2. Suçlu sorgu masasına oturtulduğunda oldukça sakin gözüküyordu. Onun bu tavrı karşısına çıkan herkesi gerecek türdendi.
Zb: Hoş geldin Yoongi, otursana.
Seninle konuşmak benim için bir zevk. Profesyonelsin değil mi?Yoongi: Yakalanmadan önce öyleydim.
Zb: Sorun değil anlaşmayı imzaladın. Tekrar mükemmel bir iş çıkardığın günlere döneceksin.
Yoongi: Hiçbirimiz tek bir şey bilmeden bu anlaşmayı kabul ettik. Şimdi de karşıma gelmiş, iyi bir şey gibi bahsediyorsun.
Zb: Kötü bir anlaşma değil Min Yoongi. Kârlı bir anlaşma. Her iki tarafa da tadını çıkarmak düşüyor.
Yoongi: Her neyse. Ne sormak için beni bu odaya kapattın?
Zb: Bu grubun bir parçası olmaktan memnun musun?
Yoongi: Hayır.
Zb: Alışsan iyi olur bu grup senin yeni hayatın.
Yoongi: Ben tek çalışırım.
Zb: Neden? Neden grup olmanın iyi yanlarını görmeye çalışmıyorsun?
Yoongi: Grup olarak çalışmak mı? İyi yanları mı? Benimle mantıklı konuş. Grup olmak sadece yük taşımaktır. Ayaklarına bağlanmış taşlarla dağa çıkmaya çalışmaya benzer.
Zb: Seni yukarı taşıyacak olabilirler. Bana dezavantajlarından bahset.
Yoongi: Tek başına saklanmak son derece kolaydır. Grup halinde saklanamazsın. Grup halindeyken sessiz olamazsın. Ne kadar fazla kişi o kadar sestir. Bir sır çok kişiyle zor saklanır ama tek başınayken endişelenmen gereken bir şey olmaz. Bana göre değil.
Zb: Her insanın farklı bir karakteri vardır. Belki içlerinden birini çok seveceksin.
Yoongi: Evet her insan farklıdır ve ben şimdiden hepsinden nefret ediyorum.
Zb:Onlarla ne yapmayı planlıyorsun? Onları öldürecek misin?
Yoongi: İşlerimi açık saçık yaptığımı mı sanıyorsun? Profesyonelce ve kimse anlamadan yaparım. Herkesi öldürürsem ve sağ kalırsam bu gizli bir cinayet olmaz.
Zb: İşlerini gizli saklı yaptığını bilmiyordum.
Yoongi: Ne biliyorsunuz ki? Hiçbir şey. Neden Sniper kullanıyorum sanıyorsun? Uzaktan ve sessizce. Bu şekilde çalışıyorum.
Zb: Çok yazık. Artık işler değişecek. Uzaktan ve sessiz olamayabilirsin. Görev ne gerektiriyorsa onu yapacaksın.
Yoongi: Buna bir süre katlanabilirim.
Zb: Tek istediğin bu dört duvar arasından çıkmak değil mi?
Yoongi: Tek istediğim biraz içki. Bunun için ne gerekiyorsa yaparım.
Zb: Seni gruba almalarına şaşırdım doğrusu. Bana kalsa 4 duvar arasında gebermen çok daha mantıklı. Çü-
Yoongi: Sana fikrini soran olmadı ama değil mi? İşin olmayan şeyelere burnunu sokmamalısın. Sen sadece sana denileni yapmak zorundasın. Senin işin bu.
Zb: Evet.. ve bundan sonra senin işin de ben ne dersem onu yapmak. Çoktan imzalamış olduğun bir anlaşma var. Ona göre davransan iyi edersin. Bu grupta olmamalıydın.
Yoongi: Neden? yeteklerimi küçümsüyorsun sanırım?
Zb: Yo. Asla. Birden fazla devlet büyüğünün katili olup uzun bir süre yakalanmadın. Yeteneklerine saygım var. Peki ya narkolepsi?
Yoongi: Neyden bahsediyorsun?
Zb: Hakkında sandığından çok daha fazla bilgi sahibiyiz. Narkolepsi hastalığına sahipsin. Bu hastalığın yüzünden aniden uyuya kaldığın zamanlar oluyor. En beklenmedik anda. Grup için baş belası olacaksın.
Yoongi: Kendime hakim olabilirim. Uyku konusunda. Ama seni öldürmek konusunda ne kadar hakim olabilirim bilmiyorum. Karşıma çıkmasan iyi olur.
Zb: Ben senin p-
Yoongi: Bir sorunu daha cevaplamayacağım. Çıkar beni burdan.
2. Katil daha sakindi ama bu halinin tehlikeli olduğunu biliyordum. Onun dosyası daha farklı olacaktı.
Min Yoongi
• Hastalığının farkında ve bilinmesini istemiyor.
• Patronu veya Büyüğü. Kimseyi kendinden daha üstün görmüyor.
•Hastalığı görevlerde büyük soruna sebep olabilir.
•Sakin bir yapısı var. Dışarıya duygularını belli etmiyor.
• Pişmanlığı yok. İşlediği cinayetler onun gururu.Takım ruhu:
Oluşturulması zor.Sıradaki Sorgu Odası : Park Jimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♠︎ BANGTAN SQUAD
Fanfiction[+18 Yetişkin içerik | Smut Ve Argo İçerir.] 【Bx B】 & 【BxG】 Korenin en büyük Mafya örgütü Bighit, yeni askerler bulmak için kore'nin en asıllı suçlularının kapatıldığı yüksek korumalı bir hapishaneye 2 dedektif yollar. Bu 2 yasadışı çalışan dedekt...