'Tak! Tak! Tak!'
Jimin: Ya Jeon Jungkook!
'Tak!'
Jimin: Çıkarsana beni buradan artık!
Jungkook: Günaydın Hoseok.
Jungkook dün gece kızın karşısında pantolonunu çıkarmakta olan Jimin'i yakalayınca onu odasına kapatma kararı almıştı. Jimin geceyi odasında geçirdikten sonra sabah çıkmak istese de Jungkook izin vermiyordu. Odanın kapısına yaslanmış içerideki Jimin'in isyanlarını dinliyordu.
Uykusundan yeni uyanmış olan Hoseok ise yarım gözlerle olan biteni izliyordu. Kısa bir süre baktıktan sonra dağınık saçlar ve yarı uyanık bir beyinle salona ilerledi.
Jimin: Yaa!
Jungkook: Sıkıldın mı Jimin?
Jimin: Elbette sıkıldım! Aç şu kapıyı artık!
Jungkook: Sıkıldıysan biraz sohbet edelim. Hadi bana dün geceki kirli düşüncelerinden bahset.
Jimin: Jeon Jungkook!
Elinde sandviçle mutfaktan çıkıp tuvalete ilerlemekte olan Namjoon, sesleri duyup Jungkook'a doğru geldi.
Namjoon: Onu hala çıkarmadın mı?
Jungkook: Çıkarmadım tabii. Bu son zamanlarda yaptığım en eğlenceli şey.
Namjoon sandviçini yerken oldukça umursamaz gözüküyordu ve şapırdıyordu.
Namjoon: Canının çekmiş olması onun suçu değil. Sonuçta bir kızla temas kurmayalı uzun zaman olmuş. Ona biraz acı.
Jungkook: Yine de-
Jimin: Çıkaar!
Namjoon ve Jungkook bir süre düşünceli gözlerle birbirlerine baktılar. Daha sonra Namjoon gözlerini kısıp aniden arkasını döndü.
Namjoon: iyi eğlenceler.
Jungkook: Sağ ol.
Jimin: Hyuung!
Jungkook: Hey o elindekiyle tuvalete gitmeyeceksin değil mi?
Namjoon: Gideceğim. Bu benim kendi çapımda bir eğlencem.
Jungkook: İğrenç.
Namjoon: iğrenç mi?
Jungkook: Evet bu yanlış.
Namjoon: bir yandan içimde yer açarken bir yandan yeri doldurmanın nesi yanlış-
Jungkook: Lütfen devam etme.
Namjoon: hatta aynı anda yapabilmek Tek kelimeyle 'doğanın mucizesi'.
Jungkook yüzünü ekşitip kafasını çevirdiğinde Namjoon yoluna devam etti. Namjoon gittikten sonra kafasını da sırtı gibi Jimin'in olduğu odanın kapısına yasladı ve tavana baktı.
O sırada yorulmuş Jimin'in sesi geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♠︎ BANGTAN SQUAD
Fanfiction[+18 Yetişkin içerik | Smut Ve Argo İçerir.] 【Bx B】 & 【BxG】 Korenin en büyük Mafya örgütü Bighit, yeni askerler bulmak için kore'nin en asıllı suçlularının kapatıldığı yüksek korumalı bir hapishaneye 2 dedektif yollar. Bu 2 yasadışı çalışan dedekt...