OTUZUNCU BÖLÜM

32.8K 1.1K 56
                                    

Sabah yan odadan gelen Liya'nın ağlama sesine uyandım.Esat'ı omzundan dürtüp uyanmasını sağlarken saçımı düzeltiyordum.

-"Esat kalksana Liya çok ağlıyor.Bir bak bakalım ne oldu ?" diyip yataktan kalktım.

Oflayıp yüz üstü döndü.

-"Lütfen hadii !" diyince homurdanarak kalktı.Üstüne bir şey giymeden sadece baksırıyla odadan çıkınca bende peşinden gittim.

O odaya girse de ben Mirza müsait olmayabilir diye girmeden kapıdan konuşmalarını dinledim.

-"Niye ağlıyor şu bebek lan ne yaptın çocuğa ?!" Of Esat öyle denir mi hiç ?

-"Ne yapıcam oğlum durmadı ağlaması anlamadım bende."

Allah allah bir şey mi oldu acaba ?

-"Babası değil misin anla işte !" Yanıma gelen Esat'a kaşlarımı çatarak baktım.Bana göz devirip gidince aralık kapıyı tıklattım.

-"Müsait misin geleyim mi ?" diye sordum usulca.

-"Gel gel."

Yatağın ucunda ayakta durmuş ağlamaktan kızaran Liya'yı sallıyordu.

-"Karnı aç olabilir mi ?"

Yüzü düşmüş sıkıntılı duruyordu.

-"Yok yedirdim mamasını.Ama doğru düzgün uyumadı.İlk kez başka yerde yattı ondan sanırım.Uyuyamayınca huysuzlanıyor.Bir türlü uyutamadım deliricem."

Yanına bir iki adımda gidip Liya'nın başını okşadım.

-"İstersen ben bir deniyim." diyince hiç sorgulamadan kucağıma verdi.

-"Bebeklerin yıkanınca rahatladığını duymuştum." derken ona baktım.

-"Olabilir aslında."

-"Letisya ! Buraya gel !" Esat'ın öfkeli sesi odaya ulaştı.

-"Ver sen Liya'yı ben yıkarım."

Ona başımı sallayıp odamıza geçtim.Banyonun içine girdim ve küveti dolduran Esat'a baktım.

-"Ne oldu Esat neden bağırdın ?"

Bana bakmadan cevapladı.

-"Yanına bir daha yaklaşırsan kötü olur uyarayım şimdiden." dedi sert tonda.

-"Liya'yı öyle görünce üzüldüm ne var bunda ?"

-"Bana cevap verme." İyice deliriyor.

Nefesimi dışarı üfleyip yatağı düzeltmek için odaya geri girdim.Düzelttikten sonra arkadan belime dolanan kol ile çığlık atıp döndüm.Kucağına alınca boynuna sarıldım.

-"Ödüm koptu !" Banyoya girip kapıyı kitleyince beni yere bıraktı.

-"Benden başka bir şeyle ilgilenmeni istemiyorum." dedi ve tek hamlede geceliğimi yere attı.

Gözlerimi büyüterek ellerimle üzerimi kapamaya çalıştım.Beni tekrar kucaklayıp jakuzinin içine oturdu.

-"Ne yapıyorsun ?" derken beni kucağında kendine çevirmişti.

-"Eğleniyorum."Verdiği yanıta kızacakken dudağıma uzanması kelimelerimi geri göndermişti.

Tutkulu öpüşmemizde titreyen ellerimi omuzlarına sabitleyip ona eğilirken başını geri atıp taşa yasladı.Ilık su vücudumu öylesine rahatlatıyordu ki buna rağmen heyecandan tüylerimin diken diken oluşunu hissedebiliyorum.Dizlerimin üzerine biraz kalkıp göğüslerimi göğsüne yasladım.Elleri durmaksızın her yanımda geziniyordu.Nefessiz kalınca geri çekildim.Dudaklarımız yine de üst üstteydi.

İHTİYACIM OLANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin