,,Jak ses mněl s tím kamarádíčkem?" Zeptal se a já jsem na něj vykulil oči. Jak o tom může vědět? ,,Líbil se mi ten pohled v tvém pokoji..." Mluvil dál. Vtom jsem začal na všechno spomínat, jak mně kdo zneužil a jak to bolelo. ,,Chci to taky skusit." Zašeptal, nebo spíš zabručel a ovlalila mně vůně alkoholu. Musel se řádně opít. Ucítil jsem jak mi sundáva triko. ,,Jsi můj otec proboha!!" Zakřičel jsem po něm a on mně ještě pevněji uvěznil na mněkým povrchu. ,,A?" Usmál se. ,,Máš přeci mamku!" Skříkl jsem opakovaně a otec zazuřil, ale pak změnil obličej a zazubil se. ,,To jako mám pořád spát jenom s tvou mamkou? Unavuje mně to a ještě k tomu mně podvedla a taky odkopla." Pořád se usmíval a já jsem začal chápat důvod jeho aktuálniho stavu. A taky pochybovat o jeho zdravím rozumu. ,,Prosím nedělej to!" Skříkl jsem na něj když mi sundal gatě a nadvihl si mně. ,,Mělo tě tolik KLUKŮ a JÁ nemůžu?" ,,Prosím otče... Udělám něco, něco, jen né tohle....Cokoliv!" Zastavil se a něco si začal mumlat. ,,Navlékni si to co je ve skříni. Druhý šuplík." Neměl jsem ponětí o čem mluvil. Vydal jsem se do skříně a oblékl si na sebe normální oblečení a utekl jsem oknem. Utíkal jsem sotva pár vteřin a už jsem na svém zadku ucítil ruce, otočil jsem se a tam byl otec. ,,C-co?" Zašeptal jsem a dopadl na zem.
Byl jsem vynervovanej a hodně nevyrovnanej, odešel a nevím proč. Možná to bylo z toho že jsem od něj najednou chtěl moc. Nejdřív sex pak koupel a co ještě? Jsem nároční. Byl jsem i dosti agresivní v tuhle chvíli, ale i zdrcení. Opustil mně a už se nevrátí.... Proč jsem takovej idiot!? Proč jsem to spackal!?
Jo možná jste si domysleli, že taky dost analyzuju. Ale nevěděl jsem co dělat. Od jeho odchodu přešlo 6 hodin a já jsem pořád nevěděl usnout.
ČTEŠ
Chtění [YAOI] |CZ/SK|
RandomKluk který se zmnění na polovičnýho kocoura nebo lépe řečeno na Neka, se opět setká s kluky který ho šikanovali na základce. Vůdce skupiny se do něj dokonce zamiluje, půjde na něj ale po svém a bolistivě, bude si ho taky muset dobře obránit, protože...