25• BENİ YENİDEN KEŞFET

5.2K 522 1.2K
                                    

Hoseok: Yoongi.

Hoseok erkenden kalkmış 2 yatak ve bir bilgisayar masası bulunan ufak odada bilgisayarıyla uğraşıyordu.

Hoseok: Yoongi!

Yoongi ise bütün gece döne döne bozduğu yatakta dağınık bir halde yatıyordu. Hoseok'un seslendiğini duyunca bir kez daha döndü ve homurdandı.

Hoseok: Yoongi, uyan hadi!

Yoongi iç çekip kafasını yataktan kaldırdığında üzerinde sadece iç çamaşırıyla bilgisayar sandalyesinde oturan Hoseok'u gördü.

Yoongi: Ne oldu?

Hoseok: Ne yaptığıma bak!

Hoseok bilgisayar ekranına iyice yaklaşmıştı ve heyecanlı gözüküyordu. Yoongi de yataktan kalkıp yanına geldi.

Yoongi: Beni tahrik etmek dışında mı?

Hoseok: Eski ev-

Hoseok sözünü yarıda kesip Yoongi'ye baktı.

Hoseok: Ne dedin?

Yoongi gülümseyip eğildi ve bilgisayar ekranına baktı.

Yoongi: Ne yaptın?

Hoseok: Eski evin kamera sistemine eriştim!

Yoongi ekrana baktığında bundan önce kaldıkları evi gördü. Ev büyük ve modern gözüküyordu. Oraya dönmek için sabırsızlanıyordu.

Yoongi: Hey şuraya bak. Yangın merdivenlerindeki bodrumda bile kamera varmış.

Hoseok: Evet. Her hareketimizi izleyebilmeleri normalmiş.

Yoongi: Peki bunu neden yaptın?

Hoseok: Yaptım çünkü o eve döndüğümüzde kameraların nerede olduğunu bileceğim ve gider gitmez sökeceğim.

Yoongi: O halde artık bir özelimiz olabilir.

Hoseok: Evet.

Yoongi ayağa kalkıp kendini yatağa bıraktı ve kollarını önünde birleştirdi.

Yoongi: Peki bu nereden aklına geldi bir anda? Sabah seni yanımdan kaldırıp o bilgisayarın başına oturtan bu fikir nasıl geldi?

Hoseok da sandalyeden kalkıp Yoongi'nin yanına oturdu ve ona biraz daha yaklaştı.

Hoseok: Bilgisayara bağımlı olduğumu biliyorsun. Uzak kalamıyorum. Bir şekilde onunla uğraşasım geliyor.

Yoongi duyduklarıyla gülümsedi.

Yoongi: O halde yeni bilgisayarın benim.

Hoseok da Yoongi'ye karşı alaycı bir gülümseme sundu.

Yoongi: Kaçta uyandın?

Hoseok: 7 gibi.

Yoongi: Yani evdeki kameralara ulaşmak 2 saatini mi aldı? Sandığım kadar iyi değilmişsin.

Hoseok, Yoongi'nin kafasına yastıkla vurduktan sonra ayağa kalktı. Çekmeceden sigarasını aldı ve bir dal yaktı.

Hoseok: En azından saatlerce uyumaktansa kalkıp bir şeyler becerdim.

Hoseok çektiği dumanı üflediğinde Yoongi de kalkıp Hoseok'un paketinden bir sigara aldı. Hoseok bir yandan da altına eşofman giyiyordu.

Yoongi: Tamam o halde ben de sabahları erken kalkıp bir şeyler beceririm.

♠︎ BANGTAN SQUADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin