Nevím kam jsme šli, ale něco mi říkalo, že jdeme níž a níž po schodech, když otevřel vŕzgajíci dveře a já jsem ucítil vůni magnólií, vědel jsem, že jsme v stodole. Můj největší strach. Byla tma a Tom se mně chystal přivázat o něco, bránit jsem se nedokázal, byl jsem moc vyčerpanej. Zvázal mně a někam odešel, hlavu jsem mněl skloněnou a nic jsem neviděl. Pak někdo došel ke mně a proskoumaval mi hruď, zasténal jsem když se mi zastavil na citlivém místě. Začnul mi ho mnout a já jsem se otáčel různymi směrmi.
,,P-prosím Tome, ne..."Nějakej chlápek přišel k němu a začal ho obchytávat všude možně a von sténal. Chtěl jsem něco říct, vykřiknout, ale doopravdy ze mně vyšiel jenom nějakej divnej zvuk. Přeglgnul jsem a zadíval se do země. Ja, ja žárlím?
Pak si mně odvázal, zebral a posadil si mně do prostoru mezi jeho nohy, tohle není Tom. Správa se jinak, je majetnícky. Počkat co!?
Vložil si jej mezi nohy a rukama mu zvlékl boxerky a dal mu k zadečku ruce, nesténal, nevydável již nijaké divné zvuky. Jen brečel a pak vypísknul.
Dal mi tam první prst. ,,ᏞíᏴᏆ?" Řekl neznámej. Proboha ne! Ne ne ne ne ne tohle musí bít nějakej omyl...
To je ten úchylák z krámku s čepicemi. Vložil mi tam jeho pýchu a já jsem svůj sten zadržel. Nechi, nechci... Začal přirážet a silně jsi mně brát. Zrychloval ještě víc a celé mé vnitro hořelo. Bylo cítit že se blíži k vyvrcholení. Netrvalo vůbec dlouho a mé vnitro zaplnila jeho sperma. Pak se vytáhnul a přitáhnul si mou hlavu, chtěl mi dát pusu, to jsem mu nepovolil. ,,ᏃᎪᏟϴ ᎫՏᎬᎷ ᏢᎪᏦ ᎠᎪᏞ ͲᎽ
ᏢᎬΝíᏃᎬ!?" Peníze? Rozkřičel se a ješte se vsunul a přirazil víc a omnoho rychlej a to ani neříkám jak si mně brál a jak mně to bolelo. Začal jsem něco cítit stékat po mích nohou, byla to krev. Pak mi to došlo, krev, ale ješte jeho sperma... Všechno to ze mně teklo, nejdřív od Toma teď od něj. ,,Prosím ne..." Byly má jediná slova které jsem dokázal vyplyvnout.Zebral si jej za pás, chtěl mu dát pusu, ale on se odtáhnul pak jej bouchnul o stůl a začal jej tvrdě šukat. Brečel a všude po nohou mněl krev a sperma... Snažil jsem se rozvázat.
Nepřestával, opět se do mně udělal a pak se pochválil, že si přinesl něco navíc. Položil mně na něco jako postel a opatrně do mně něco dal, nevím co to je, ale zavazí to v zadku. ,,C-co to je?" Zeptal jsem se zakoktaně. Zapnul to a mně prohlo v zádech, bylo to divný, dávalo mi to slastný pocit. ,,ᏙᎽᏴᎡᎪčΝí ᏙᎪᎫíčᏦϴ." Řekl a plesknul mně po zadku, nevím čím, ale nehorázně to bolelo a bylo to ohromně těnký. ,,ᏢϴčᏆͲᎬᎫ. ϴᎠ ᎫᎬᎠΝᎪ Ꮲϴ...
ᏢᎪͲΝáᏟͲ." Plesknul mně, neporozumněl jsem tomu co odemně chtěl. Plesknul mně podruhe, zase jsem jenom vykřiknul. ,,Počí-tej." Řekl známi hlas, ale nevědel jsem rozeznat čí je. Plesknul mně po třetí. ,,Tři!" Vykřiknul jsem. ,,Ne, ne, pěkně od začátku." Plesknul mně víc. ,,Jedna!"Dal do něj něco a on se cukal, pak jej začal bít bičem a já jsem nevědel nic říct, mněl jsem propadnutej hlas. ,,Počí-" nedořkl jsem a uviděl jsem za sebou stojíciho Toma. ,,-tej." Zašeptal jsem a vložil mi do pusy roubík. Neumím se z těchto provazů dostat, je to moc zamotaný a ten roubík mi bráni v mluvení. Pak jich přišlo víc. Dopočítal a další mu vložil svůj penis do úst a začal s ním hýbat. Jak nechutný.
Uslyšel jsem zvuky když jsem dopočital a někdo mi dal dolů sáček. Bylo jich tam pět. Každý si chtěl semnou začít každej jeden. Jeden svou pýchu dal do mích úst, další do zadku a střídali se, každý jeden se do mně udělal alespoň dva krát. Pak přišel do místnosti s úškrnem Tom a řekl, že jim vypršel čas. Dvě hodiny? Tohle bylo jako věčnost. ,,ᎫᎬšͲě ᎷΝě ΝᎬᏟᎻͲᎬ." Řekl muž z krámku s copíkem na hlavě. Chytnul mi koule a něco mi s nimi dělal, teď jsem sténal, ne, hekal. Protože se do mně vložil a jsem to nezvládal, přitáhl jsi opět mou hlavu a chtěl mi dát bosk, vytrhnul jsem se mu a on mi bozkával krček. ,,ᏙěᎠᎬᏞ ᎫՏᎬᎷ, žᎬ ͲᎽ ᏴႮᎠᎬš
ΝěᏟϴ ᏙíᏟ, žᎬ ᏴႮᎠᎬš ᎠϴᏦϴΝᎪᏞᎬᎫ.
ᎫՏᏆ úžᎪՏΝᎬᎫ, ͲᎽ ᎷůᎫ ΝᎬᏦϴ." ,,Ještě já!" Ještě jednou se vystřídali a když v spěchu odešli, tak jsem od vyčerpání dopadl na zem. Byl jsem od krve a přeplnení od sperma, které mi spolu s krvou tekly po nohou. Vydychával jsem to co se právě stalo a slzy mi začli stekat po tváři. Pláč. Je to opravdu jediná věc kterú umím?
ČTEŠ
Chtění [YAOI] |CZ/SK|
RandomKluk který se zmnění na polovičnýho kocoura nebo lépe řečeno na Neka, se opět setká s kluky který ho šikanovali na základce. Vůdce skupiny se do něj dokonce zamiluje, půjde na něj ale po svém a bolistivě, bude si ho taky muset dobře obránit, protože...