--En iyisi buraya yanaşmadan yolumuza devam edelim.
Tehlikeli bir yolculuğun ardından yanmaya terk ettikleri köyü görecek mesafeye geldiler. Köy harabeye dönmüş, evlerin sadece yanmayan taş iskeletleri kalmıştı. Lavlar hala duruyor, gecenin karanlığına bir ışık oluyordu. Yakınlaştıklarında içinde hala zombi domuz adamların dolaştığını gördüler. Kendi diyarlarında onları ele geçirip zorla çalıştıran insan icatlarından korkmuş, geri dönmemişlerdi. Burada kendilerine yeni bir yaşam alanı oluşturmuşlardı. Derme çatma gibi görünse de onlar için gayet iyi bir yerdi.
İnsanlara olan nefretleri köyün her tarafından anlaşılıyordu. Evlerin tepeleri arasında köprü kurmuş nöbetçi dikmişlerdi. Köyün neredeyse tamamı lav hendekleri ile çevriliydi. Yazmayı da öğrenmiş olmalılar ki birkaç yerde "Hinsancıgla giyemes" diye tabela asmışlardı.
--Bence mağaradan obsidian almak daha güvenli.
--Mağaraya inemeyiz. Elmas kazmamız yok ve mağaralar yüzeyden iki kat tehlikeli. Tek şansımız burası.
--Evimizdeki ya da muhtarın köyündeki portalı kullanabiliriz.
--Ejder hala evimizde olabilir ve buradan evimize nasıl gideceğimizi bilmiyorum. O köyden zorla kaçabildik. Orası dört günlük yol ve orada daha çok canavar var.
--Peki nasıl gireceğiz ?
--Şuradaki ana girişten koşarak girer portalın içine atlarız. Kolay olacaktır.
--Neresi kolay. Her taraf zombi domuz kaynıyor.
--Şuraya su koymam gerek. Yapabilirim.
--Dede sessiz ol. Bizi duyacaklar.
--Dur bir dakika dedem haklı olabilir. Su koyarsak hendeklerini obsidian yaparız sonra şu yoldan dümdüz koşarız.
--Gizli gitsek olmaz mı ?
--Nöbet tutan çok kişi var. Ne kadar hızlı halledersek o kadar iyi olur.
--Ya dedem.
--Savaşmaya hazırım. Özgürlük için.
--Kafası iyice gitti. Onu ben taşırım.
Bu sırada arkalarından sinsi sinsi bir şey yaklaşıyordu. Luke az da olsa adım seslerini duydu ve arkasına baktı. Bir creeper onlara yaklaşıyordu.
--Creeper kaçalım.
Bu bir nöbetçinin dikkatini çekmişti. Dikkat kesilmiş etrafa bakınıyordu. Kaçıp başka bir ağacın arkasına saklandılar. Nöbetçi bakmayı kesince konuşmalarına devam ettiler.
--Aklımda bir fikir var. Ama Nether'a gideceksek önce bir yay yapmalıyız. Wither iskeletlerini kılıçla öldüremem.
--Ok yapacak malzememiz yok.
--Öldürdüğümüz iskeletlerden yeterince topladım ben.
--Tamam o zaman, planını anlat.
Devam Edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNECRAFT ÜÇ KARDEŞ 3: KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ
Action*BİTTİ* Kendi dünyalarına ulaşan üç kardeşi bu sefer ne bekliyor. O kükreme neydi, portala ne olmuştu, dedeleri neredeydi ve daha fazlası bu serinin 3. kitabında. Herobrine'ı farklı şekilde ele alan bir kitap.