SORGU ODASI : KİM SEOK JİN

5.5K 783 129
                                    

Zb: Merhaba Bay Kim Seok Jin.

Jin: 'Bay kim Seok Jin' mi? Ahh

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jin: 'Bay kim Seok Jin' mi? Ahh. Böyle hitap edilmeyi ne çok özlemişim. Bu hapishane binasında bana daha çok 'Mahkum!' 'Katil!' Veya 'Hırsız!' diye sesleniliyordu. Bilirsin, hiçbiri yanlış değil ama ben 'hırsız' yerine 'Soyguncu' denmesini tercih ederdim.

Zb: Hiç şüpheniz olmasın, bundan sonra öyle hitaplarda bulunulmayacak Bay Kim.

Jin: Yine de hiçbiri yalan değildi. Çok sayıda insanın canını aldım ve milyonlarca Dolar çaldım. Bu hitap şekilleri bana birer övgü sözcükleriydi. Fakat bundan sonra mahkum denmeyeceğini bilmek güzel.
Ee beni neden çağırdın? Anlaşmanı imzaladım ya.

Zb: Sizi çağırdım çünkü siz grup üyeleri arasında en saygıdeğer olanısınız. Yaptığınız işlere hayranım. Fakat bir problem var. İşlediğiniz suçların tümünü çetenizle birlikte işlediniz. Tek başına bir hiç olmanızdan korkuyorum.

Jin: Hah! Bir hiç olmamdan öyle mi? Sana şöyle anlatayım, biz 6 kişilik bir gruptuk. Peki şimdi neyiz? Şimdi bir kişi hayatta. O kişi de tam karşında duruyor.

Zb: Peki siz hayatta kalırken diğerleri neden öldü? Onları sattınız değil mi?

Jin: Bak, ben aralarında en yaşlılarıyım. Beni harlamaya çalışma. Kolay kolay sinirlenmem.
Madem beni tanıyor ve saygı duyuyorsun o zaman bilmen gerekmez mi? Ben kimseyi yarı yolda bırakmam.

Zb: O zaman şöyle sorayım; Diğerleri neden hayatta kalamadı?

Jin: Bilmiyor musun? Büyük bir suç örgüt çetesi kuruyorsun, en gizli dosyalara ulaşabiliyorsun ama bunu bilmiyor musun?
Doğru ya, sen sadece patronun köpeğisin.

Zb: Ben kimsenin köpeği değilim. Birilerinin bana verdiği işi yapıyor olmam beni kimsenin köpeği yapmaz! Dosyaları okudum ama bu bilgi yer almıyordu. Ve sen de bu cevapsız soruyu yanıtlamak için burdasın!

Jin: 'sen' mi? 'Bay kim'e ne oldu? Hah! İşte birini sinirlendireceksen böyle sinirlendirmelisin. Onu en hassas olduğu konuda yakalamalısın.

Zb: Bunu zaten biliyorum.

Jin: Bilmelisin. Peki benim en hassas olduğum konuyu biliyor musun?

Zb: Bili-

Jin: Bilmiyorsun. Anlaşmayı imzaladım diye bana istediğin gibi davranabileceğini sanma. En saygıdeğersem, saygı duy. Ancak bu şekilde anlaşabiliriz.

Zb: Pekala. Uyum sağlamayı deneyeceğim. Sağlıklı bir iletişim için. Herneyse. Diğer sorum; Tekrar bir gruba üye olarak giriş yapmaktan mutlu musun? Tekrar bir takımın parçası olmaktan?

Jin: Biliyorsun. Çok kişi kaybettim ve çok kişinin ölümünü gördüm. Bu yüzden kimseye bağlanmayacağım. Sadece iş için zorla bir araya getirilen bir grubuz ve 4. Yılın sonunda dağılacağız. Ölmeleri umurumda olmayacak. Kimseye değer vermeyeceğim. Yeterince param var. 4 yılı bitirip bir adaya taşınıp yıllarca rahat edeceğim. Tek hedefim bu. Yani bir grubun parçası sayılmam. Sadece diğer birkaç suçlu ile bir süre birlikte çalışmam gerekiyor.

Zb: Grupta aralarında 18 yaşında bir suçlu var. Bu seni rahatsız edecek mi?

Jin: Fazla yaşayacağını sanmıyorum. Genç ve tecrübesiz. Büyük ihtimalle birkaç aya ölür ve kurtuluruz.

Zb: Sonuçta 4 yıl boyunca bir grup olacaksınız. En büyük olarak ona sahip çıkman gerekmez mi?

Jin: Çocuk bakacak durumda değilim. Kimseye sahip çıkamam. Zaten bu konuda iyi de değilim. Bu işi neden liderleri yapmıyor?

Zb: En büyük ve en tecrübeli olduğun halde lider olmadığın için öfkeleniyorsun değil mi?

Jin: Eğer liderlik yapmak istiyorsa yapsın. Kendi bilir. Bunun bir çocuk oyuncağı olmadığını biliyor değil mi? Kadınlarla eğlenmeye benzemez. Bütün bir gruba öncülük etmesi gerekecek.

Zb: Kim Namjoon'un bu konuda yetenekli olduğunu düşünüyoruz.

Jin: O grup ne demek biliyor mu? Bir grubun parçası olmak nasıl haberi var mı ki? Herneyse. Göreceğiz. Yapabilirse ne mutlu!

Zb: Pekala Jin. Sorularım bu kadardı. Sanırım en sağlıklı konuşmam seninleydi. Sinirlerine iyi hakim oluyorsun. Sorularımı hiç aksatmadan cevapladığın için sağ ol.

Jin: Sen de benim bir sorumu yanıtla.

Zb: Yanıtlayabileceğim bir soruysa neden olmasın?

Jin: Jung Hoseok. Jung Hoseok da bu grupta olacak değil mi?

Zb: Onu tanıyor musun?

Jin: Elbette. O da benim gibi sayılır. Sadece farklı yollarla para kazanıyoruz. Başarısını duydum. Bir görev için bir bilgisayar dehasına ihtiyacımız vardı. En iyisinin Jung Hoseok olduğunu duymuştum. Ama ona ulaşamadığımız için başkasıyla iş yapmak zorunda kaldık.

Zb: Evet. O da Bangtan'da olacak.

Jin: Güzel. İşe yarar bir üye olmasına sevindim. İyi günler 'Dedektif  Zaebum'

Zb: 'Bay Patronun Köpek Sekreteri Zeabum' denmesini tercih ederim.

Jin: Hah! Köpek olmanız espritüel olmanızı engellememiş.

Zb: İyi günler Bay Kim.

Kim Seok Jin

•Espritüel yapı.
•Olgun ve mantıklı.
• Gizli Ego sahibi. Övünmüyor ama en iyisi olduğunu düşünüyor.
•İnsanları sinir edebiliyor.

Takım Ruhu
Oluşturulması zor.





Sıradakı Sorgu Odası :
Çaylak,
JEON JUNGKOOK.

♠︎ BANGTAN SQUADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin