Hoseok: Benden bunun için iğrenmeyeceksin değil mi?
Yoongi: Senden nasıl iğrenebilirim ki?
Hoseok: İğrenç olduğunu söylemiştin.
Yoongi: zaten başından beri biliyordum. Seni, ne olduğunu, hangi cinsiyete ilgi duyduğunu..
Hoseok: Ne?
Yoongi: Ama en önemlisi; seni nasıl da deli ettiğimi.
Hoseok: Yoongi..
Yoongi: Beni her gördüğünde farklı hissettiğini biliyorum. Sana her yaklaştığımda arzu ile doluyorsun. Her şeyi biliyorum. Ben de hissedebiliyorum.
Yoongi yaklaşıp Hoseok'un belini kavradı ve tişörtünü yavaşça yukarı çekti.
Hoseok: Ne yapıyorsun?
Hoseok'un açıkta kalan karnına dudaklarını değdirdi. Sımsıcak karnında soğuk dudaklarıyla yavaşça yukarı çıkmaya başladı.
Hoseok hem şaşkınlıkla hem de karnındaki soğuk yüzünden irkildi. Yoongi iyice yukarı çıkıp göğüslerine geldiğinde tişörtü tamamen çıkarıp fırlattı.
Hoseok: Yapma.
Yoongi: İstediğini biliyorum.
Yoongi, suratına birkaç saniye baktıktan sonra cevap vermeyeceğini anladı ve ellerini Hoseok'un kemerine götürdü.
Kemeri yavaşça açtıktan sonra kendi tişörtünü de çıkardı ve bembeyaz bedenini Hoseok'a sergiledi.
Hoseok'un Nefes alışverişleri şiddetlenirken Yoongi aniden çene kemiğine yapıştı. Bedenini emerek yavaşça aşağılara inmeye başladı. Boynuna.. nefes alıp verirken sarsılan göğüsüne... ardından kasılıp sertleşmiş karnına.. ve daha aşağılara.
Bembeyaz odada Nefes sesleri yankılanırken Hoseok, Yoongi'nin kafasını tuttu ve hafifçe ittirdi. Yoongi kafasını kaldırıp kendisine direnen Hoseok'un yüzüne baktı.
Hoseok: Bunu yapamayız.
Yoongi: Neden?
Hoseok: Bu doğru değil.
Yoongi soğuk ellerini Hoseok'un boynuna sardıktan sonra yüzüne yaklaştı.
Yoongi: Bizimkisi yasak aşk olsun.
Yoongi giderek daha da yaklaşırken gözleri Hoseok'un dudaklarındaydı. Dudakları birbirine kavuştuğunda Yoongi'nin sol eli aşağılara gitmiş ve Hoseok'u inletmişti.
Yoongi: Bam bam bam..
Hoseok, Yoongi'nin söylediklerine anlam veremediğinden yüzüne birkaç saniye bakakaldı.
Hoseok: Ne?
Yoongi: Dedim ki-
"BAM!" "BAM!" "BAM!"
~~
Hoseok bunun kapıya vurma sesi olduğunu fark ettiğinde gözlerini yatağında açmıştı.
Taehyung: Hyung? Uyuyor musun yoksa uyandın ama odandan çıkmak mı istemiyorsun?
Hoseok yaşadıklarının rüya olduğunu fark edince kafasını yastığın altına soktu ve tüm gücüyle bağırdı.
Taehyung elinde kahve kupasıyla odanın kapısında dikiliyordu. Çıkan boğuk bağırma sesini duyunca kaşlarını havaya kaldırdı. Hoseok'u rahatsız etmeme kararı alıp salona geri döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♠︎ BANGTAN SQUAD
Fanfiction[+18 Yetişkin içerik | Smut Ve Argo İçerir.] 【Bx B】 & 【BxG】 Korenin en büyük Mafya örgütü Bighit, yeni askerler bulmak için kore'nin en asıllı suçlularının kapatıldığı yüksek korumalı bir hapishaneye 2 dedektif yollar. Bu 2 yasadışı çalışan dedekt...