20• ESKİ ET FABRİKASI (!)

5.1K 562 1.1K
                                    

Kitabı düzenlemeyi bırakalı birkaç bölüm oluyor. Umudu da kestim pek müsait olamıyorum. Üni zor... bölüm zor... madem durum bu bütün bölümleri salayım hepimiz rahat ederim. Öpüyorum poponuzu.

[Hassas mideli veya işkence tarzındaki olaylardan rahatsız olacak okuyucuların içi boş yıldızla işaretlenmiş yerleri bir sonraki içi dolu yıldızlı yere kadar atlamalarını tavsiye ederim.]

Taehyung: Bırak beni!

Jungkook: Bir kere!

Taehyung: Olmaz!

Jungkook: Yapman lazım!

Taehyung: Bıraksana!

Jungkook, kolonlardan birine sarılmış olan Taehyung'un ayaklarından tutup çekerek kolondan ayırmaya çalışıyordu.
Ayakları havada kalan Taehyung ise tüm gücüyle direniyor ve kolonu bırakmıyordu.

Jungkook: Tek yapman gereken elinde bir kağıt tutmak.

Taehyung: Ellerimi parçalayacaksın!

Jungkook: Hadi. Sabah sabah beni yorma!

Jungkook daha sert çektiğinde Taehyung kolondan ayrıldı ve ikisi birlikte yere düştü. Taehyung elini çabuk tutup kalkmaya çalıştı ama Jungkook tişörtünden tutup onu yere fırlattı.

Taehyung: Başkasından istesene!

Jungkook: Kim kabul eder ki?

Taehyung: Ben değil! Park Jimin'den iste.

Jungkook, Taehyung'u bırakıp ayağa kalktı ve ellerini beline koydu.

Jungkook: Doğru... Park Jimin!

Jungkook salondan ayrılıp Jimin'in odasına doğru ilerlemeye başladı. Odaya yaklaştığında Yoongi odadan çıktı.

Jungkook: Hyung benim için-

Yoongi: Hayır.

Jungkook suratını buruşturup odaya ilerlemeye devam etti. Tam Jimin'in odasının kapısını açacaktı ki kendi odasından çıkan Hoseok'un sesini duydu.

Hoseok: Evde değil.

Salona ilerleyen Yoongi olduğu yerde durup Hoseok'a döndü. Jungkook da şaşkın gözlerle Hoseok'a bakıyodu.

Jungkook: Nerde peki?

Hoseok: Bilmiyorum. Geceden beri yok.

Hoseok yönünü salona çevirdiğinde Yoongi ile göz göze geldi. Yoongi gözlerini kaçırıp salona ilerlemeye devam etti. Hoseok da arkasından salona ilerledi.

Jungkook: Ne zamandan beri yok?

Hoseok: Gece 2 gibi evden çıkmıştı.

Yoongi mutfağa yöneldiğinde Hoseok da kendini Taehyung'un oturduğu koltuğa bıraktı.

Jungkook: Saat 11. Başına bir şey gelmiş olabilir. Nereye gittiğini bile bilmiyoruz.

Namjoon: Nereye gidecek, sürtüğünün yanındadır.

Namjoon da odasından çıktığında masanın üzerindeki sigara paketini aldı ve içinden bir dal sigara çıkardı.

♠︎ BANGTAN SQUADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin