İkonik Göt Lalesi Bölümü öeldşdmfl
Keyifli okumalar......
Jimin: Korkuyorum.
Yoongi: Neden? Kafasına silah çekilen sen miydin?
Jimin: Ondan değil duygusuz. O olmasaydı bu gruba katılmayı bile kabul etmezdim.
Yoongi: Demek onun sayesinde buradasın. Eğer kan kaybından ölmediyse onu ben öldüreceğim.
Jungkook: Rica ediyorum, kesin sesinizi. Zaten tüm gece burada dikilip bir gram uyku uyumadık. Bir de sizin boş konuşmanızı çekiyoruz.
Hosoek: Üzülme jimin. Eminim iyidir. Bilirsin kötüler geç ölür.
Hoseok Jimin'in üzüldüğünü görebiliyordu. Sonuçta Birlikte çalıştığı birinin ölmesini istemiyordu. Kendi çapında moral vermeye çalışıyordu.
Yoongi: Sizce iyileşirse, tekrar silah kullanabilecek mi?
Jimin: Acaba sakatlandığı için onu gruptan çıkarırlar mı?
Taehyung'un ateş etmesi sonrasında üyeler Saewon'u arayıp olayı anlatmış ve yardım istemişlerdi. Saewon kaldıkları eve bir doktor yollamıştı. Üyeler gece boyunca uyanık kalmışlardı ve odanın kapısında durup doktorun bir açıklama yapmasını beklemişlerdi.
Yoongi: Aptal aptal konuşma Jimin. Survivor mı burası?
Hepsinin sorusunun cevabı olabilecek doktor odadan çıktığında üyeler irkildi ve doktorun peşine takıldılar.
Doktor: Sorularınız var ve hastayı görmek istiyorsunuz biliyorum. Yarası büyük. Sonuçta kurşun bir taraftan girip öteki taraftan çıkmış. Ama hastayı göremezsiniz. Özellikle kimsenin odaya girmemesini rica etti.
Taehyung duyduklarından sonra kahrolmuş hissetti. Gözleri doldu ve olduğu yere çöktü. Zayıflığını kimsenin görmesini istemese de suçluluk duyuyordu.
Taehyung: Hepsi benim yüzümden! Ona zarar vermek istemedim. Ben onu seviyordum. Biliyorum daha birkaç gündür beraberiz ve yeni yeni birbirimize alışıyoruz ama onu sevmiştim. Ona bunu yapmak istemedim! Ben berbat bir insanım! Çok üzgünüm...
Namjoon: Böyle yapma Taehyung. Eminim seni affedecektir.
Taehyung: Kes sesini Namjoon!
Üyeler iki kardeşin tekrar birbirine girmelerini istemedikleri için tartışmalarını hemen ayırdılar. Acımasız katiller olabilirlerdi. Ama aralarından birinin ölmesini hiçbiri istemezdi. Ve Seokjin önemli bir askerdi.
~~
Tüm üyeler Seokjin'in odasından çıkmasını bekliyorlardı. Salonda oturmuş hiçbir şey yapmadan ve çıt çıkarmadan salonda oturuyorlardı. Taehyung koltuğun arkasına geçmiş ve dizlerini kendine çekerek oturmuştu. Vicdan azabı çektiği oldukça açıktı.
Jimin: Yaptığı ne kadar da kahramancaydı değil mi?
Jimin'in sorusundan sonra kısa bir sessizlik oldu sonra Namjoon sessizce cevap verdi.
Namjoon: Kesinlikle öyleydi.
Taehyung bağırarak konuşup Namjoon'un kafasına silah doğrulttuğunda hepsi ateş edebileceğini biliyordu. Ama en sakinleri olan Yoongi'nin bağırmasıyla Seokjin, Taehyung'un ateş edeceğinden emin olmuştu. 1 saniye içinde düşündükleri ve karar verişi akılalmazdı. Hızla eliyle silahın ucunu tuttu ve Namjoon'un kafasından başka bir yöne çevirdi. Elini feda etmişti ve eli delindi. Fakat Jin sayesinde Namjoon hayatta kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♠︎ BANGTAN SQUAD
Fanfic[+18 Yetişkin içerik | Smut Ve Argo İçerir.] 【Bx B】 & 【BxG】 Korenin en büyük Mafya örgütü Bighit, yeni askerler bulmak için kore'nin en asıllı suçlularının kapatıldığı yüksek korumalı bir hapishaneye 2 dedektif yollar. Bu 2 yasadışı çalışan dedekt...