Yoongi: Lanet olsun.
Yoongi yatağında gözlerini açtığında karşı yatakta gördüğü yüzle hızlıca gözlerini geri kapadı.
Yoongi: Bu bir kabus!
Arkasını döndü ve duvara bakarak yatmaya başladı. Ancak aniden kafasına gelen yastıkla sinirle yatakta doğruldu.
Yoongi: Hey!
Jimin de şişik suratıyla yatakta oturur pozisyona gelmiş ve duydukları yüzünden yastığını Yoongi'ye fırlamıştı.
Jimin: Kabus sensin.
Yoongi de oturur pozisyon aldı ve Jimin'e bakmaya başladı.
Yoongi: Senden nefret ediyorum.
Jimin: Ben daha çok.
Yoongi: Seninle aynı odada kalmaktan da nefret ediyorum.
Jimin: Ben de. Yeni uyandığında çok çirkin gözüküyorsun.
Yoongi: En azından benim gözlerim var.
Jimin: Siktir git.
Yoongi yastığı geri Jimin'e fırlattığında Yüzüne çarptı ve kafasını duvara vurmasına sebep oldu. Jimin başında hissetti acıyla sinirlendi ve Yoongi'nin yatağına fırladı.
Jimin: Bana bulaşma artık!
Yoongi: Her şeyi mahvetmek zorunda mısın?
Dün Jimin'in söylediklerinden sonra Yoongi, Jimin'e vurmuştu ve Jimin karşılık verince aralarında bir kavga çıkmıştı. Üyeler ikilinin tartışmalarından bıkmıştılar ki sinirlendiler. Hoseok da birbirlerine zarar vermelerine sinir olmuştu ve ikisiyle de odasını paylaşmayı reddetti. Sonuç olarak Jin'in kararı ile aynı odayı paylaşarak cezalandırıldılar.
İkili yatakta bir süre dövüştükten Sonra Jimin Yoongi'nin bileklerini tuttu ve onu altına aldı.
Jimin: Ben mi mahvediyorum? Asıl sen her şeyi mahvediyorsun!
Yoongi: Dün söylediğin aptal şey yüzünden buradayız! Sen olmasan bunları yapmam gerekmeyecek!
Jimin: Neyi mahvediyorum söylesene!
Yoongi: Ne zaman yaklaşmaya çalışsam araya giriyorsun!
Jimin, Yoongi'nin söyledikleriyle duraksadı. Bir süre yüzüne baktıktan sonra ellerini bıraktı ve karnına oturdu.
Jimin: Hoseok'a mı?
Yoongi: Başka kime olacak!
Jimin somurtkan bir yüzle Yoongi'ye baktı ve kafasını hafifçe yana eğdi.
Jimin: Onu seviyor musun?
Yoongi, Jimin'i tek hamlede üzerinden ve yataktan atıp yere düşürdü. Ayağa kalktığında ise hızla kapıya yöneldi.
Yoongi: Sana söyledim ben lanet olası bir ibne değilim!
Yoongi kapıyı çarparak odadan çıktığında Jimin yerde doğruldu ve acıyan kafasını kaşıdı. Aklı iyice karışmıştı.
~~~
'KALK KALK KALK KALK!'
Dış kapının sertçe açılmasıyla üç tane üniformalı asker eve doluştu. Kapının sesiyle koridorda yürümekte olan Yoongi sıçradı ve sırtını duvara yasladı.
Yoongi: Neler oluyor?
'Salona geç!'
Yoongi tedirgin bir şekilde salona ilerlerken askerler Jin ve Hoseok'un odasına daldılar. Hoseok duyduğu sesle yattığı yerden güçlükle doğruldu. Askerleri görünce hızla yataktan kalktı ve yatağın yanına çömeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♠︎ BANGTAN SQUAD
Fanfic[+18 Yetişkin içerik | Smut Ve Argo İçerir.] 【Bx B】 & 【BxG】 Korenin en büyük Mafya örgütü Bighit, yeni askerler bulmak için kore'nin en asıllı suçlularının kapatıldığı yüksek korumalı bir hapishaneye 2 dedektif yollar. Bu 2 yasadışı çalışan dedekt...