15.

1.3K 76 0
                                    

,,Nechte mně!" Křičel jsem na celou místnost. Pak, ale na mně někdo dopadl. Karlos? Zasekl jsem se. Zdvihl hlavu a snažil se posadit, když se mu to i povedlo si mně začal prohlídat a hádám že teprve teď mu došlo, že jsem tady nahý.

,,K-K-Kristiáne!?" Vykřikl jsem. Seděl jsem a šokem jsem se na něj díval, vytékala z něj bíla těkutina, opět ho někdo zneužil. ,,Kristiáne..." Stélka mi slza po obličeji. ,,Proč... Proč ty?"

,,Karlosi, jsi v pořádku?" To co řekl mně zarazilo. ,,Proč já? Co to do tebe vjelo?" Udivil jsem se. Správal se hodně divně. Pak jsem spatřil někoho za ním. ,,Pozor!" Vykříknul jsem, ale nestihl jsem to v čas. Najednou mnou přejel pocit slasti.

Někdo mi šlahl za krkem a moje tvář dopadla na Kristiánovo podbříško. Pak mi došlo na co jsem narazil pusou. Mněl jsem jej v puse. Něco mně tak drželo, něčí ruka. Začal se prohíbat a zmítat. Dotyčný mi zašeptal že něco zapnul, nevím co to je, ale nelíbí se mi to.

,,C-co jsi to udělal?" Vzdychal jsem. Tolik slasti a mé mužství mi stálo v pozoru. ,,Vy-vypni to." Vzdychal jsem, ale on toho nenechal a olízl ho po celé délce a skousl. Vyvrcholil by jsem, ale bránila mi v tom tá věc na mím pohlavním rozdílu. ,,Dej to prič. Dej to prič! Vyndej to ze mně! Potřebuju... Potřebuju vyvrcholit... Prosím!"

Poté když mi ten někdo hlavu pustil tak jsem to dělal automaticky, protože se vyhrážel že mně zabije a jemu ublíží pokud ne, zajímavé neznám ho. Cítil jsem, že o chvíli vyvrcholí, ale pak se začal vybízet že chce vyvrcholit. Tá věc mu byla sundána a on se udělal na celou mou tvář.

,,P-promiň." odtáhl jsem se. ,,Pokaždý když... Když mně někdo dráždí... Tak... Tak se... Neudržím a nepřemýšlími... A začnu se..."

,,Vybízet?"
,,Promiň! Já..."
,,Neomlouvej se, nemůžeš za to, ale i tak to je odporný." Řekl jsem s povýšeneckým pohledem a on se střásl. ,,Chápeš, nemohu lhát, říkám to úpřimně." ,,Začal ses mi líbit, ale teď, nevím co si mám myslet."
Řekl a chtěl odjet, ale byl v tom háček. Jak se postavil z postele tak jej někdo přivalil k stěně a začal do něj tvrdě přirážet. ,,Áhhh!" Vykřiknul, ani jej nepřipravil. Nemohl jsem se na to dívat, proto jsem se otočil.

Chtění [YAOI] |CZ/SK|Kde žijí příběhy. Začni objevovat