Bu ortamı özlemişim. Keyifli okumalar......
Zb: Pekala her şey hazır mı? Çok dikkatli olun. Hepsi kelepçeli mi? Beni dinleyin millet! Suçlular birazdan burada olacaklar, onlar arabadan indiğinde helikoptere bindireceksiniz. Suçlulara herhangi sert harekette bulunmayın! Onlarla hiçbir sohbet veya konuşma içine girmeyin! Söylediklerine kulak asmayın, sizi sinirlendirmelerine izin vermeyin, söyledikleri şeylere inanmayın-
Jin: Bu kadar kasma adamım.
Zb: LANET!
Jin'in aniden arkasında belirmesi Zaebum'u korkutmuştu. Suçlular çoktan gelmiş ve arabadan inmişlerdi. Hepsinin elleri kelepçelenmiş daha sonra kelepçeler birbirine bağlanmış ve suçluların arka arkaya dizilmeleri sağlanmıştı.
Hepsinin sakinlikleri yüzlerinden okunuyordu. Jin rahat ve en baştaydı. Arkasında ellerinin kelepçelenmesinden rahatsız olduğu belli olan Namjoon duruyordu. Namjoonun arkasında, bulunduğu mekandaki savaş helikopterlerini merakla inceleyen Hoseok vardı. Hoseok'un hemen arkasında yüzünde kendinden emin bir sırıtışla Park Jimin gözüküyordu. Jimin'in arkasına bağlı yorgun gözleriyle Yoongi duruyordu. Ve arkasında Taehyung vardı. Taehyung gülümsüyor ve yerinde hafifçe zıplıyordu. Abisiyle uzak kalmaları istendiği için araya birkaç üye koyulmuştu. En sonda ise Jeon Jungkook vardı. Hırslı gözüküyordu. Beklediği gün gelip çatmıştı.
Jin: Sakinleş biraz 'Dedektif Zaebum' hiçbirimizin kaçmaya niyetli olduğunu sanmıyorum. Zaten anlaşmaları imzaladık. Bize verdiğiniz görevi yapmaya gidiyoruz.
Yoongi: Ve söz, seni yemeyeceğiz.
Jin: hah! Aynen!
Zb: Pekala. Ben sadece şu işin düzgünce yapılıp sona ermesini istiyorum. Tamam mı? Hadi bakalım!
Üyeler helikoptere bindirildi ve kelepçeleri çözüldü.
Zb: Şimdi, kimsenin ağzını açmasını istemiyorum. Konuşup tanışma kısmını sizi korunma yurduna bıraktığımızda yaparsınız. Anlaşıldı mı?
Taehyung neden morarıyorsun? .. Taehyung!Taehyung: ..ah! Ağzımı açmama izin ver! Burnum tıkalı nefes alamıyorum!
Zb: Ah! Sadece çeneni kapalı tut- yani demek istediğim... Sadece üyelerle konuşma, tamam mı? Baylar, şimdi iniyorum. Lütfen sorunsuz bir yolculuk geçirin.
Helikopterin kapıları sıkıca kapatıldı ve helikopter havalanmaya başladı.
Jungkook: Bunu bilerek mi yaptın?
Taehyung: Onu sinirlendirmek hoşuma gidiyor!
Zaebum ve jean ah helikopterin havada yol almasını izliyorlardı. Zaebum derin bi nefes verdi.
Zb: İşte gidiyorlar.
Jean ah: Zae, bana şu anlaşmadan bahset! Onlara imzalattığımız şey tam olarak neydi?
Zb: Okumadın mı?
Jean ah: Bighit'te yeni çalışmaya başladığım için okumaya yetkim yoktu.
Zb: Anlatayım: Anlaşmalar çalıştığımız Bighit şirketinin yeni projesi için hazırlandı. Tahmin edebileceğin gibi yasa dışı işler için kullanılacaklar. Bighit bundan yaklaşık 10 yıl önce bir mafya çetesinin adıydı. Bu mafya çetesi zamanla büyüdü ve şu an kore ve amerikanın en zengin şirketi haline geldi. Yaptıkları iş dedektiflik olarak geçse de aslında bu yaptıkları yasa dışı işleri saklamak için kullandıkları bir isim. Bangtan, Bighit'in yeni askerleri yapılmak için kuruldu. Ağır suçlar işlemiş korkusuz katilleri topladılar. Bangtan anlaşması ise; Bighit şirketi bu ağır suçlu katillerin kefaletini ödemek karşılığında onlardan 4 yıl boyunca hizmet görecek. Yani Cezası müebbet olan bir suçluyu parayla hapisten çıkaracaklar ve bunun karşılığında bu suçlu 4 yıl boyunca Bighit'in verdiği tüm görevleri yapacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♠︎ BANGTAN SQUAD
Fanfic[+18 Yetişkin içerik | Smut Ve Argo İçerir.] 【Bx B】 & 【BxG】 Korenin en büyük Mafya örgütü Bighit, yeni askerler bulmak için kore'nin en asıllı suçlularının kapatıldığı yüksek korumalı bir hapishaneye 2 dedektif yollar. Bu 2 yasadışı çalışan dedekt...