Taehyung: Yapabiliriim! Yapabiliriim! Yapabilirim!
Jin: Sakinleş.
Test günü gelip çattığında en heyecanlı üye normal olarak en çok çalışmış olan Taehyung'du. Ellerini birbirine sürtüp duruyor, terlediğinde pantolonunu tutuyor ve sürekli olduğu yerde zıplıyordu.
Yaklaşık bir saattir bu halde olan Taehyung, Sabah sabah hiç çekilmiyordu. Jin yemek masasına oturmuş eliyle başını tutarken Taehyung'un susmasını bekliyordu.
Jungkook ise Koltukta oturmuş, onun bu hallerini neşe ve ilgiyle seyrediyordu.Taehyung: Yapabilirim!
Jungkook: Taehyung'un bu halleri ne ilginç değil mi? Bundan bir süre önce tehlikeli bir psikopattı ve bize küfürler edip duruyordu.
Taehyung: Sonra?
Jungkook: Sonrası bu işte. Şimdi bambaşkasın.
Jin: Keşke sen de biraz değişsen Jungkook.
Taehyung: Anladığım kadarıyla değişmek iyi.
Jungkook: Artık anlayışlısın ve neredeyse hiç küfür etmiyorsun.
Taehyung kafasını yana eğip bir süre düşündü. Daha sonra ise boşverip yerinde zıplamaya devam etti.
Jungkook: Sahi.. hiç küfür etmiyorsun. Taehyung bana küfür et.
Taehyung: Ne diyorsun be?
Jungkook kafasını hızla Taehyung'a çevirdi. Heyecanlı gözüküyor ve gülümsüyordu.
Jungkook: Nasıl küfür ettiğini unutmuşum. Bana küfür et!
Taehyung oturduğu yerden kalkmış kendisine yaklaşmakta Jungkook'u görünce kaşlarını çattı ve zıplayarak birkaç adım ilerledi.
Taehyung: Manyak mısın?
Jungkook sözlerine aldırmayıp Taehyung'u takip etmeye başladı.
Jungkook: Bana küfür et! Bana küfür et!
Taehyung: Gelmesene ya!
Taehyung zıplayarak kaçmaya başlarken Jungkook da peşinden gidiyor ve kendisine küfür ettirmeye çalışıyordu. İkilinin kovalamacası dışarıya kadar devam etti.
İkili evden çıktıktan bir süre sonra Namjoon eve girdi.Namjoon: Herkes hazır mı?
Namjoon eve girdiğinde sadece Jin'in salonda olduğunu gördü. Durgun gözüküyordu. Yanına ilerledi ve oturdu. elini omzuna koydu.
Namjoon: Sen iyi misin? Burada tek ne yapıyorsun?
Jin: Tek değildim. Taehyung ve Jungkook'u izliyordum.
Namjoon: Belgesel sevmediğini sanıyordum.
Namjoon, sözünü bitirdikten sonra Jin'in yüzünde hafif bir tebessüm oluştu.
Namjoon: Zavallı Kanguru ve çılgın avcısı.
Jin'in tebessümü gülümsemeye dönüştüğünde Namjoon da gülümsedi.
Namjoon: Sorun ne?
Jin: Önemli bir şey yok. Sadece bu salonda hepimizin toplanıp tartıştığı o anları özledim. Şimdi burda yalnızım.
Namjoon: Ne yani tartışmalarını mı istiyorsun? Bu huzuru bozmaz mı?
Jin: Eğer birileri tartışıyorsa sorunları yeterince büyük değildir. İnsanlar çözebilecekleri sorunlar hakkında kavga ederler. Kavga bir çeşit çözüm bulma çabasıdır. Kimse bunu fark etmez ve kabullenmez.
Ama eğer birileri birbirine kırgın ve tartışmıyorlarsa; o zaman sorunları ve kırgınlıkları büyüktür. Asıl huzursuzluk kavga edemediğin insanlarla aynı ortamda bulunduğunda oluşur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♠︎ BANGTAN SQUAD
Fanfiction[+18 Yetişkin içerik | Smut Ve Argo İçerir.] 【Bx B】 & 【BxG】 Korenin en büyük Mafya örgütü Bighit, yeni askerler bulmak için kore'nin en asıllı suçlularının kapatıldığı yüksek korumalı bir hapishaneye 2 dedektif yollar. Bu 2 yasadışı çalışan dedekt...