24 skyrius

191 34 3
                                    

Džinė

Kaip ir visi, stebėjau moterį, kuri prisistatė kaip Lilian Ridli. Nežinau, kodėl tėvai sutiko dalyvauti kasmetiniame Smirdžių pobūvyje. Vis sakiau jiems, kad tai bloga mintis ir blogai padarė, kad sutiko dalyvauti. Čia pilna mirties valgytojų, Voldemorto sekėjų, kurie nori sugauti savo valdovui Harį Poterį. Nei vienas iš mano šeimos, nepaleido juodaplaukio iš savo akiračio. 

-Pristatau jums visiems Hermioną Ridli, Tamsos Valdovo dukterį.-Lilian paskelbė visiems susirinkusiems svečiams. Vadinasi, jie nusprendė nebeslėpti Hermionos, paskelbdami viešai, kad tai ji yra To, Kurio Nevalia Minėti dukra. Pažiūrėjau į savo tėvus, kurie susižvalgė ir neparodė jokių emocijų. Lyg būtų tai žinoję. 

-Aš norėjau jums pasakyti, kai...-pradėjau, bet nei mama, nei tėtis manęs nesiklausė. 

-Nemaniau, kad ji žino,-mama ir tėtis kalbėjosi tarpusavyje, bet kadangi mes stovėjome šalia, viską galėjome girdėti. 

-Aš taip pat. Dumbldoras sakė, kad pakeitė visus jos prisiminimus. Hermiona negalėjo prisiminti, kas ji yra iš tiesų,- mano tėvai visą laiką žinojo tiesą apie Hermioną. Bet kaip? Jeigu Dumbldoras prisidėjo prie Hermionos prisiminimų, tada aišku, kodėl tėvai viską žino. Ir mano tėvai tikrai nėra vieninteliai, kurie tai žino. Žino visa Fenikso Brolija. 

-Jūs žinojot?-susiraukė Ronis. -Žinojot visą šį laiką ir leidot su ja bendrauti? Leidot jai apsistoti mūsų namuose per atostogas, nors žinojot, kas ji yra iš tiesų? Aš net...-mano brolis nesugebėjo pabaigti savo sakinio.  Aš net sugebėjau ją įsimylėti. Užbaigiau jo sakinį mintyse. 

-Kaipgi jie galėtų nežinoti?-šalia mūsų stovėjo Lilian kartu su Drako Smirdžiaus motina. -Vizliai buvo vieni iš tų, kurie pagrobė iš mūsų Hermioną. Fenikso Brolija manė, kad pagrobti vaiką iš jo šeimos, o tada sukurti tam vaikui melagingą gyvenimą yra puikus žygdarbis. Taip, Dumbldoras pakeitė Hermionus prisiminimus,-Hermionos mama pažiūrėjo į mano tėvus. -bet jo atminties kerai kartu su išvaizdos pakeitimo kerais nustojo veikti per mano dukros septyniolikta gimtadienį. Dabar ji viską puikiai prisimena. Mano vyrui nepatiko, kad prie to prikišo savo nagus ir burtų lazdelę Dumbldoras, todėl geriau būkit pasiruošę. O gal geriau, kad nebūtumėt? Patys žinot, kad jam patinka keršyti,-Lilian pašaipiai nusišypsojo ir kartu su Narcisa nuėjo nuo mūsų. 

-Sakiau, kad tai nebuvo gera idėja ateiti čia,-pažiūrėjau į savo tėvus. 

-Mes išeiname,-tarė tėtis. 

Hermiona

Stebėjau savo mamą ir Narcisą, kurios nuėjo pasišnekėti su Vizliais. Raudonplaukių žmonių šeima ir Haris klausėsi, ką kalbėjo mano mama. 

-Atrodo, kad tavo tėvo sekėjai patenkinti, kad jis turi dukterį,-Drakas padavė man stiklinę su moliūgų sultimis. Ir tą akimirką aš supratau, kodėl jie tokie patenkinti. Kodėl nesugebėjau pagalvoti apie tai anksčiau? 

-Jie patenkinti, nes turi pakaitalą,-pasakiau ir šviesiaplaukis pažiūrėjo į mane su veido mimika, kuri reiškė, kad jis nesuprato, ką norėjau tuo pasakyti. Jis antras geriausiai besimokantis mokinys Hogvartse ir nesupranta, ką noriu tuo pasakyti? Atsidusau. -Kaip pavyzdį paimsiu karališkąją šeimą. Karaliaus ir karalienės palikuonis būna tas, kuris perima jų tėvų vietą ir toliau tęsia karaliavimą. Tas pats ir čia. Mano tėvas yra jų Valdovas, o aš esu jo palikuonė. Jeigu jam kažkas nutiks ir jis nebegalės jiems vadovauti, tai turėsiu perimti aš, kadangi esu jo dukra. Jie patenkinti, nes žino, kad neliks be žmogaus, kuris jiems vadovautų. 

 Taisyta

✍ TAMSOS VALDOVO DUKRA | DRAMIONEDonde viven las historias. Descúbrelo ahora