Hermiona
Mano galva ilsėjosi ant Drako peties, kol klausiausi klastuolių pokalbio, kuris ramino ir aš užmerkiau akis. Su kiekviena minute mes vis artėjome link Kiauliasodžio traukinių stoties. King Kroso stotyje niekas neatkreipė dėmesio į mane, nes visi buvo užsiėmę su atsisveikinimais, bet Hogvartse viskas bus kitaip.
-Hermiona, miegi?-į mane kreipėsi Pensė ir aš pramerkiau vieną akį. Už lango palengva temo, o horizonte leidosi raudonai nusidažiusi saulė.
-Ne,-atsakiau. Juodaplaukės ir Astorijos rankose išvydusi uniformas, atsistojau iš patogios sėdėjimo pozicijos. Susiradusi savąją uniformą, išėjome iš kupe, joje palikdamos vaikinus. Žingsniuojant link tualeto, sulaukiau kelių žvilgsnių, kuriuos nulydėjo šnabždesiai, kaip "Čia ji." ir "Patariu laikytis nuo jos atokiau." Persirengusi į savo uniformą ir išėjusi iš tualeto, sutikau Pensės ir Astorijos įdėmius žvilgsnius, įsmeigtus į mane.
-Kas?-paklausiau ir pasitvarkiau savo mantijos rankoves.
-Mes negalėjome nepastebėti tavo ir Drako meilaus elgesio tarpusavyje. Ar tarp jūsų kažkas vyksta?-Astorija paklausė manęs. Jos ir Pensės veiduose atsirado keistos šypsenėlės.
-Vakar mes pasibučiavome ir viskas,-pažiūrėjau į merginas ir draugių šypsenos paplatėjo.
-Tau jis patinka,-Pensė žiūrėjo tiesiai man į akis ir aš pajutau, kaip mano skruostai nusidažo raudona spalva. -Kodėl mes apie tai nežinojome?
-Nes aš nesu viena iš tų merginų, kurios tai akivaizdžiai rodytų?-atsakiau klausimu į juodų plaukų savininkės klausimą. Apie galimybę, jog man patinka Drakas, apmąsčiau tik vakar po bučinio sode. Iki vakar dienos net nebuvau apie tai pagalvojusi. -Tegul visą tai lieka tik tarp mūsų,-pasakiau ir draugės linktelėjo. Visos trys grįžome į kupe pas vaikinus ir vos man spėjus atsisėsti į savo senąją vietą, vėl raudonavau.
-Jie pasibučiavo!-sušuko choru Astorija, Pensė, Bleizas ir Teodoras. Tyliai nusikeikiau ir jutau, kaip mano skruostai tiesiog kaito.
-Tik pažiūrėkit į juos,-Bleizas nusijuokė ir visų akys buvo įsmeigtos į mus. Akies krašteliu žvilgtelėjau į Draką, kurio skruostai buvo vos vos paraudę, kol tuo tarpu manieji degė iš karščio. Esu tikra, kad buvau raudona kaip pomidoras. Draugų pokalbio nuo manęs ir Drako peršoko prie kitos temos ir aš lengviau atsipūčiau.
***
Sakydama, kad Hogvartse bus viskas kitaip, neklydau. Per vakarienę jutau žvilgsnius nuo kiekvieno koledžo stalo. Išskyrus Klastūnyną. Tik keli klastuoliai keistai žvilgtelėjo į mane. Didžioji dalis tėvų, kurių vaikai buvo paskirti į šį koledžą, kadaise patys buvo klastuoliai, o dabar mano tėvą laikė savo Valdovu ir ištikimai jam tarnavo.
-Žinai, pykstu ant Dumbldoro, kad jis taip pasielgė su tavimi ir tu nebuvai paskirta į Klastūnyną kartu su mumis,-Pensė apsikabino mane, kai mes stovėjome prie Storulės portreto. Ir aš nusišypsojau. Juodaplaukė paleido mane iš savo glėbio ir aš apkabinau Draką. Mes net nepajutome, jog mūsų apsikabinimas užtruko ilgiau nei įprastai.
-Gerai, įsimylėjėliai, mums laikas eiti,-Teodoras nusijuokė ir aš atsitraukusi nuo šviesiaplaukio, pažiūrėjau į draugus klastuolius.
-Jeigu ryt nepasirodysiu, žinokit, kad sėdžiu Hogvartso eksprese, kuris veža mane namo, nes aš nesusilaikiusi užpuoliau Vizlį,-pasakiau ir mums visiems nusijuokus, pamojavau penkiems žmonėms ir pasakiusi slaptažodį Storulei, įėjau į Grifų Gūžtos bendrąjį kambarį.
Taisyta
ESTÁS LEYENDO
✍ TAMSOS VALDOVO DUKRA | DRAMIONE
FanficTik keli žodžiai ir tavo gyvenimas iš karto pasisuka kita linkme. Žmonės, kurių nemėgai, tampa tavo geriausiais draugais, o vienas iš jų tampa daug daugiau. O žmonės, kuriuos laikei savo geriausiais draugais, nusisuka nuo tavęs. *!Skiriasi nuo kny...