Yanıp sönen kırmızı ışığın ve kulaklara zarar ince alarmın kaynağını bulmak için hepsi salonda toplandılar. karşılıklı iki L koltuğun ortasında bir sehpa, onun üzerinde ise tuhaf görünümlü oval bir lamba duruyordu.
Namjoon: Bu siktiğimin aletini nasıl kapayacağım!
Yoongi: Kes şunu aptal, onu kıracaksın.
Jin: Hey hey sadece sakin olup kapatma düğmesi var mı diye bakalım.
Jungkook: Biri şu lanet sese son versin yoksa çıldıracağım!
Jimin: Çekilin!
Jimin'in mekanizmaya ateş etmesiyle ses sona erdi. Şimdi alarmın tek çıkardığı şey dumandı.
Yoongi: Seni gerizekalı piç kurusu! Kırmamaya çalışıyorduk değil mi!
Jimin: Ben müdahale etmeseydim kıçını kaldırıp bir şeyler yapmaya çalışacak mıydın!
Taehyung: Kesin şu gürültüyü! Alarmın sesinden bile betersiniz.
Yoongi: Sen kime beter diyorsun-
Zb: Hey Hey Hey baylar! Sessizlik diliyorum. Açıkçası mekanizmayı kıracağınızı tahmin etmiştim. Çünkü bana kalırsa hepiniz sinir sorunları olan psikopatlarsınız.
Duvara asılı olan ekranda beliren Zaebum üyelerin dikkatini anında kendine topladı.
Zb: Parçaladığınız şey sizin görev sinyalinizdi. O devreye girdiğinde hepiniz salona gelip alarmın üzerine ellerinizi koyacaksınız. Yani koyacaktınız. Kırmasaydınız. Her neyse onu yenileyeceğiz.. Sizi buraya toplamamın sebebi ilk görevinizi verecek olmam.İlk göreve özel aranızdan sadece belirli kişilere görevler vereceğim. Bu görevler sizin tanışmanız ve birbirinize yakınlaşmanız için tasarlandı. Bu görevde lütfen silah kullanmayın. Park Jimin, özellikle sen. Hepinizin görevleri telefonunuza mesaj olarak gönderilecek. İyi şanslar.
Ekran karardı ve katiller birbirlerine bakmaya başladı. Herkes meraktaydı ama kimse gergin değildi. Salondaki sessizlik Hoseok'un telefonunun mesaj sesiyle son buldu.
'çocukluk travmandan bahset.'
Taehyung: Ne yazıyor?
Hoseok: Bu saçmalık! Ne sikime böyle bir şey yapacağım!
Jin: Söylesene ne yazıyor?
Hoseok: Asla yapmayacağım bir şey!
Yoongi: Naz yapmasana!
Yoongi ve Jin tam Hoseok'un üzerine yürüyeceklerdi ki oda birden jungkook'un mesaj sesiyle yankılandı.
Jungkook: Bana da görev geldi.
Namjoon: Peki sen de bir amcık gibi davranıp görevi yapmaktan kaçacak mısın?
Namjoon'un bu göndermesi Hoseok'u sinirlendirse de sadece sert bakışlar atmakla yetindi.
Jungkook: Hayır. Ben bunu yaparım. Seve seve. Resmen Benden kendimi övmemi istiyorlar.
Yoongi: Mesajda ne yazıyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♠︎ BANGTAN SQUAD
Fanfiction[+18 Yetişkin içerik | Smut Ve Argo İçerir.] 【Bx B】 & 【BxG】 Korenin en büyük Mafya örgütü Bighit, yeni askerler bulmak için kore'nin en asıllı suçlularının kapatıldığı yüksek korumalı bir hapishaneye 2 dedektif yollar. Bu 2 yasadışı çalışan dedekt...