39 skyrius

128 18 2
                                    

Hermiona

Kartu su savo draugais žingsniavau ilgu koridoriumi link mūsų sekančios pamokos. Hogvartsas buvo pasikeitęs, kai Severas Sneipas perėmė direktoriaus vietą. Tvarka buvo daug griežtesnė, o pati mokykla atrodė niūresnė. Įžengiau pro Apsigynimo Nuo Juodosios Magijos klasės duris ir nustebau išvydusi Amiką Kerou, vieną iš savo tėvo šalininkų. 

-Panele Ridli, Smirdžiau, - linktelėjo mirties valgytojas. -Jų draugai, - pridūrė, pažvelgęs į mūsų grupelę, taip pasisveikindamas su mumis. Užsiėmėm vietas ir iš kuprinės išsitraukiau pergamento ir plunksną. Iki pamokos pradžios turėjau dar laisvo laiko, todėl pradėjau rašyti laišką tėvams. Nevilis kartu su Semu atsisėdo priešais mane ir Džinę, o tada atsisuko į mus. 

-Vis dar nesuprantu, kaip tu taip galėjai pasielgti, Džine. Hariui išvykus, turėjai man padėti su Dumbldoro kariauna, o ne atsukti mums savo nugarą,- Nevėkšla iškošė pro dantis. 

-Dabar viskas pasikeitė. Pamilau kitą, pamiršau Harį. Galbūt ir būtų viskas kitaip, jei Išrinktasis nebūtų išsiskyręs su manimi, bet dabar tikrai nepadėsiu tau vadovauti grupei žmonių, kurie norės surengti sąmokslą prieš mano draugus ar jų artimus. 

Nevilis susiraukęs kartu su Semu nusisuko nuo mūsų ir kaip tik tuo momentu varpas, pranešantis apie pamokos pradžią, nuskambėjo ir klasė prisipildė mokinių. Visi su baime stebėjo naująjį mokytoją, kuris jiems tikrai nedėstys Apsigynimo Nuo Juodosios Magijos. Brolis ir sesuo Kerou čia atvyko mokytojauti pagal naująją mokyklos tvarką ir taip, kaip lieps direktorius profesorius Sneipas. 

-Šitų, - iškėlė vadovėlius, skirtus šiai pamokai. - jums neprireiks. Susidėkit juos atgal į savo krepšius. Mokysitės iš šių, - mostelėjo lazdele ir ant kiekvieno stalo atsirado po vieną knygą mokiniui. - daug vertingesnių knygų.

-Tamsioji magija ir jos nauda, - sumurmėjau sau po nosimi, skaitydama pavadinimą. Ši knyga buvo viena iš privalomų, kurią turėjau perskaityti tėvo paliepimu. Prisimenu visą jos turinį nuo A iki Z. 

***

Pirmosios naujų mokslo metų savaitės praėjo greitai. Amikas bandė išgauti informacijos apie Dumbldoro kariauną pasitelkdamas kankinimą. Nežinojau, ar tai visiškai tiesa, bet apie tai vis kalbėdavo keli grifiukai, Nevilis ir Semas. Taip pat tą patį girdėjau ir iš Lunos. Nors ši ir draugavo su Teodoru, kelias pirmąsias dienas dar lankė kariaunos užsiėmimus, o vėliau nustojo. 

-Paštas,- uždainavo Pensė. Didžioji salė prisipildė pelėdų, kurios atgabeno laiškus ir mažus siuntinius iš namų. Prieš mane nusileido mamos pelėda su laišku. Pagaliau. Į namus laišką išsiunčiau prieš kelias savaites, o atsakymo visą šį laiką taip ir negavau. Atplėšiau voką ir ištraukiau iš jo ilgai lauktą laišką. 

Miela Hermiona,

Atsiprašome, kad atrašome tik dabar. Namie iškilo sunkumų. Matai, tavo tėtis turi horokrusų. Tai tam tikri daiktai, kuriuose jis yra paslėpęs po savo sielos dalį. Poterių berniūkštis kartu su savo draugu Vizliu bando juos surasti. Tomas išsiaiškino tai per ryšį, kurį turi su Poteriu dėl rando. Šviesioji pusė kažką rezga. Dar neišsiaiškinome, ką. Jeigu berniukai ras visus horokrusus ir juos sunaikins, tavo tėvas taps pažeidžiamas. Ar ką nors žinai apie jų šią kelionę? Galbūt ką nors žino Džinė? Paklausinėk jos. 

Kaip sekasi tau? Kaip mokslai? Amikas minėjo, jog esi viena geriausių jo mokinių, nepaisant to fakto, jog tokia buvai visus metus visoje mokykloje. Smirdžių namai tokie tušti, kai tu ir Drakas išvykote. Oh, turiu ir gerų naujienų. Jau šias Kalėdas sutiksime mūsų šeimos dvare. Iki žiemos visi darbai bus baigti. 

Lauksime tavo kito laiško.

Su meile,

Mama ir tėtis

Taisyta

Nepamirškit pakomentuoti, nes man be galo svarbi jūsų nuomonė!


✍ TAMSOS VALDOVO DUKRA | DRAMIONETempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang