-7-

552 25 0
                                    

Sabah yüzüme dökülen buz gibi suyla yataktan fırladım bunu yapan Deniz'di.
"Deniz napıyorsun ya dondum hem sen eve nasıl girdin ablam da yok" "ben size geldiğimde ablan da işe gidiyordu kapıda karşılaştık bende içeri girdim uyandırmaya çalıştım sen uyanmayınca da su döktüm ne de olsa suyun kaldırma kuvveti var" dediği şeyle gülmeye başladı bu nasıl bir espiri anlayışıdır yarabbim. "Çok komiksin Deniz ama artık neden geldiğini söyler misin?" "Alışveriş yaparız diye düşünmüştüm internetten baktım da harika indirimler var" "olur ama önce kahvaltı edelim eminim sen yemek de yememişsindir" "doğru tahmin yemedim ve çok açım" "tamam sen mutfağa git beni bekle bende elimi yüzümü yıkayıp gelirim sonra da hazırlanıp çıkarız"
........
Alışverişimiz bitmişti ikimiz de harika şeyler almıştık şu an  ise evde film  izliyorduk "ay eslem kızı öldürücek " Deniz filmin başından beri yüzünü yastıkla kapamış çığlık atıyordu "yeter ama Deniz doğru düzgün izlettirmedin filmi" "napıyım sende korku filmi açmasaydın" çalan telefonla ikimiz de telefona baktık Deniz'in ki çalıyordu "efendim ablacım" "abla yok geç değil ya biraz daha dursam nolur" "abla bugün burda kalıyım olur mu lütfen" "tamam görüşürüz abla " Denizin yüzü asılmıştı demek ki ablası izin vermemişti "izin vermedi mi?" "Hayır vermedi" biraz bekledikten sonra devam etti"desem yalan olur izin verdi" dediği şeyle ikimiz de çığlık atıp birbirimize sarıldık. Ablam bugün nöbete kalıcaktı bende tek kalmamış olurdum hem.  Biraz daha oturduktan sonra odama gittik ve yatağa uzandım  yatağım genişti ve kolayca iki kişi yatabilirdi  Deniz de benim pijamalarımdan birini giyip yanıma yattı. "Deniz bir şey sorucam" "sor kankacım"  "cafeye gittiğimizde gördüğümüz çocuk varya Burak. Sence neden bu kadar soğuk biliyor musun bi nedeni vardır mutlaka" "hayır ben bildim bileli o çocuk hep öyle hem sen neden soruyorsun ki onu. Kızım bana bak sakın aşık olayım falan deme ona "
"Ha-hayır canım saçmalama! Merak ettim sadece,neyse ya hadi uyuyalım artık" "iyi peki ben söyleyeyim de " kafamı kurcalayan şeyler vardı o çocukta herkesi iten ama beni çeken bir şey vardı...

BÖLÜM SONU🌹

FISILTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin