Hodina skončila a vyšel jsem ze třídy hledat Kristiána, nikde jsem ho ale nenašel. Udeřil jsem do skříňky která byla hned vedle mně řádnou ránou. Hněv mně pohlcoval pořád víc "Tak tohle je moc" zvráštil jsem obočí a šel na klučicí záchody "Ani tady není?" Pomyslel jsem si sám pro sebe s tsk-nutím.
Díval jsem se na něj v šoku a nechápavě, pak mi ale chtěl šáhnout na hlavu s poznámkou na mé nelidské uši. Zasyčel jsem a kousnul mu do ruky, okamžitě na to začal pištět jak ho to bolí. ,,AU AU AUUUU pro co to jako bylooo??" Já jsem jenom nechápavě naklonil hlavu na stranu s pohledem na něj, nechápal jsem jak jej to mohlo tak bolet, vždyť nejsem Tiger, puma, nebo tak něco, ne?" ,,Tak řekni, co jsi zač?" Zeptal se naráz a já jsem na něj jenom vykulil oči "Jako přijde za mnou, že moc a nevím co a teď se mně ptá co jsem zač?" Povzdychl jsem si a nadvihl obočí "co mu mám jako říct?" Podíval jsem se do zemně "že jsem típek ze školy, nevychodil ji ještě a už jsem něčí.. ups- Mnohých kluků coura?" Začal jsem přemýšlet, ale ať jsem se snažil jak jsem chtěl nic ze mně nevycházelo.
"Ksakru! Kam mohl jít? Že mně zase nepodvádi.. Počkat, jak mně vůbec může podvádět když spolu nechodíme?" Pomyslel jsem si dívajíc se do stropu, ruce jsem mněl v kapsák a kráčel jsem chodbu s zamyslením pohledem, povzdychl jsem si na mou porážku, po tom co jsem ho nedokázal najít "co asi může dělat, hm? Nic dobrého.."
Pořád jsem se v zmatku díval do zemně, když vtom... Jsem se objevil v mém pokoji. "Počkat co? On ví kde bydlím!?" Pomyslel jsem jsi vyděšen na smrt, přeglgnul jsem a on pak zase začal mluvit, tedy, spíše se ptát.. ,,Já čekám" zazubil se, čím mně donutil se jenom zamračit ,,Jo, jo, jo chápu. Tyhle hrátky s tebou už nejsou sranda" postavil se s povzdychnutím, já jsem jenom opakovaně nadvihnul obočí "Jako by to 'sranda' někdy byla'' přepaloval jsem ho pohledem. ,,Tak a teď k věci, můžu ti splnit jedno přání, ale to bude něco stát. Všechno něco stojí, vždyť víš" Začal si koukat na své ruce ,,A?" Zeptal jsem se nejistě ,,Tak si vyber" Řekl, a mně se zavrtěl ocas "Počkat, on to jako myslí vážně??" Zadíval jsem se na něj a začal hluboko myslet nic mně nenapadlo, ale pak...
To Be Continued
ČTEŠ
Chtění [YAOI] |CZ/SK|
RandomKluk který se zmnění na polovičnýho kocoura nebo lépe řečeno na Neka, se opět setká s kluky který ho šikanovali na základce. Vůdce skupiny se do něj dokonce zamiluje, půjde na něj ale po svém a bolistivě, bude si ho taky muset dobře obránit, protože...