37 skyrius

159 30 0
                                    

Hermiona

-Mes išsiskyrėm mokslo metų gale,-trūktelėjo pečiais Džinė. -Jis minėjo kažkokią slaptą misiją, kurią patikėjo jam Dumbldoras ir jis kartu su Roniu į ją išvyko. O tada aš sutikau Bleizą Skersiniame skersgatvyje birželio viduryje. Hermiona, aš atsiprašau, kad nustojau bendrauti su tavimi, bet mes buvom priešingose pusėse. Priešingai nei dabar. Aš viską apmąsčiau ir supratau, kad Dumbldoro pusė nėra iš pačių geriausių. Jie sugriovė tavąjį gyvenimą,-raudonplaukė liūdnomis ir kaltės pilnomis akimis pažiūrėjo į mane. Priėjau prie jos ir ją apkabinau. Dabar mes buvome toje pačioje pusėje. Jaunesnioji Vizli pasirinko Bleizą, kuris priklausė šiai pusei, o ne garsųjį Harį Poterį, kuris net po profesoriaus Dumbldoro mirties vis dar vykdė jo nurodymus lyg paklusnus šunytis. 

-Tai kas geresnio pas tave, Ridli?-paklausė manęs Astorija, kai Džinė ir Bleizas užėmė laisvas vietas. -Paskutinį kartą tave mačiau prieš kiek? Mėnesį ir dvi savaites? 

-Pati žinai, kad dvikovos, mokymasis ir susirinkimai atima daug laiko,-pažvelgiau į merginą. -Šiandien sužinojau, kad galiu susikalbėti su gyvatėmis,-visas draugų dėmesys buvo sutelktas tik į mane. -Pasirodo, kad išvaizdos pakeitimo burtas ne tik pakeitė mano išvaizdą, bet jis apsaugojo ir tikrąją mane. Žinau, tai skamba labai sudėtingai ir viską sunku suprasti. Burtas paslėpė kelias mano savybes. Šnypštimą ir galią, kuria pasižymi mano tėvai. Šioms savybėms reikia laiko sugrįžti, todėl jos pasirodo tik dabar. Kiekvieną kartą vis sužinau kažko naujo apie save,- sumurmėjau paskutinį sakinį. 

-Oho,-ištarė Teodoras, o visi kiti tik pritariamai palinkčiojo galvomis. -Prisiminiau!-sušuko klastuolis ir iš kišenės išsitraukė sulankstytą popieriaus lapą. -Išplėšiau tai iš laikraščio, paskaitykit,- padavė man ir kiekvienas apsupo mane. 

Severas Sneipas užėmė Hogvartso, burtų ir kerėjimo mokyklos, direktoriaus vietą!

Skelbė antraštė iš laikraščio "Magijos žinios". Permečiau akimis straipsnį, kuriame nieko įdomaus nerašė ir perdaviau lapą kitiems, jog galėtų viską perskaityti, jeigu nori. Nemanau, kad jiems buvo patogu skaityti apsupus mane. 

-Sneipas naujasis direktorius?-Džinė stovėjo išpūstomis akimis. -Nežinau, kaip jums, bet jis man nelabai patinka ir kartais aš jo bijau. 

-Aš dabar pagalvojau,-prakalbo Pensė ir visi pažiūrėjom į ją. -jog Hermiona nuo šiol valdys mokyklą. Turiu omenyje, kad bus labai populiari. 

-Ką? Ne,-papurčiau galvą. 

-Taip. Kai Dumbldoras mirė, tavo tėvas perėmė Hogvartsą, o mokyklos direktoriaus vietą užėmė Sneipas. Tu esi Tamsos Valdovo dukra. Viskas susideda į vieną. Nuo šiol tiek Patys Žinote Kas, tiek profesorius Sneipas ir tiek tu, Hermiona, valdot mūsų mokyklą. Pagalvok pati,-juodaplaukė nusišypsojo. -Merlinai, tai bus kaip iš to filmo, dėl kurio mes slapčia ištrūkome iš Smirdžių dvaro, kad tavo tėvas nesužinotų, ir vykome į žiobarišką Londoną jo pažiūrėti.

-Bet tai nėra šaunu,-sumurmėjau. -Jeigu taip ir įvyks, kaip tu manai, visi Hogvartse manęs bijos dėl to, kas aš esu. Viskas bus dėl baimės.  

Taisyta. Atsiprašau už gan ilgoką laiką, kai nebuvo dalies. Yra vienas kūrinys, kurį turiu juodraštyje jau seniai ir kurį rašant remiuosi serialu. Peržiūrėjus jo naują sezoną, praleidau laiką rašydama skyrius į priekį. Palikite bent kelių žodžių nuomonę!♥

✍ TAMSOS VALDOVO DUKRA | DRAMIONEحيث تعيش القصص. اكتشف الآن