Sabah yüzüme yansıyan ışıkla uyandım saate baktım 8.30. Zor da olsa yataktan çıkıp banyoma gittim ve kısa bir duş alıp üzerimi giydim saçlarımı kuruttuktan sonra da aşağı inmek için kapıya yöneldim.Bugün babamla konuşup gitmek istediğimi söyleyecektim umarım her şey yolunda giderdi.Merdivenlerden indim babam olan biyolojik gereksiz kahvaltı ediyordu gidip karşısına oturdum ve bir şeyler atıştırdım beni fark edince kafasını gazeteden kaldırdı ve bana baktı işte tam sırasıydı konuşmaya başladım "seninle bir şey konuşmak istiyorum" "ne hakkında olduğunu tahmin ediyorum az önce ablanla konuştum ablanı arayıp yanına gitmek istediğini demişsin" "evet istiyorum" "unutma orada böyle gösterişli bir hayatın olmayacak sıradan bir hayatın olacak." "sıradan ve mutlu bir hayat daha iyi gibi duruyor" "tamam sen bilirsin ama düğünde burada olacaksın" "ve hemen sonrasında da gideceğim" çalan
telefonla bana son kez bakıp gitti rahatlamıştım tam tamına bir hafta sonra gidiyordum. Salona gecip film izlemeye başladım ki telefon çaldı arayan en yakın arkadaşım Berna'ydı. "Alo berna" "kızım hemen hazırlan seni almaya geliyorum dolaşırız biraz" "tamam canım hazırlanıyorum gel"
.........Bir buçuk saattir alışveriş yapıyorduk bir cafeye girip bir şeyler içtikten sonra eve gittim. Yukarı çıkıcaktım ki gördüğüm manzarayla sinirlerim bozuldu babam,müstakbel karısı ve kızı yemek yiyorlardı.Sessizce merdivenlerden çıkıyordum "Eslem hanım size de bir şeyler hazırlıyım mı?" Arkamdan gelen sesle tüm gözler bana döndü ah be Ayşe abla sırası mıydı şimdi yemeğin. "Kızım sende gel bizimle ye" "yorgunum odama gidip dinlencem baba" yukarı çıktım odamı kapısını açtım ki omzuma dokunan elle hemen arkaya döndüm cici annemin oğluydu bu , demek o da gelmişti."Merhaba Eslem nasılsın ?" Uf sana ne demek cok isterdim "iyiyim Kerem sen ?" "Bende iyiyim aşağı gelmeyecek misin?" "hayır yorgunum odama gidip dinlenicem" "tamam yarın bir işin yoksa birlikte bir şeyler yapalım mı bundan sonra aynı evde yaşıyıcağız birbirimizi tanıyıp,alışalım ne dersin?" "Üzgünüm yarın işim var hem aynı evde yaşıyacağımızı da nerden çıkardın?" ,"Annemle baban evlenince biz buraya taşınacağız aynı evde olmuş olucaz " " ben burda olmayacağım ama" bir an yüzünde şaşkınlıkla karışık sinir oluştu ama hemen kendini toparlayıp devam etti "nasıl nereye gidiyorsun?" If amma uzattı "yakında öğrenirsin" diyip odama gittim. Garip davranmıştı neden sinirlenmişti ki neyse yakında öğrenirdim.Üstümü değiştirip yatağa yattım daha erkendi ama benim çok uykum vardı ve uykunun beni kendine çekmesine izin verdim.
BÖLÜM SONU 🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FISILTI
Teen Fiction"Neden bu kadar kötüsün,içindeki buzları erit artık bu kadar soğuk ve acımasız olma!!" "Buyum kızım ben aşık olmam ben acı çektiririm ben böyle büyüdüm sevgi nedir bilmem " "Hayır sen bu değisin içindeki çocuğa kulak ver onun fısıltılarını din...