izin verilmişti.Patronlarımız tarafından.

Evde kahvemi yudumlarken odamdan gelen telefon sesimle ayaklandım.Beni kimse aramazdı ki ! Buda neyin nesi ? Telefonumun ekranına baktığımda Delfin ismini gördüm ve açmak için sağa kaydırdım.Kahvaltıdan beri görüşmemiştik.

-"Delfin ? Nasılsın ?" diyerek söze başladım.

Bu sırada salona geçmiş koltuğuma geri oturmuştum.

-"İyiyim canım ne yaptığına bakmak için aramıştım."

-"Evdeyim kahve içiyordum." dedim.

-"Herhalde akşama doğru hazırlanırsın diye umuyorum." diyince kaşım havalandı.

-"Ne için ?" diye sordum.

Karşı taraftan oflama sesi geldi.

-"Tabiki kutlama için Letisya ! Gelmiyorum deme bana !"

Suçluluk duygusuyla dudağımı ısırdım.

-"Şey...ımm...hayır gelmeyi düşünmüyo-"

-"Sus Letisya geliyorsun ! Bak çok alınırım küserim."

Bu sefer oflayan ben oldum.

-"Delfin , böyle ortamlarda hiç bulunmadım kendimi rahatsız hissederim."

-"Alışacaksın tatlım hem bizim yanımızda olacaksın.Ne olur kırma beni." dedi yalvarırcasına.

-"Bu kadar şaşaalı bir yerde giyecek kıyafetim bile yok.Gelmesem olmaz mı ?" dedim ısrarla.

Kahvemden son yudumumu alıp sehpaya bıraktım.

-"Onu ben hallederim.Bak şimdi sana araba yolluyorum hemen bize geliyorsun kalk kalk ! Kapatıyorum öptüm !" Ve kapattı.

İstemeye istemeye onu kırmamak için odama geçtim.Siyah adidas bir tayt üstüne yarım beyaz tişört geçirdim.Serin havada böyle çıkamayacağım için şişme spor montumu giydim.Toplu saçlarımı açık bıraktım.Makyajsız yüzüm gayet iyi göründüğü için ekstra bir şey yapmadım.Çantama gerekli eşyaları attıktan sonra kapıya gelip ayağıma beyaz sneaker ayakkabılarımı giydim ve evden çıktım.

Apartmanın önünde çok fazla beklemeden araba geldi.

Gösterişli evlerinin önüne geldiğimizde kapıyı çaldım.Açan kişi Mira oldu.

-"Gel canım hoşgeldin." diyip sarıldı.

-"Hoşbuldum." dedim ve içeri girdim.Salonda Delfin , Deniz bey ve Esat bey vardı.Yine kalbim tekleyerek yanlarına gittim.

Deniz bey de hoşgeldin derken Delfin kalkıp yanaklarımı öpmüştü.

-"Gelmeseydin benden çekeceğin vardı haberin olsun ." diye sitem etti.

-"Hayatım yine Letisya'yı ikna kabiliyetinle etkilemişsin sanırım." dedi Deniz bey gülerek.

-"Ama ne yapsaydım akşama gelmek istemiyordu." dedi omuz silkip.

İHTİYACIM OLANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin