15• İKİ AİLE ARASINDA

5.2K 549 1.3K
                                    

Jimin: HA HA!

Jungkook: Yeter! Yeter Jimin. Artık gülme.

Jimin: Ha Haa!

Jimin'in gece boyu bitmek bilmeyen kahkahaları uyuya kalması ile ara ara kesilse de  sabaha doğru yeniden şiddetlenmişti.

Jimin koltuğa boylu boyunca uzanmış, Jungkook ise yere oturup kafasını Jimin'in karnına koymuştu. Jimin ara ara susup aniden kahkaha atmaya başlıyor ve bir bacağını havaya kaldırıp duruyordu. Onun bu halleri bütün gece Jungkook'u uyanık kalmaya zorlamıştı.

Namjoon: Hala kendine gelmedi mi?

Jimin: Ahhaaa!

Namjoon: Gelmemiş.

Jungkook: Bütün gece sakat gibi ahlayıp durdu. Ne uyumama izin verdi ne gitmeme.

Jimin yattığı yerden aniden havlamaya başladığında Jungkook korkmuş gözlerle Jimin'e baktı. Gördüğü şey ise Jimin'in tavana bakan sinirli suratıydı.

Jungkook: Tanrım, sen yardım et.

Taehyung uykusunu almış ve asık suratlı bir şekilde salona geldi. Kendisini yemek masasına atıp kafasını masaya gömdü. Üzerinde sabahlığı vardı ve oturduğu yerde bacaklarını bir çocuk gibi sallayıp duruyordu.

Namjoon: Günaydın Taehyung.

Taehyung: Jin Hyung ne zaman gelecek?

Namjoon, Taehyung'un sorusundan sonra olduğu yerde dondu.

Jungkook: Evet. Onu ne zaman kurtarmaya gideceğiz?

Namjoon: Gitmeyeceğiz. Kurtarılacak bir durum yok. Onu kimse kaçırmadı. bu onun kararı. Seokjin gideli 2 gün oldu ve o geri dönmedi.

Taehyung ve Jungkook duydukları üzerine ayaklandılar.

Taehyung: Ama hyung..

Jungkook: Ya gelmek istiyorsa ve gelemiyorsa?

Namjoon: AnYoon onu orada zorla tutacak birisi değil. O SeokJin'in eski grup üyesi. Asıl ailesi.

Taehyung: Hyung ama-

Namjoon: Konu kapanmıştır!

Jungkook: Hayır!

Taehyung: Biz de ailesiyiz. Öyle söylemişti.

Namjoon: Sen sana söylenen her şeye inanıyor musun? Senin ailen benim. Sadece ben.

Taehyung: Neler söylüyorsun? Saçmalamayı kes!

Namjoon: Asıl sen sesini kes! Ben sizin Liderinizim. Kurtarma yok diyorsam yok! O gitti işte!

Jungkook: Ondan böyle vazgeçemeyiz!

Namjoon: Ama o geçti!

Taehyung: Tutturmuşsun liderlik diye! Kendini ne sanıyorsun?

Namjoon elindeki fincanı masanın üzerine bıraktı ve dişlerini sıkarak Taehyung'a doğru yürüdü.

Namjoon: Bana bak kardeş bozuntusu, sen liderlik nasıl bir şey nerden bilebilirsin ki? Görevde başırısız olduk. Zaebum ne zamandır aramıyor, Jimin iki gündür uyuşturucunun etkisinden çıkamadı. Ne yemek yiyor ne uyuyor. Hoseok bir sebepten hep sıkkın durumda. Jungkook 4-5 gündür ölü gibi davranıyor. Bunların hepsi benim sorumluluğumda. Beni yiyip bitiriyor!

♠︎ BANGTAN SQUADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin