1- Laboratuvar

144 8 1
                                    

Kan donduran bir kükreme, kardeşleri korkutmuştu. Laboratuvarın çoğunluğu yıkılmıştı. Fırtınanın sesi, canavarların sesini örtüyor ama o korkunç kükremeyi örtemiyordu. Gürültüsü ne kadar yüksek olsa da kükremenin kaynağı gözükmüyordu. Sekiz bloktan oluşan küp şeklindeki portal dört parçaya ayrılmıştı. Her  parça bütün gücü ile yakınında ne varsa çekiyordu. Kardeşlerin yanında hiçbir eşya veya zırh bulunmuyordu. Şaşkınlıktan bu durumun farkında bile değillerdi. Mark ve Johnson aracın içinde olduklarından portalların çekim gücünden etkilenmiyor olsalar da Luke yakınındaki bir portala doğru çekiliyordu. 

Ardından bir kükreme daha duyuldu. Bu kükreme tavanı sarsmış ya da bir parçasını yıkmış olmalı ki aracın üzerine bloklar düştü. Johnson aracın kırık bölümünden Luke'u gördü ve serpilen bloklardan birazını alıp yanına koştu. Luke dengesini sağlayamamış yerde sürükleniyordu. Johnson kardeşini çekip kaldırmak için elini uzatmıştı ama hızla sürüklenen Luke onu da beraberinde yanına çekti. Beraber portala doğru sürükleniyorlardı. Portal ile aralarında yedi blok mesafe kalmıştı. 

Mark kafasını araçtan çıkardı ve etrafına bakındı. Yaratıklar portala direnemedikleri için kardeşlere yanaşamadan çekiliyor, çakan şimşekler ağaçları tutuşturuyordu. Laboratuvarın ışıkları yanmıyordu. Terk edilmiş gibi bir izlenimi vardı. Kafasını, dolunayın ve şimşeklerin aydınlattığı kara bulutlarla dolu gökyüzüne kaldırdı. Sonra gördüğü şey karşında ağzı açık kaldı. 

Portal ile aralarında son iki blok kalmıştı. Johnson ellerini olabildiğince hızlı hareket ettirerek portal ile aralarına bir blok koymayı başardı. Portal blokları kıramadı için bu onları kurtarmıştı. Ama hala açık olan dört yüzüyle çekebildiği ne varsa çekiyordu. 

Luke  gözleri fal taşı gibi açık bir şekilde eliyle aynı yeri gösteriyordu. Sonunda Johnson  da oraya baktı. 

O korkunç kükremenin kaynağı; parlar mor gözleri, gecenin siyahı ile kamuflaje olan siyah derisi, dişleri görünmeyen ağzından çıkan mor alevi ile bu sadece ender ejderhası olabilirdi. Bu ejder kesinlikle her yeri arayıp bulamadıkları yumurtadan çıkan ejderdi. Annesinin intikamını almak için yaşadıkları yere kadar gelmişti. 

Devam edecek...

MİNECRAFT ÜÇ KARDEŞ 3: KARANLIĞIN YÜKSELİŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin