ON İKİNCİ BÖLÜM

32.6K 1.3K 83
                                    

Eve geldikten sonra kızların teklifi üzerine direk banyoya girdim.Dışarıda cafede buluşup oturacaktık.

Duştan çıktıktan sonra vücut losyonu sürüp saçlarımı bir güzel kuruttum.Maşayı ısınması için fişe takıp beyaz iç çamaşır takımını giydim.Dolaptan dar kesim beyaz pantolonumu giyip ısınan maşamın yanına gittim.Sıra sıra saçlarımın uçlarına doğal dalgalar yaptım ve saçımı ortadan ikiye ayırdım.

Dolaba geri gidip ince askılı , v yakalı fitilli pudra bluzumu üzerime geçirdim.Makyaj yapmak için aynanın önüne geçtiğim sırada telefonuma mesaj sesi geldi.Baktığımda Delfin çıktıklarını ve gidecekleri yeri söylemişti.Bir şey yazmadan yüzüme fondöten sürdüm.İnce bir eyeliner çekip rimeli bolca sürdüm.Ruj sürmeme kararıyla dolaptan krem rengi süet ceketi omuzlarıma attım.

Krem çantama gerekli şeyleri atıp kapının önüne koştum.Beyaz adidaslarımla oldukça spor kombinim olmuştu.Bundan sonra ki işim dolmuşlarla gideceğim yere ulaşmam olucak.

Zorlu bir yolculukla sonunda gelmiştim.Kızlar cafenin denize bakan balkonlu tarafında oturuyorlardı.Doğal ve değişik aksesuarları olan bir yerdi.

-"Ne güzel cafe." diyip masanın diğer yanındaki koltuğa oturdum.İki tarafı koltukla dönmüş, önünde iki tane tekli koltuk gibi sandalyeler vardı.Kızlar da benim yanımdaydı.

-"Evet çok hoş." dedi Mira.

-"Ee ne içiyoruz sipariş verelim."

Nerdeyse bir saat kadar kahve içip sohbet ettik.Tabi konunun çoğu kısmı ben ve Esat beydi.Aklıma geldikçe elim ayağım karıncalanıyor.Birlikte uyuduk biiz !

-"Kuzenim paylaştığım story'i görmüşte buralardaymış gelse sorun olur mu ?" diye soran Mira'ya baktık.

Bizim için sorun olmadığını söyledik.

-"Senin ailen nerde Mira ?" Bunu sormak daha yeni gelmişti aklıma.

Elindeki bardaktan yudum alıp masaya bıraktı.

-"Yurtdışında.Beni pek umursadıkları söylenemez."

Mira'nın da bu durumu umursamadığı belli.

-"Olsun.En azından var olmaları bile güzel." derken yüzüm düşmüştü.

Bu eksiklik hissi hep içimde bir yerde var olacak.

-"Merhaba kızlar !" Masanın önünde beliren adamla duygu dolu anımdan sıyrıldım.

Esat'tan çok olmasın yine de yakışıklıydı.

-"Hoşgeldin Kuzey gel otur."

-"Hoşbuldum ! Bu güzellik kim ?" Yanıma otururken gözündeki gözlüğü havalı bir şekilde çıkarttı.

-"Arkadaşımız , Letisya." diye tanıttı Delfin.

Bana gülümseyip göz kırptı.

-"Memnun oldum.Umarım sevgilin yoktur." Bembeyaz dişlerini göstererek gülümsedi.

Bir anda böyle konuşması tuhafıma gitmişti.Hiçbir erkek daha önce benimle böyle konuşmamıştı.

Şaşkınlığımı o da fark etmiş olmalı.

-"Şey..hayır , yok." dedim.

-"O zaman daha çok memnun oldum !" diyip arkasına yaslandı.Bu derece rahat olması enteresandı.Tek yakından incelediğim Esat bey olunca onda bu tür hareketler görmemek bana göre normaldi.

-"Takılma ona." Mira koluma vurup gülümsedi.Bende dediğini yapıp omuz silktikten sonra kahveme geri döndüm.Kuzey de yanımda sigara içip telefonuyla ilgileniyordu.Sigara kokusundan rahatsız olan birisi değilim.O yüzden sorun etmiyorum.

İHTİYACIM OLANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin