6 skyrius

338 44 6
                                    

Hermiona

Pirmoji mokslų savaitė jau ėjo į pabaigą ir aš vis dar galvojau, kaip turėčiau pasakyti Hariui ir kitiems, kad esu Voldemorto dukra. Mano gimtadienis už dviejų savaičių ir po jo, aš atrodysiu kaip Hermiona Ridli. Todėl būtų geriau pasakyti jiems anksčiau nei tai nutiks. Galėčiau tiesiog sukaupti visą savo grifiukės drąsą ir jiems pasakyti. Bet aš bijojau jų reakcijos ir, kad prarasiu tokius draugus, kaip jie. 

Įėjau pro Didžiosios salės duris ir pradėjau žingsniuoti link Grifų Gūžtos stalo. Atsisėdusi, pasidėjau savo knygą ant stalo, šalia savęs, ir į lėkštę įsidėjau norimo maisto.  Pusryčiams pasibaigus į Didžiąją salę įskrido pelėdos, kurios nešė paštą. Pirmiausia, prieš mane nukrito naujas burtininkų laikraščio "Magijos Žinios" numeris, o vėliau nutūpė ruda pelėda, su voku snape. Atpažinau ją. Tai Avia, mano mamos pelėda. Paėmiau voką ir paglosčiau Avią. Voke radau laišką nuo savo mamos. 

Hermiona,

Kaip praėjo pirmoji mokslų savaitė? Tikiuosi, kad viskas gerai. Tavo gimtadienis už dviejų savaičių ir nežinau, ar viskas praeis ramiai, ar ne. Todėl prisimink, kad jeigu tau reikės pagalbos, gali kreiptis į Severą. 

Čia reikalai prasti. Kažkas iš mirties valgytojų papasakojo apie tave Ritai Nepasėdai ir dabar puikuojasi straipsnis „Magijos Žiniose" . Mums pasisekė, jog jis apie tave žinojo labai mažai informacijos. Straipsnyje nėra atskleista, kas esi ir tavo tėvas bando surasti tą, kuris viską papasakojo. 

Su meile,

Mama

Pabaigusi skaityti trumpą mamos laišką, iš karto atsiverčiau laikraštį ir susiradau man reikiamą straipsnį. Jo antraštė buvo išspausdinta didelėmis raidėmis, kurios iš karto patraukia skaitytojo dėmesį. 

TO,KURIO NEVALIA MINĖTI, ILGAI SLĖPTA PASLAPTIS ATSKLEISTA!

Visi mes turime paslapčių ir nenuostabu, kad jų turi ir pats garsiausias juodasis magas. Puikiai šešiolika metų slėpta paslaptis, šiandien bus atskleista jums. Tiksliau sakant, atskleista iš dalies. Iš savo patikimo šaltinio sužinojau, kad Tas, Kurio Nevalia Minėti, turi dukterį! Ar galite tuo patikėti? Ir tuo skubu pasidalinti su jumis. "Daugiau negaliu laikyti to paslaptyje. Patys Žinote Kas turi dukterį, bet gerai ją slepia. Nežinau, kas ji, kodėl ją slepia, ar kur ji yra dabar. Mums niekada nebuvo suteikta ši informacija. Apie jo dukterį žinojo tik jam artimiausi ir patikimiausi žmonės." man pasakojo mano patikimas šaltinis. Kodėl Tas, Kurio Nevalia Minėti nenori, kad mūsų pasaulis žinotų apie jo palikuonę? Galbūt ją slepia, nes ji gimusi be magiškų galių? Kitaip sakant, galbūt ji nevertėlė? Koks tada turėtų būti nusivylimas savo dukterimi. 

Kai tik sužinosiu ką nors naujo apie Patys Žinote Kieno dukterį, iš karto pasidalinsiu su jumis. 

Rita Nepasėda

Padėjau laikraštį ant stalo. Ritos Nepasėdos ir mirties valgytojo, kuris tai papasakojo, dėka, dabar visas burtininkų pasaulis žino, kad Voldemortas turi dukterį. Jie žino apie mane. Ir esu įsitikinusi, kad Rita Nepasėda to taip lengvai nepaliks ramybėje. Ji bandys išsiaiškinti, kas aš esu ir svarbiausia, kodėl esu slepiama. Pati nežinojau, kodėl burtininkų pasaulis nežinojo apie mane, bet to taip ir niekada nepaklausiau savųjų tėvų. 

-Ar ką nors rašo įdomaus?-paklausė manęs Haris. 

-Pasirodo, kad Patys Žinote Kas turi dukterį,-atsakiau į jo klausimą. Kuri esu aš. Pridėjau savosiose mintyse. 

-Netikiu,-Ronis pažiūrėjo į mane, o aš jam ir Hariui parodžiau straipsnį. Jie jį įdėmiai skaitė kelis kartus. Raudonplaukis pakėlė savo galvą ir apsidairė po Didžiąją salę. 

-Tikiuosi, kad ji nesimoko čia, apsimetusi kažkuo kitu,-sumurmėjo. Klysti, nes ji sėdi kaip tik prieš tave. 

Man išėjus iš Didžiosios salės kartu su Hariu ir Roniu, nužingsniavau iki Grifų Gūžtos bokšto. Pasiėmę šiandienai reikalingus vadovėlius, nužingsniavome link Transfigūracijos klasės. Klastuoliai jau buvo užsiėmę savo vietas klasėje. Pamiršau, kad penktadieniais mums ši pamoka vyksta kartu su Klastūnynu. 

***

Susirinkau visas savo knygas ir atsistojau. Šio penktadienio vakarą praleidau ruošdama namų darbus bibliotekoje, todėl galėsiu turėti laisvą savaitgalį. 

-Hermiona!-pažiūrėjau į tą pusę, iš kurios girdėjau savo balsą. Pensė kartu su Draku ir Bleizu ėjo link manęs. Jiems priėjus, pasisveikinau su kiekvienu. 

-Iš kur žinojot, kur aš būsiu?-paklausiau jų. 

-Nėra taip sunku ir žinoti. Tu savo didžiąją laiko dalį praleidi čia,-atsakė man Pensė. Dar porą valandų praleidau bibliotekoje kartu su trejais klastuoliais. Kadangi penktadienio vakaras, biblioteka buvo tuščia, todėl mes galėjom nesirūpinti, jog mus kas nors pastebės kartu. 

Taisyta!
Gerų atostogų visiems! Nebūkit visiškai anonimiški skaitytojai. Palikit bent kelias nuomones, nes jų dėka, yra motyvacijos toliau rašyti♥

✍ TAMSOS VALDOVO DUKRA | DRAMIONETempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang