-"Bana arkanı dönme."
Sesimi çıkarmadım.Çıkarmayacaktım.Yüzlerimiz arasında santimler varken heyecanımı belli etmemeye çabaladım.
Burnunu yanağıma sürterek dudağıma kadar geldi.
-"Kıskandın mı sen beni ?" dudağının kıvrılan kenarıyla yanaklarım yanmaya başladı.
-"Yok ne kıskanıcam." dedim mırıltı halinde.
Deli gibi kıskandım diyemem tabi .
-"Aylin yakında nişanlanacak.Hem öyle olmasa bile gözüm senden başkasını görmüyor ki ." Dudağıma değen dudakları düşüncelerimi kesiyordu.Kızmak yerine öpmek istiyorum.
Aslında nişanlanacak olması biraz beni rahatlattı diyebilirim.Yine de yanında olmasına tahammülüm yok.
Konuşsam dudaklarımız birleşecekti.Sussam sessizlikten kalbimin atmasını duyuyor.
-"Bitti mi triplerin güzelim ?" gülünce bir erkeğin bu kadar yakışıklı olması normal mi ? Adam feci karizmatik.
Cümlesindeki güzelim hariç diğerleri hoşuma gitmedi.
-"İstemiyorsan git !" dedim ve elimi göğsüne vurup yüzünü uzaklaştırmaya çalıştım.
Aksine daha da sokuldu.Boynuma girip sarılırken yanıma yattı.
-"Hadi uyuyalım."
Öyle sıkı sarılmıştı ki geri bile çekilemiyordum.Yüzümü assam da huzur dolu kokusuyla gözlerimi kapattım.
~~~~~~~
Haftasonu geldiğinde kızlarla hepimiz sırıtarak eşyaları arabalara götürüyorduk.Bugün kampa gidiyoruz !!
-"Hadi artık bitmedi mi ?" Cihan bey sonunda oflayıp bize döndü.
-"Bitti şimdi aşkım."
Arabaların önünde durup soluklandım.Bu sırada Esat evden çıktı.
Yavaşla kalbim ! Bu nasıl yakışıklılık be dedim.
Beyaz dar v yakalı tişörtüyle dizleri yırtık siyah pantolonu sanki sadece o giyebilirmiş gibi ona yakışmıştı.Ah insanın bakınca iç çekesi geliyor.
Esat'la en son ki kıskanma olayımızın sonrasında pek bir şey yaşamadık.Yakınlık olarak da sadece öpüşüp ardından uyuyorduk.Evet her gece birlikte uyuyoruz !
Hala onu izlediğimi bana gülümseyince fark ettim.Yutkunup toparlandım ve yaslandığım arabadan kalktım.Aklımı allak bullak ediyor bu adam.
-"Bin bakalım." diyip göz kırpınca kalbimin hala attığından emin olup öyle bindim.
Yolun ilk on dakikasında konuşmadan dışarıyı izlemiştim.Yanında hala kendimi rahat hissedemiyorum.Elim ayağım birbirine dolaşıyor.
-"Daha çok var mı ?" sorum üzerine bana kısa bir bakış attı.Yüzünün yan profili dahi öyle iyi ki !
-"Sayılır.Sıkıldın mı ?"
Seninle sıkılmak mümkün mü demek isterdim.
-"Yo hayır sordum sadece."
-"İyi pekala."
Geldiğimiz yer yemyeşil bir ormanın önüydü.Maviyle yeşil öyle güzel birleşmiş ki insanı içine çekiyor.
-"Ayy bayıldım ben buraya !" Arabadan inerken Mira'nın sesi kulaklarıma doldu.
Karnını tutmuş gülümsüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHTİYACIM OLAN
Roman d'amourHerkesin kalbinde ki ihtiyaçlarının karşılanması dileğiyle. -1 Nisan 2018-