18 Skyrius

252 38 2
                                    

Drakas

Eidamas link savo kambario, mąsčiau apie dar dvi užduotis, kurias man paskyrė Valdovas Voldemortas. Tiksliau apie vieną iš jų. Buvo viena nauja užduotis, o apie kitą tiesiog priminė. Ją gavau prieš pat išvažiuojant į Hogvartsą ir ji buvo priedas prie užduoties su spinta. Aš nespėjau dar sutaisyti Pradanginimo spintos, o jau turiu dar vieną užduotį ir net nežinau, ar man pavyks ją įvykdyti. 

-Tu grįžai, puiku,-Bleizas pažiūrėjo į mane, kai aš uždariau kambario duris. -Dumbldoras tavęs ieškojo. Pasakėme jam, kad tau pastaruoju metu sunkiai sekasi Magijos istorija ir Hermiona tau padeda mokytis profesoriaus Binso paliepimu. 

-Sutikau jį, kai aš, Hermiona ir profesorius Sneipas grįžome į Hogvartsą. Sneipas pridengė mumis, bet, nemanau, kad Dumbldoras tuo patikėjo. Nemanau, kad jis iš viso patikėjo viskuo, ką šiandien girdėjo iš jūsų ir iš Sneipo,-pasakiau. 

-Girdėjau, kad jis ieškojo ir Hermionos,-prakalbo Teodoras. Aš ir Bleizas pažiūrėjom į jį. -Kas? Luna visai draugiška. 

-Bendrauji su  Lunatike Geranore?-pakėliau savo antakį. -Jos draugai yra Poteris ir Vizlis. 

-Žinau, žinau,-Teodoras pažiūrėjo tiek į mane, tiek į Bleizą. -Taip, ji keista, bet  ji miela ir su ja lengva bendrauti. 

-Ar tu įsižiūrėjai ją?-paklausė Bleizas ir pakilnojo savo antakius. 

-Ką? Ne,-Teo papurtė savo galvą. -Mano nuomone, Dumbldoras kažką įtaria,-vaikinas staigiai pakeitė pokalbio temą.

-Kodėl Dumbldoras buvo šiąnakt mokykloje?-paklausiau. -Jis turėjo grįžti tik už kelių dienų. Toks jausmas, jog profesorius, žinodamas, ką mes veiksim, lyg tyčia išvyksta ir grįžta tada, kai manęs, Hermionos ir Sneipo nėra mokykloje. Jeigu Dumbldoras  pradės per daug įtarinėti, viskas žlugs,-sumurmėjau. -O jeigu viskas žlugs,-užsikirtau ir nesugebėjau pabaigti pradėto sakinio. 

-Žinai, kad mes tau padėsime. Niekas nežlugs ir viskas bus gerai,-Bleizas atsistojo nuo savo lovos ir nuėjo prie savo lagamino. 

Hermiona

Ėjo dienos, savaitės. Mano ryšys su klastuoliais vis stiprėjo, o ypač su Draku. Jie man visi tapo geriausiais ir artimiausiais draugais, kuriais kadaise buvo Haris ir kiti. Kartu  su šviesiaplaukiu praleisdavau vos ne kiekvieną vakarą Kambaryje iki pareikalavimo prie Pradanginimo spintos. 

-Girdėjau, kad Keitė Varpelis vos nemirė nuo užkeikimo. Ji palietė užkeiktą vėrinį,-nutraukiau tylą, vyravusią tarp manęs ir Drako. Pakėliau savo akis nuo knygos, kurioje bandžiau surasti daugiau informacijos apie Pradanginimo spintą. -Tai tavo darbas, tiesa?-paklausiau ir Drakas įsitempė.  

-Tavo tėvo paliepimu, tas vėrinys buvo skirtas Dumbldorui,-prakalbo tyliu balsu, bet dėl mirtinos tylos kambaryje, galėjau jį aiškiai girdėti. -Aš panaudojau nedovanotinus kerus ant Rosmertos, jog ji paduotų vėrinį Keitei, o ji perduotų jį Dumbldorui. Vėrinys buvo pirmasis variantas mano naujojoje užduotyje, o aš jau sugebėjau suklysti. Tavo tėvas pasirinko ne tą žmogų, Hermiona. Aš nesugebėsiu, o nuo to nukentės mano tėvai,-Drakas pažiūrėjo į mane. Padėjau knygą į šalį ir atsistojusi, priėjau prie vaikino. 

-Tau sunku, aš suprantu, bet tu nesi vienas. Aš, Pensė ir kiti padėsime tau. Tau pavyks įvykdyti užduotis, kurias davė mano tėvas, ir tavo tėvai bus saugūs. O jeigu kažkas pakryps į blogąją pusę, aš pasikalbėsiu su juo. Žinau, kad jis tampa nebesukalbamas, kai kalba eina apie galią ir valdymą, bet aš jo dukra, jis klausys manęs bei mano mamos,-pažiūrėjau į jį. Drako rankos apglėbė mano liemenį ir vaikinas prisitraukė mane arčiau, apkabindamas mane. Savosiomis rankomis taip pat apglėbiau šviesiaplaukio liemenį ir prisiglaudžiau prie jo. -Viskas bus gerai,-tyliai sušnabždėjau. 

Sužinodama, kad esu Voldemorto dukra, gavau galimybę pažinti tikrąjį Draką Smirdžių. Prie artimų draugų, jis visiškai kitoks nei prie jam nepažįstamų arba mažai pažįstamų žmonių. Drakas Smirdžius, kurį žinojau visus penkis metus, per šiuos kelius mėnesius, man išnyko. Dabar aš pažinojau vaikiną, kuris bijojo, nors bandė to viešai neparodyti, kuris buvo nesuprastas pašalinių žmonių, nes jie nebandė to padaryti. Jie iš karto susidarė nuomonę apie jį ir jos laikėsi. Visai kaip ir aš, kol neturėjau galimybės geriau pažinti baltaplaukio klastuolio. 

Taisyta 

Palikite bent vieną ar kelias nuomones♥ 

✍ TAMSOS VALDOVO DUKRA | DRAMIONEWhere stories live. Discover now