36 skyrius

168 26 2
                                    

Hermiona

Vasarai einant į pabaigą, mano noras sugrįžti į Hogvartsą vis labiau augo. Man nerūpėjo, kokia tvarka dabar bus ten. Mylėjau savo tėvus ir džiaugiausi galėdama su jais praleisti kuo daugiau laiko, bet pabodo ta pati rutina, kuri tęsėsi visą vasarą. Nuolatinis dalyvavimas mirties valgytojų susirinkimuose, vėliau dvikovos su jais, kurios prilygo pamokoms mano tėvo paliepimu. 

Stebėjau Nadžinę, kuri buvo apsivijusi Voldemorto kaklą ir su juo bendravo. Pakreipiau savo galvą ir susiraukiau. Puikiai supratau, apie ką jie kalbasi. Kodėl aš tai suprantu, jeigu nesu šnypštūnė?

-Hermiona?-išgirdusi mamos balsą, pažiūrėjau į ją.Tėtis ir Nadžinė jau buvo dingę. 

-Aš girdėjau ir galėjau suprasti, ką pasakojo Nadžinė. Kodėl?-uždaviau klausimą ir Lilian atsisėdo šalia manęs. Pasukau savo galvą į ją. 

-Kai per tavo gimtadienį nustojo veikti išvaizdos keitimo burtas, pasikeitė ne tik tavo išvaizda. Juo buvai apsaugota ir tikroji tu. Jam nustojus veikti, ne daug, bet pakito tavo pomėgiai, galbūt net ir kelios charakterio savybės ir pasirodei tikroji tu. Burtas paslėpė ir dar kelis dalykus, kuriems reikia laiko sugrįžti. Iš Tomo tu paveldėjai galėjimą susikalbėti su gyvatėmis, o iš mūsų abiejų galią, kuria pasižymi ne visi burtininkai. Todėl tave visada ir vadino Protingiausia tavo amžiaus ragana. Galia visada buvo tavyje, bet burtas ją paslėpė. Ne visą, tačiau didžiąją jos dalį.  Šnypštimas jau sugrįžo, o galia, kurią turi, dar tik pradeda pasirodyti. Pastebėjau tai per dvikovas. Severas bandė paprašyti Dumbldoro, jog paskirstymo kepurė galėtų tave apsvarstyti iš naujo, jog priklausytum ten, kur ir priklausai, bet jis nesutiko. 

-Netrukdau?-Drakas įžengė į kambarį ir aš kartu su mama papurčiau galvą į šoną. -Bleizas kviečia pas save, nori pasakyti kažką svarbaus. Keliauji kartu?-pažiūrėjau į savo mamą. Per visą šią vasarą tik kelis kartus buvau susitikusi su draugais. Daugiausia laiko praleidau skaitydama įvairias knygas, o dvikovos arba pamokos atimdavo dar daugiau laiko. 

-Eik. Susitik su draugais, pailsėk nuo visko,-Lilian nusišypsojo. Stipriai ją apkabinusi, atsistojau ir priėjusi prie Drako, sunėriau mūsų pirštus. -Grįžkit iki vidurnakčio. 

***

Drakas atidarė Zabinio dvaro duris ir leido man įeiti pirmai. Apdovanojau jį savo šypsena ir pasistiebusi ant pirštų galiukų, pakštelėjau jam į lūpas. Mano ausis pasiekė pažįstamas ir seniai girdėtas merginos juokas, bet pamanydama, jog man tik pasivaideno, nuvijau tai į šalį ir nužingsniavau link svetainės. Išvydusi reginį kambaryje, sustojau tarpduryje, kas privertė baltaplaukį atsitrenkti į mane, ir mano akys automatiškai išsipūtė, o burna suformavo "o" raidę. Zabinio dvaro svetainėje lakstė ne kas kitas, o pati Džinė Vizli, kurios juokas skambėjo po visus namus. Bleizas vis bandė ją pagauti, bet raudonplaukė manevringai išsisukdavo. Ką aš praleidau, kol sėdėjau namuose su knygomis ir mirties valgytojais? Drakas garsiai ir netikrai nusikosėjo ir porelė pažiūrėjo į mus. Už savo nugaros išgirdau kitus seniai girdėtus balsus, bet man dabar įdomiau buvo Džinė ir Bleizas. 

-Žiūrėkit, kas nusprendė išlįsti iš namų ir pabūti su savo draugais,- pažiūrėjau į Pensę, kuri su šypsena stebėjo mane. Tada jos žvilgsnis nukeliavo iki grifiukės ir klastuolio. -Ką aš praleidau?-pasirodo, kad aš nesu vienintelė, kuri apie tai nieko nežino. 

-Jūs tuoj viską sužinosit, todėl ir pakviečiau jus visus. Prisėskit,-Bleizas mostelėjo ranka į sofos pusę. Aš, Pensė ir Astorija užėmėm sofą, o Teodoras ir Drakas okupavo krėslus. -Nekalbėsiu labai ilgai ir eisiu tiesiai prie esmės,-sunėrė savo ir Džinės pirštus. Nejaugi jis pasakys tai, apie ką aš dabar galvoju? -Aš ir Džinė susitikinėjame jau du mėnesius.  

-Tu juokauji, tiesa?-Teo paklausė tamsaus gymio vaikino, o šis tik papurtė galvą į šonus. -Tu nejuokauji. 

-Džine, o kaip Haris?-sukryžiavau rankas ant krūtinės ir pakėliau vieną savo antakį. 

taisyta. 

Blinny yra vienas iš man patinkančių ship'ų, todėl nusprendžiau į įtraukti ;) Turiu reklaminį pranešimą! Neseniai pradėjau tęsti ir į viešumą sugrąžinau pataisytą kūrinį "Nusileidę iš dangaus". Man praverstų jūsų nuomonės apie jį! 

✍ TAMSOS VALDOVO DUKRA | DRAMIONEWhere stories live. Discover now