6• SEKİZİNCİ ÜYE

6.6K 683 1.2K
                                    

Bütün üyeler dünkü çatışmada çok yorulmuştu. Birkaç gündür uykusuz kalmanın da etkisiyle ölü gibi uyumaya hazırlardı.
Dün gece Hoseok çocuktan duyduğu can alıcı söz yüzünden fenalaşmıştı ve ertesi gün sabahı hala uyanmamıştı.

Hoseok'u odasına yatırdıktan sonra üyeler toplanmış ve gece çocukla kimin ilgileneceği hakkında tartışmaya girmişlerdi.
Namjoon çocuğun burada olmasının sebebinin Jin olduğunu söyleyerek, onun bu sorumluluğu almasını istedi. Ama Jin'in eli sakat olduğu için bu fikirden vazgeçtiler. Taehyung'un bakması önerildiğinde ise Jungkook hemen olaya dahil oldu ve çocuğa bakma görevini almak istedi. Jungkook Taehyung'un hala kendine gelmediğini bildiği için çocuğa bakmasının tehlikeli olduğunu düşündü. Bu durumun diğerleri tarafından anlaşılmasını istemiyordu. Ama diğerleri kesin bir dille Jungkook'u reddettiler.
Kimse Jungkook ve Namjoon'un gece çocuğu boğmayacağından emin olamıyordu.
Yoongi gece uyur ve çocuğa bakamaz diye yoongi'yi kimse tavsiye etmemişti.
Ve sonuç olarak çocuk Jimin'in başına kalmıştı.

Jimin harici Bütün üyeler saatlerce uyumuştu.
Önceki günün stresini ve yorgunluğunu derin bir uykuyla atıyorlardı. Jungkook, Taehyung'un uyanıp salona gitmesinden ve her şeyi çaktırmasından korktuğu için diğerlerine kıyasla daha erken kalkmıştı ve salonda Jimin ve küçük kızla oturuyordu.

Namjoon uykusundan duvara vurulma sesiyle kalktı. Düzenli olarak duvarı yumruklayan biri vardı.

Namjoon: Neler oluyor be!

Jin ve Namjoon'un odası bitişikti ve Jin yan odadan duvara kırarcasına vuruyordu.

Jin: Geceden beri Horluyorsun, Uyan da biz de uyuyalım!

Namjoon duydukları üzerine söylenerek yatakta oturur pozisyon aldı. Yarı uykuda yarı uyanık bir şekilde odadan çıktı ve salona ilerledi.

Salonda Jimin yere yatmış ve uyuyakalmıştı. Namjoon çok çirkin gözüktüğünü düşündü. Jungkook ise çocukla televizyon izliyordu.

Namjoon kahvesini yapmaya başlarken Yoongi uyanıp geldi. Hala uyanamamıştı ve gözleri kapalı mı açık mı anlaşılmıyordu.

Namjoon: Hoseok hala uyuyor mu?

Yoongi: Ne bileyim, annesi miyim ben?

Namjoon kahvesini alıp dış kapının önündeki merdivenlere oturdu. Çocuk sesi duymak istemiyordu bu yüzden evin dışında kahvaltı yapmayı tercih etmişti.

Yoongi kahvesini koyarken Taehyung mutfağa girdi.

Taehyung: Jungkook nerede?

Yoongi: Salonda Göt Lalesi ile oynuyor.

Yoongi Taehyung'un şaşkın bakışlarını önemsemeden salondaki masaya oturmaya gitti.

Son olarak Jin'de uyanmıştı ve salona geldi. Ayağının ucuyla Jimin'in üstüne bastı.

Jin: Uyansana. Jungkook çocuğa yanlış kelimeler öğretiyor, sen burada uyuyorsun.

Jimin uyanmak için yerde yuvarlanırken Yoongi, Jin'i gördü.

Yoongi: İyi uyudun mu Seokjin?

Jin: Hayır. Yan odamda bir beygir uyuyordu. Sen uyudun mu? Senin de çıkardığı hayvansı sesleri duymuş olman gerekiyor.

Yoongi sırıttı. Halinden memnun gözüküyordu.

Yoongi: Elbette uyudum. Benim odam ses geçirmez. Ama kapısının önünden geçerken sıçradım. Eminim gecen çok güzel geçmiştir.

♠︎ BANGTAN SQUADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin