Poslal mně domů a půjčil mi nějaký to oblečení. Proč byl na mně najednou tak hodnej? Otec byl vožralej, jako pořád, mamka bude zase v nějakým baru a sestra? Radši se neptejte. Od dvěří jsem jsi to směroval do pokoje, vešel jsem do koupelny, kde jsem si sundal čepici a podíval se do mého odrazu. Natrhnutý mačecí ucho, zaschlá krev, nateklý obličej, říznutí a nejspíš zlomenej nos. Chvíli jsem se jen zdrceně díval. Došlo mi špatně, zapotácela se mi hlava a radši jsem se chytnul okraje umyvadla a opřel se o něj, po ani ne chvíli jsem padnul na kolena a ruky jsem z umyvadla přesunul na svůj zaslzenej obličej. Přesunul jsem se na svou postel a nohy si dal do tureckýho sedu, ruce jsem mněl položení na mích kolenou a zhrbeně jsem se díval do postele. Uslyšel jsem ale zvonek. Myslel jsem, že to bude Karlos, možná jsem jsi u něj zapomněl něco. Když jsem otevřel dveře, tak jsem si ho ani nestihnul obhlédnout, na tváři mněl šátek. Pak mi něco nastříkal do obličeje a viděl jsem rozmazaně. Chytnul mně za zápěsti a tlačil mně do mého pokoje, jel se mnou moc rychle a já jsem šel pozadu. Hodil mně na postel a slyšel jsem zámikání dveří. Odkud ví kde mám pokoj a odkud sakra má mi klíče?!
,,Opět se setkávame." zadychčal jsem mu do obličeje. ,,Jaké je to být dolů?"
Ten chlápek na mně vylezl, chytnul mně za ruce a dychl mi do obličeje. ,,Já jsem dolů pořád." Odpovědel jsem potichu, pořád mi nedocházelo kto to mohlo bít.
,,Dolů pořád, hm?" To bude ještě zajímavé.
,,Ne, ne, ja jsem to nemyslel takhle!" Rozkřičel jsem se, ale on mou odpověď ignoroval.
Slyšel jsem jej, ale nedal na to nějak extra pozornost. Naklonil jsem se nad něj a skousnul mu spodní ret, jak roztomilí, svou červenou hlavu naklonil stranou a zamhouřil očima.
Překvapil mně. A to hodně. ,,N-nejsem gay." Vykoktal jsem ze sebe. Nemůžem bít...
,,Možná..." Řekl jsem a políbil jsem jej, nevšímal jsem si jeho vyděsenýho pohledu a polibek jsem prohluboval. Ruce jsem mu chytnul do mé jedny a druhou jsem se opíral o postel, když jsem byl nad ním a jej takhle líbal. Ruku z postele jsem přesunul na jeho pýchu a začnul jej mnout, vypadal, že se mu to líbi. Ale po chvílce se mně pokoušel odstrčit, když vědel že proti mně nemá šanci, tak mně kousnul do rtu, který mi začal krvácet. Neposloucha, tohle pro něj nedopadne dobře.
Začal mně líbat. Jak nechutný, ja gay NEJSEM, to prostě nejde... Když mi začnul mnout rozkrok, tak jsem zakňoural. Vypoulil jsem oči. Co jsem to právě vydal za zvuk?... Nechtěl ze mně dolů, tak jsem mu zkousnul ret. Jak nechutný.
Ruce jsem mu zvázal nějakým špagátem který tam mněl a z tváře jsem si dal dolů šátek, který jsem mu nasadil na tvář. Na moment mohl zahlédnout mou tvář, ale pochybuju když jsem použil sprej na oslepení. Přetočil jsem si jej a krk jsem mu začal zasypávat polibky. Překrásně se vrtěl.
Spatřil jsem jeho obličej, byl to Tom. Na oči mi dal jeho šátek. Tohle ne, mám obrovskej strach z tmy... Pochází to z dob kdy jsem mněl tak pět let a děda mně zavíral po večeřích do tmaví stodoli, byla tam tma a dělal mi to naschvál, otec se to nikdy nedozvědel. Přetočil mně na břicho a dělal mi znamínka na krku. ,,Nech toho!" Vypískl jsem, ale on si mně posadil na klín. Myslel jsem že mi chtěl zacpat pusu, ale on mi tam narval prsty a hral se mi s jazykem.
,,Tak je ono." Řekl jsem jako pejskovi. Cítil jsem jak vrněl, když byl zakloněnej. Polibky jsem se dostával níž a pomalu jsem mu strhával oblečení. Najednou seděl předemnou jenom v sponím prádle.
,,Jak roztomilí~" zavrněl jsem.,,Roz-Roz-Co?" Nestihnul jsem nic říct, chytil mně za bradu a začal mně dravě líbat.
ČTEŠ
Chtění [YAOI] |CZ/SK|
De TodoKluk který se zmnění na polovičnýho kocoura nebo lépe řečeno na Neka, se opět setká s kluky který ho šikanovali na základce. Vůdce skupiny se do něj dokonce zamiluje, půjde na něj ale po svém a bolistivě, bude si ho taky muset dobře obránit, protože...