İnanılmaz haber

216 18 12
                                    

Hoşgeldiniz❤️
İyi okumalar diliyorum
O zaman başlasın 🎬 🙆🏽

👉🏼 -Derya'nın bakış açısı-

Nasıl yani? Bu çocuk benimle aynı okulda mı? Daha önce görmedim, kesin yeni bir öğrenci o zaman. Bir saniye, okulumu tarif ettiğimde neden söylemedi ki?

"Nasıl yani, sende mi burda öğrencisin?"

"Evet bugün ilk okul günüm, hadi ama geç kalıyoruz." diyip konuyu hızlıca kapatarak önden okula girip gözden kayboldu. Ben yerimde mal gibi kaldım, çok şaşırdım bu duruma. Kendime geldiğimde aklıma sınavım geldi ve bende hızlıca okula girdim. Sınıfıma girip hemen yerime oturdum, sadece sınavıma odaklanmak istedim.
O an Yavuz yanıma geldi "Canım nerde kaldın? Biraz daha geç gelseydin sınava geç kalıyordun."

"Otobüsümü kaçırdım." dediğim an öğretmen odaya girdi, Yavuz anladım dercesine kafasıyla onayladı ve yerine geçti. Hepimiz çok heyecanlıydık, sınıfta herkes çok korkuyordu, çünkü bu senenin son önemli sınavlarından biriydi. Öğretmenimiz, hepimize sınav kağıtlarını dağıtırken sınıfa biri girdi, hepimiz kapıya doğru odaklandık ve gördüğüm kişiye çok şaşırdım.

Yok artık!

Kapıda demin ki çocuk Can duruyordu!
Can öğretmene doğru "Özür dilerim, demin yeni sınıfım nerde olduğunu öğrendim ondan geç kaldım."

"Demek sensin yeni öğrenci, otur bakalım. Sen bu sınavı başka bir gün yazıcaksın."

"Tamam." diyip gözleriyle boş yer aradı. Yüzümde şaşkınlık apaçık ortadaydı. Bende nereye oturur acaba diye bakarken, sınıfta ki tek boş yer benim yanım olduğunu fark ettim.

Bi bu eksikti!

Can bana gülümseyerek yanıma oturdu ve sevinçli bir sesle "Tesadüfe bak, bide aynı sınıftayız." dedi. Ben cevap veremeden öğretmen "Şimdi sesizlik istiyorum." dedi.
Yavuzun gözleri benim üstümdeydi, ona bakmadan bunu hiss edebiliyordum.
Derslerde çok konuştuğumuz için yan yana oturmamıza öğretmenler karşıydı.
Ama şuan sadece sınava odaklanmak istiyordum.

Sadece sınavı düşün Derya...
Hayır Yavuz sana doğru bakmıyor ve hayır yanında ki yeni çocuk da yok!

Sınav boyunca hem Yavuz hemde Can bana durmadan bakıyordu ve onlar yüzünden sınavıma tamamen konsantre olamıyordum.
Sınav bittikten sonra herkes sorular hakkında konuşuyordu. Can bana doğru döndü ve "Nasıl geçti?" diye sordu. Bana durmadan bakmasaydın daha iyi geçerdi diye içimden geçiriyordum ama "İdare eder." diye cevap verdim.

Tam o an öğretmenimiz "Evet çocuklar şimdi sesiz olalım tekrar." diye bizi susturmak için bağırıyordu. Son senemizdi hemen sınavdan sonra derse devam mı edecekti gerçekten? Hepimiz zar zor sakinleşip sustuk ve öğretmenin diceklerine odaklandık.

Cana bakarak öğretmen "Evet fark ettiğiniz gibi yeni bir öğrencimiz var, buyur öne gel ve kendini tanıt."  dedi. Can öne gitti ve "Merhaba adım Can, eskiden ailem ve ben burda yaşıyorduk, ama sonra iş nedenler yüzünden taşınmıştık. Şimdi geri döndük." diye kendisini tanıttı.
Sınıfta ki bütün kızlar ağzı açık Canı seyrediyordu, bu aradada Yavuz bana bakıyordu, ben nasıl bakıyorum diye.
Ben ama hiç yüz ifademi değiştirmeden dediklerini dinledim. Bunu gören Yavuz da sanki hafif rahatlamış gibiydi.

OLAYIN İÇİNDE [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin