SORGU ODASI : KİM TAEHYUNG

5.8K 841 166
                                    

Taehyung odaya girdiği andan beri sırıtıyordu.

Zb: Merhaba kim Taehyung. Burada olduğun için mutlu görünüyorsun.

Taehyung: Bunu da nereden çıkardın?

Zb: Gülümsüyordun.

Taehyung: Hayır gülümsemiyordum.

Zb: .. .pekala.  Otursana.
Bangtan grubunun bir parçası olacaksın. En küçük üyelerden biri olmak senin için zor olmalı. Güzel yanlarını ele almaya çalış.
Abinin de grupta olduğunu biliyorsun değil mi? 

 Abinin de grupta olduğunu biliyorsun değil mi? 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung: Lider değil mi?

Zb: Evet. Gurur duymalısın. Abin lider olduğu için ayrıcalıklı olacağına eminim. Grupta tanıdığın biri olacağı için şanslısın.

Taehyung: Hah, elbette. Ne şans ama...

Zb: Abinin söylediğine göre abini çok seviyormuşsun. Hatta bolluk içinde büyümüşsünüz.

Taehyung: Hahahah! Bolluk içinde mi? Büyümüşsünüz mu? Ben tek büyüdüm. Tek başıma. Sokakta. Kim Namjoon benim abim değil. Ona öyle seslenmeyi kes. Aptal katil. Bir işi doğru düzgün yapamadı!

Zb: Pekala Taehyung sakinleş. Buraya seni karşılıklı oturup konuşalım diye çağırdım.

Taehyung: Karşılıklı mı? Karşılıklı konuşma dediğin iki kişi arasında olur. Burada tek konuşan sensin. Sen soruyorsun ben cevaplıyorum. Bu konuşma değil bayım bu sorgu.

Zb: Tamam o zaman. Sen de bana merak ettiğini sor. Böylece karşılıklı konuşmuş olalım olur mu?

Taehyung: Olur...

Sakinleşmişti ve artık yüzünde gülümsemesi yoktu.  Şu an daha masum bakıyordu.

Taehyung: Sadece birkaç sanat eserine zarar verdim diye neden böylesine üstün korumalı korkunç bir hapishaneye kapatıldım? Burada katiller ve tecavüzcüler var! Burası çok tehlikeli!

Zb: Lütfen bağırma Taehyung.

Taehyung: Özür dilerim.

Özür dilemesi beni şaşırtmıştı. Beklenmedik bir şekilde yumuşakça özür dilemişti. Sesi korkak geliyodu.

Zb: Buraya kapatıldın çünkü zarar verdiğin sanat eserleri çok  pahalı, değerli ve tarihi sanat eserleriydi. Onları çalmadın veya satmadın. Yüzyıllardır korunuyor durumda olan sanat eserlerini paramparça ettin. Bu kabul edilemez bir suç. Bütün sanatkarları deliye döndürdün. Burada olmanın sebebi seni korumak istememiz.

Taehyung: Oh, o zaman teşekkür ederim.

Zb: Fakat dosyanı incelediğimde görebiliyorum ki aynı zamanda birkaç cinayet suçun da var.

Taehyung: Hayır yok.

Zb: Evet var. Bana yalan söyleme. Polisler seni yakalayamamış. Kimse senin yaptığını bilmiyor. Sadece abin ve Bighit olarak biliyoruz.

Taehyung: Sahi! Abime ne oldu? Onu en son hapse girerken görmüştüm. O iyi mi?

Zb: Dalga mı geçiyorsun? Ondan bahsettik ya!

Taehyung: Bahsettik mi? Bahsetmiş olabiliriz.

Bu davranışların taehyungun akıl hastalığından kaynaklandığını düşündüğüm için üstüne gitmedim.

Zb: Her neyse. Cinayet işlemişsin ama yakalanmamışsın. O yüzden senin cezan cinayet üzerinden değerlendirmedi. Eğer anlaşmayı kabul etmeseydin 4 yıl içinde zaten cezan sona erecekti ve çıkabilecektin. Yine de anlaşmayı kabul etmişsin. Neden?

Taehyung: Burası beni korkutuyor. Tekrar gerçek bir yatakta uyumak ve resim yapmak istiyorum. Burası cehennem gibi.

Zb: Taehyung, seni ne için burdan çıkarıyoruz biliyorsun değil mi?

Taehyung: Elbette. Bize bazı görevler vereceksiniz ve bizde yapacağız.

Zb: İllegal işler. Polisin öğrenmemesi gereken işler.

Taehyung: Sorun değil yapabilirim.

Zb: Ah tamam. Rahatladım. Birini öldürmekten korkacağını sanmıştım-

Taehyung: Biri öldürmek mi? Neyden bahsediyorsun! Sana hiç bir zaman birini öldürmediğimi söyledim! Öyle bir şey yapmam ben. Beni canavar mı sandın?

Onun sözlerine karşı ne demem gerektiğini bilmiyordum. Henüz birini bile öldüremeyen birini Bangtan'a neden katmışlardı?
Jean ah'ı çağırdığımda onunla tek konuşmak istediği için odadan çıktım. Jean Ah da şok olacaktı.

Jean ah odaya girdiğinde ona neşeyle bakıyor ve kare gülümsemesini gösteriyordu. Dışarıda görsem onun suçlu olduğuna inanmazdım.

Jean ah: Merhaba Kim Taehyung. kim Namjoon'un erkek kardeşisin değil mi?
Ben Ja-

Bakışlarının değiştiğine yemin edebilirdim.

Taehyung: DEĞİLİM! Bir kişi daha gelip bana bunu söylerse tek tek hepinizin boynunu kıracağım! Yeter! Onun gibi beceriksiz ve düşüncesiz biri nasıl benim abim olabilir?

Bir anda İçine şeytan girmiş gibiydi.

Jean ah: Yapma taehyung sakinleş biraz. Karşında bir büyük va-

Taehyung: Kes sesini! İçinde bulunacağım gruptan bir kişi bile bu rezil kan bağımızı öğrenirse çok büyük sorun çıkarırım! Kim Namjoon'a da iyice tembihleseniz iyi olur. Kimse bu durumdan haberdar olmayacak!

Jean ah: Sadece son sorumu yanıtla lütfen. Nasıl onca insan öldürüp hiçbir iz bırakmadın?

Taehyung: Sefil beyinli abim gibi silah çekip vurmadım da ondan! Biraz daha beni aptal sorularınla sinir et de senin boynunu da diğerleri gibi kırıvereyim!

Taehyung ayağa kalktı ve kapıyı yumrukladı. Görevliler onu alıp hücresine geri kapattılar.
Aslında bir konuda haklıydım. Jean ah da şok olmuştu.

Jean ah: Hey! Ne sinirli değil mi Zaebum? Tıpkı abisi gibi. Ne şaşırtıcı bir çocuk.

Zb: Şaşırtıcı olduğu kesin..

Jean ah: Ama neden beni çağırdın anlamadım? Bağırması seni korkuttu mu?

Zb: Bağırması değil-

Jean ah: Neyse. Gitmeliyim. 10 dakikalık bir işim var. Halledince görüşürüz.

Zb: Pekala.

Kim Taehyung'un dosyasına ne yazacağımdan emin değildim. Bilgilerim kesin değildi. Evet, Taehyung beni korkutmuştu.

Kim Taehyung

•İyi bir oyuncu
•Abisi gibi öfke kontrol problemi olduğundan şüpheleniyorum.
•Sanatsal yapıya sahip.
•Ailesinden bahsedilince sinirlenebiliyor.
•Abisi hakkında cevaplanamayan sorular var.

Takım ruhu
Oluşturulabilir, fakat takım için tehlikeli.



Sıradaki Sorgu Odası :
Kingdom çetesinin yaşayan son üyesi,
KİM SEOK JİN

♠︎ BANGTAN SQUADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin