İYİ OKUMALAR💫Eslem'den
Sabah yastığımın altındaki telefonun çalmasıyla uykum bölündü, gözlerimi zorlasam da açamadım . Kim olduğuna bakmadan telefonu açtım "kimsin?" "Benim meleğim daha uyanamamış mı?" Dedi Burak yorgun sesiyle , istemsizce gülümsedim, " Hala yatıyorum. Sesin yorgun geliyor, uyumadın mı sen?" Bir süre ses gelmedi "işlerim uzadı , uyudum ama biraz merak etme sen " "tamam okulda görüşürüz o zaman" " Güzelim ben bugün yokum sen Yağmur'la git okula çıkışta gelirim seni almaya ."
Bu dediğiyle yüzüm düştü "seni özledim ve seni çok seviyorum bunu unutma " derin bir nefes aldığını duydum "neden yanında değilken söylüyorsun bunları, şuan yanında olsam varya sana neler yapardım" bunu demesiyle gözlerim kocaman açıldı "ya Burak ayıp ayıp" gülümsediğini hissetmiştim "o küçük kafandan neler geçti acaba yine , ben öperdim diyecektim" gülümsedim "yalancı " telefonu kulağımdan çekip saate baktım 8 mi!!
"Of Burak çok geç kaldım kapatmam lazım " cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım. Hızlıca banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ,odama geri dönüp formamı giydim . Saçımı bugün açık bırakıcaktım , aynanın karşısına geçip yarım ve ince bir eyeliner çektim ve biraz da rimel sürdüm.
Telefonumu aldım gelen mesaja baktım Burak'tı. "Bir daha o telefonu yüzüme kapatırsan fena ödeşiriz prenses." Doğru ya telaştan yüzüne kapamıştım "üzgünüm:)" mesaj attıktan sonra montumu ve çantamı alıp çıktım.
"Abla ben çıkıyorum" , mutfağa girdiğimde Yağmur sofrada oturmuş sanki kıtlıktan çıkmış gibi kahvaltı yapıyordu. "Selam kanka" ağzını tıka basa doldurmaktan kocaman olmuştu, bu haline güldüm "selam , hadi ekmek arası yap bari ikimize de yolda yeriz ." Oturduğu yerden kalktı ikimiz için de birer parça ekmek kesti ve içine peynir , domates koydu , peçeteye sardıktan sonra mutfaktan çıktı.
"Abla görüşürüz" " Görüşürüz Cansu abla " ablam ikimize de sarıldı "iyi dersler kızlar " ayakkabılarımızı da giyip çıktık. "Geç kaldık ya " "dur kızım daha 20 dakikamız var " ne yani ben 10 dakikada uyanıp hazırlandım ve evden çıktım öyle mi? Kendimi tebrik ettim. Tamam o zaman yürüyelim 15 dakikada orda oluruz .
Aklım hala Burak'taydı. Bugün de gelmeyecekti zaten. "Eslem sen iyi misin?" "Aklım Burak'ta, bir şeyler karıştırdığı çok net" "kızım en son başımıza neler geldi hatırlamıyor musun ? Bırak artık peşini " o gün barda olanlar geldi aklıma , her şeye rağmen Burak beni, bende Burak'ı affetmiştim.
Okulun önüne geldiğimizde saate baktım 8.20 . "Erken geldik " Yağmur göz devirdi "o kadar hızlı yürürsen erken geliriz tabi " güldüm ve sınıfa girdik . Sınıfta bir kaç kişi vardı gözüm en arkaya kaydı Koray'da oradaydı. Göz göze geldik , hemen kafamı çevirip sırama oturdum aramızda bir sıra vardı bende en arkada oturuyordum oda , ama ben cam kenarındaydım o ise duvar kenarında.
"Ben kantine gidip geliyorum" "kızım bizim evde yemedin mi sen yemek , hem yolda ekmek arası da yedik doymadın mı?" Güldü "yok su alıcam " kafamla onayladım . Telefonuma gelen mesajla , telefona baktım . Yabancı numaraydı. "Burak'la aramdaki mevzu ne bilmek istiyorsan teneffüste arka bahçedeki köşede bekliyorum " Mesajın kimden geldiğini az çok tahmin ediyordum, kafamı kaldırıp Koray'a baktım. Oda bana bakıyordu. O sırada Yağmur geldi ve yanıma oturdu, ona bir şey söylemedim teneffüste bir bahane bulup giderdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FISILTI
Teen Fiction"Neden bu kadar kötüsün,içindeki buzları erit artık bu kadar soğuk ve acımasız olma!!" "Buyum kızım ben aşık olmam ben acı çektiririm ben böyle büyüdüm sevgi nedir bilmem " "Hayır sen bu değisin içindeki çocuğa kulak ver onun fısıltılarını din...