Selam. Geri geldim...Meğer bu kitap bazıları için özelmiş. Geri isteyenler, özleyenler olmuş. Sizi çok iyi anladığım için yayımlamaya karar verdim. Bu kişiler hatırına da düzenleyip güzelleştirmek için elimden geleni yapacağım.
Ufak değişikler yapıyorum. Anlatım tarzını değiştirmeyeceğim sadece hataları düzeltip hikayedeki kopuklukları gidereceğim.Bu bölümü bir duyuru olarak yeniden yüklemek istedim. Düzenledikçe yayımlayacağım. Sorularınız olursa buraya yazabilirsiniz. 🤍
Not: Bazı fotoğraflar kaldırıldığı için ve yeniden bulamadığım için (hatırlarsanız ve bulursanız bana ulaşabilirsiniz.) yenilerini koymam ya da kaldırmam gerekti.
... Başlayalım.
*
Zb: Onları bir araya getirmek istediğinden emin misin?
Bpd: Evet. Fazlasıyla eminim.
Zb: Bunun ne kadar tehlikeli olabileceğini biliyorsun. Onca suçlu arasından neden onlar?
Bpd: Hepsinin kendi esprisi var. Hiçbiri tam kararmamış ancak çürükleri ve zaafları var. Birbirleriyle uyum içinde olacaklar.
Zb: Yanılıyorsun. Onlar sadece sorun çıkaracak ve tehlike oluşturacaklar. Birbirlerinden nefret edecekler. Çok geç olmadan vazgeçmeliyiz.
Bpd: Ne diyorsam yap. Dosyayı yolla.
Zb: bunun geri dönüşü yok. Onları birleştirirsen bozamayacaksın.
Bpd: Bir grubu oluşturmak da bozmak da benim elimde. Bunu biliyorsun.
Zb:Pd'nim ısrar ediyorum. Onlar kontrolden çıkacak.
Bpd: Bangtan dosyasını merkeze yolla.
Zb: Anlaşıldı.
Gönderen: skrtZB@ibighit.com
Alıcı: anmerkez@ibighit.com
Konu: Boş
Tarih: 13.03.2016
Dosya adı: BangtanBANGTAN
Kesinleşmiş Üye Adı: Kim Namjoon
Yaş: 22
Vasıf: Lider
Hapis sebebi: Babasını öldürüp mirasa konma planının cinayetten yakalanarak suya düşmesi.
Başarıları:
•Kang operasyonu öncesi cephane kontrol sertifikası.
• 36 kesinleşmiş kurban.
• 8 Farklı silah türünde ustalık.
• yüksek sadakat itibarı.
Hakkında:
• Kadın cinayeti gerçekleştirmeye karşı.
• Öz babasının katili.
• kadın düşkünlüğü.
• Uyuşturucu bağımlılığı.
Zayıf yönleri:
Öfke kontrol problemi var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♠︎ BANGTAN SQUAD
Fanfiction[+18 Yetişkin içerik | Smut Ve Argo İçerir.] 【Bx B】 & 【BxG】 Korenin en büyük Mafya örgütü Bighit, yeni askerler bulmak için kore'nin en asıllı suçlularının kapatıldığı yüksek korumalı bir hapishaneye 2 dedektif yollar. Bu 2 yasadışı çalışan dedekt...