'Yoongi: Eve git Hoseok.
Hoseok: Ama Jimin depoda kaldı.
Yoongi : Görebiliyorum. Eve git.
Hoseok: Onu oradan almam gerek..
Yoongi: Onu ben eve götüreceğim. Eve git!
Yoongi, Jimin'i almak için güvenlik odasından çıktığında Hoseok da görüntüleri silip evin yolunu tutmuştu.
Yoongi İçeri girdiğinde burnuna gelen sperm kokusu ve odadaki aşırı sıcaklıkla irkildi. Yerde yatan alelacele giydirilmiş Jimin'i gördü. Terlemiş ve kızarmıştı.Yoongi: Kalk hadi, gidiyoruz.
Jimin, Yoongi'ye karşılık vermiyordu. Gözlerini bir türlü açamıyor ve konuşamıyordu. Yoongi cevap vermesi ve kalkması için bağırsa da Jimin'in en fazla yapabildiği şey yarım bir gülüş atmaktı. Yoongi kalkmayacağını anladığında yanına yaklaştı ve Jimin'in bir kolunu omzuna koyarak ayağa kaldırdı.
Yoongi: Ne kadar içtin sen?
Kaldırmayı başardığında evin yolunu tutmuştu. Yol boyunca düzgün yürüyemeyen Jimin'i taşımış ve saçma sapan konuşmalarını dinlemek zorunda kalmıştı. Sonunda yurda geldiğinde Jimin'in odasına girdi ve Jimin'i yatağa fırlattı. Yatağa yatmış ve hala kendine gelememiş olan Jimin yol boyunca söylediği saçma sözleri tekrarlamaya devam ediyordu.
Yoongi susmayacağını bildiğinden odadan çıkma kararı aldı. Aslında Jimin ile konuşmayı amaçlamıştı ama bu şu anda mümkün değil gibi gözüküyordu. Yoongi tam arkasını dönüp gidecekken Jimin yattığı yerden Yoongi'nin kolunu tuttu.
Jimin: Neden beni bırakıp gidiyorsun?
Yoongi: Bırak kolumu. Saçmalamayı da kes.
Yoongi'nin sert tavrına karşı Jimin sadece kahkaha attı. Yoongi kolunu sertçe geri çekti.
Jimin: Hyung..!
Jimin yuvarlanıp yataktan düştüğünde Yoongi Jimin'i kaldırdı ve yatağa geri yatırdı. Tam gidecekken Jimin gözlerini aralayıp yoongi'ye baktı ve hafifçe gülümsedi.
Yoongi Jimin'in gözlerindeki kızarıklığı gördüğünde bu davranışların sebebini anladı ve sinirle doldu.
Yoongi: Uyuşturucu mu kullandın aptal herif!
Jimin'in gülümsemesi kahkahaya dönüştüğünde Yoongi, Jimin'in çenesinden tuttu.
Yoongi: Ukala piçin tekisin. Elimde kalacaksın!
Jimim: Hyung..! Uçabilirim.
Jimin kendi kendine konuşmaya ve gülmeye devam etti. Yoongi bu durumdan iyice sinirlenip sıkıldığında gitmesi gerektiğini anladı.
Jimin: Ama o kadar güzeldi ki..
Yoongi tam kapıya yaklaşmış, kulpu tutmuş ve çıkmak üzereyken Jimin'in söylediği sözle donakaldı.
Jimin: İnlemeleri..
Kapı kulpunu bırakıp Jimin'e döndü.
Yoongi: Sen.. her şeyi hatırlıyor musun?
Jimin: Tüm o sesleri mi?.. evet.
Yoongi: Bu kadarı yeter.
Jimin: Teni, kokusu, Dokusu..
Yoongi: Kes artık sesini Jimin!
Jimin: Vücudu harikaydı.
Yoongi: Kes dedim, Jimin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♠︎ BANGTAN SQUAD
Fiksi Penggemar[+18 Yetişkin içerik | Smut Ve Argo İçerir.] 【Bx B】 & 【BxG】 Korenin en büyük Mafya örgütü Bighit, yeni askerler bulmak için kore'nin en asıllı suçlularının kapatıldığı yüksek korumalı bir hapishaneye 2 dedektif yollar. Bu 2 yasadışı çalışan dedekt...