Bütün üyeler geceden beri salondaydılar. Olayın üstüne hep birlikte salonda kalma kararı almışlardı. Jin L şeklindeki koltuğun bir kenarına uzunlamasına yatmış ve uyumuştu. Namjoon yere oturmuş, başını Jin'in bacağına yaslamış ve öylece uyuyakalmıştı. Jimin bütün gece uyuyamamıştı ve koltuğun diğer kenarında oturuyordu. Yoongi, Jimin'in omzuna kolunu atmış, bütün gece onu sakinleştirmeye çalışmıştı. Hoseok tüm gece Jimin ile konuşmayı denemişti ama Jimin kimseye tek kelime etmemişti. Onu öldürmeye kalkanın Taehyung olduğunu düşündükçe daha da şoka giriyor, içi acıyordu. Jungkook ise evdeki kolonlardan birine iplerle sıkıca bağlanmış olan yanıklarlar içindeki Taehyung'un yanında yerde oturuyordu.
Birkaç saat içinde bütün üyeler tamamen uyanmıştı. Bütün gece bağırıp küfürler eden Taehyung ise sonunda bağlandığı yerde uyuya kalmıştı.
Taehyung patlamadan son anda kurtulmuştu ve patlama sonucu vücudunda yanıklar oluşmuştu. Kurtulduktan sonra Yoongi ve Hoseok'u şehrin her yerinde aramıştı. Bulamadığında çok sinirlenip sokakta bağırınırken Jimin, Taehyung'un sesine gelmişti ve Taehyung sinirle bu fırsatı kullanmaya karar vermişti.
Üyeleri öldürememesi sonucu sinirlenmiş ve elinde yurdu basmıştı. Jimin'i öldürme kararı almıştı ve öldürecekti. O gün Jimin'in son günü olmalıydı. Fakat Namjoon'un sözleri Tehyung'un silahı ateşlemesine engel olmuştu.' Taehyung: Şimdi onu acımadan öldüreceğim!'
'Namjoon: Tıpkı babama yaptığım gibi.'
Duydukları onu ağlatıp asıl karakterini ortaya çıkarsa da onu iplerle bağlamaya kalktıklarında tekrar katil karakteri ortaya çıkmıştı. Bu dün gece bütün üyelere zorluk çıkartmıştı.
Taehyung'un uyumasıyla Jungkook ayağa kalktı. Dün kullanamadığı bacakları şoku atlattığı için artık iyi ve kullanılabilir durumdaydı.
Namjoon: Nereye gidiyorsun?
Jungkook: İşim var dışarı çıkacağım.
Namjoon: Daha Zaebum aramadı bile. Ne işi bu?
Jungkook: Bazı özel işler. Burnunu sokmasan iyi olur.
Namjoon: Bu durumda bile gidebiliyor musun? Şu halimize bak! Perişan durumdayız. Dışarı çıkmak için bugünü mü seçtin?
Jungkook: Bana kızma. Bizi bu duruma getiren senin manyak kardeşin. Bana tek kelime etmeye hakkın yok.
Namjoon: Siktir git.
Jungkook: Zaebum aramadan dönerim.
Namjoon geri salona ilerlerken Taehyung'u inceleyen Hoseok'u gördü.
Hoseok: Onu çözmeyecek miyiz Namjoon? İpin sıktığı yerlerin morardığında eminim.
Yoongi: Tabii! Çözelim. Böylece bizi daha rahat öldürebilir.
Hoseok: Bu kadar kalpsiz olma. O hasta.
Yoongi: Aklını başına topla. Seni dün boşuna kurtarmadım. Ölmek mi istiyorsun?
Hoseok: Şu an uyuyor. Onu koltuğa yatırabiliriz.
Jimin: Sen kafayı mı yedin? Ya uyanırsa? Çok canına susadıysan ben seni vurabilirim. Ama bizi de tehlikeye atma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♠︎ BANGTAN SQUAD
Fanfiction[+18 Yetişkin içerik | Smut Ve Argo İçerir.] 【Bx B】 & 【BxG】 Korenin en büyük Mafya örgütü Bighit, yeni askerler bulmak için kore'nin en asıllı suçlularının kapatıldığı yüksek korumalı bir hapishaneye 2 dedektif yollar. Bu 2 yasadışı çalışan dedekt...