17 skyrius

233 36 2
                                    

Hermiona

-Dumbldoras? Esi tuo pilnai įsitikinusi?-paklausė manęs tėvas ir aš linktelėjau. -Tas senas niekšas,-sugriežė dantimis. -Kodėl nepagalvojau apie jį? Juk tai buvo taip akivaizdu,- nepatenkintas murmėjo. 

-Ką darysi žinodamas, kad tai padarė Dumbldoras?-paklausiau. Esu smalsi, todėl man reikėjo žinoti viską. 

-Tau nereikia to žinoti, Hermiona. O dabar eik, aš tuoj ateisiu,-pasakė ir aš linktelėjau, paklausydama jo. Atsistojusi nuo kėdės ir išėjusi pro duris, nusileidau laiptais žemyn. 

-Viskas gerai?-Drakas paklausė manęs. 

-Taip,-atsakiau ir atsisėdau šalia jo prie stalo. Mano mintyse sukosi tik viena mintis. Ką mano tėvas gali padaryti Albui Dumbldorui? 

-Drakai, po vakarienės norėsiu su tavimi pasikalbėti,-Voldemortas atsisėdęs prie stalo, kreipėsi į šviesiaplaukį vaikiną, sėdintį šalia manęs. Drakas pasuko savo galvą į mane ir jo akyse galėjau matyti augančią baimę dėl pokalbio su mano tėvu. Suradusi jo ranką, sunėriau mūsų pirštus, taip bandydama nuraminti jį,  ir vaikinas šiek tiek atsipalaidavo. 

Džinė

-Labas vakaras, ponaiti Vizli, ponaiti Poteri ir panele Vizli,-mano ausis pasiekė profesorės Makgonaga balsas. -Profesorius Dumbldoras nori pasikalbėti su panele Įkyrėle,-moteris apsidairė po Grifų Gūžtos bendrąjį kambarį, greičiausiai ieškodama Hermionos. 

-Ji turbūt savo kambaryje,-pasakiau. -Galiu patikrinti,-sulaukusi linktelėjimo iš profesorės, atsistojau ir nuėjusi prie laiptų, jais užlipau į viršų. Atidariusi Hermionos kambario duris, apsidairiau po jį, bet jame radau tik Levandą. 

-Nematei Hermionos?-paklausiau merginos. 

-Ne,-papurtė galvą ir aš uždariau kambario duris. 

-Kambaryje jos nėra,-grįžusi, informavau profesorę. -Gali būti, kad ji bibliotekoje. Pažįstat Hermioną. Mokosi iki vėlaus vakaro. 

Profesorė Makgonagal atsisveikino ir išlindo pro Storulės portreto angą. Bendrajame kambaryje buvo tylu, todėl aiškiai galėjai girdėti, kas vyksta už portreto. 

-Patikrinai biblioteką? Kambaryje jos nėra,-kartu su Hariu ir Roniu priėjau arčiau Storulės portreto. 

-Patikrinau. Severo Sneipo ir Drako Smirdžiaus taip pat nėra Hogvartse,- Dumbldoro balsą atpažinau lengvai. 

-Ar jis neturėtų būti išvykęs?-paklausė Ronis mūsų. Makgonagal ir Dumbldoro balsai pradėjo tolti ir mes pasitraukėme nuo portreto angos. 

-Mes matėme ir patys sekėme Smirdžių iki Kambario iki pareikalavimo. Matėme, kaip jis įėjo ir išėjo. O dabar jo, Hermionos ir Sneipo tiesiog nėra mokykloje? 

Hermiona

Žvilgsniu palydėjau Draką ir savo tėvą, kurie nuėjo pasikalbėti tarpusavyje.

-Gal likit čia nakčiai, o rytoj grįžkit į Hogvartsą?-mano mama pažiūrėjo į mane. 

-Mielai, tačiau negalim,-paėmiau arbatos puodelį, kurį atnešė Smirdžių namų elfas. -Jeigu būsim išvykę per ilgai, mūsų pasiges, - iš lėkštės pagriebiau vieną šokoladinį sausainį. 

-Mums jau laikas vykti,-Sneipas pažiūrėjo į didelį laikrodį, kuris kabėjo Smirdžių svetainėje. Voldemortui ir Drakui sugrįžus į kambarį, su visais atsisveikinome ir sugrįžome į Hogvartsą. Jau ruošiausi atsisveikinti su profesoriumi Sneipu ir Draku, kai...

-Labas vakaras,-išgirdau Dumbldoro balsą. -Ką čia veikiate taip vėlai? 

-Sutikau ponaitį Smirdžių ir panelę Įkyrėlę bandančius išsmukti iš Kambario iki pareikalavimo, profesoriau Dumbldorai,-atsakė Sneipas. Jis, Albas Dumbldoras, aiškiai netikėjo, ką pasakė profesorius Sneipas, bet nieko daugiau nesakė. Merlinai, padėk mums.

Taisyta

Nepagailėkite savo nuomonių!♥

✍ TAMSOS VALDOVO DUKRA | DRAMIONETempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang