İYİ OKUMALAR💫
1 GÜN ÖNCE
BURAK'TAN
Malları teslim etmek için mekana doğru gidiyorum , çalan telefona baktım, Deniz'di. Açtım
"Deniz acil değilse kapat"
"Dur acil olmasa bu saatte aramazdım zaten " telefonu kulağımdan çekip saate baktım saat gece 01.00 idi.
"Ne oldu yine gece gece?"
"Şey -"
"Deniz ney ?" Sesi endişeli geliyordu.
"Eslem bize gelmek için evden çıktı ama bir saatten fazla oldu hala gelmedi , telefonu da kapalı . Çoktan gelmesi gerekiyordu."Ani bir frenle arabayı kenara çektim , " ne demek çoktan gelmesi gerekiyordu ama gelmedi?" "Gelmedi işte , Cansu ablayı arayıp telaşlandırmak istemedim , bende seni aradım." "Kapat geliyorum , evin konumunu at" cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım . U dönüşü yapıp geri döndüm , bir saate malı teslim etmem gerekiyordu ama şuan Eslem daha önemliydi . Deniz'in attığı konuma göre ilerledim.
.........
Konumun gösterdiği yere geldiğimde arabadan indim , Deniz yanıma geldi . "Şimdi napıcaz ?" "Evine gidip baktın mı?" "Evet zile bastım ama içeride kimse yoktu , Of hepsi benim yüzümden gelirken bakkala uğramasını istedim aptal kafam" Deniz hem ağlıyor hemde kendini suçluyordu . "Başka bir yoldan gitmiş olamaz mı ? "Biraz düşündü "bir ara sokak var ama Eslem oraya girmez ki orası tenha bir yer " "bu civarda kamera falan var mı ? Gidip bakalım." "Evet evet o kestirme olan yolun girişinde kuyumcu var , orada kamera vardır. Ama şuan kapalıdır ki" " Gerekirse açarız "
Cebimden telefonu çıkarıp Can'ı aradım " Teslimatı yaptın mı abi ?" "Can bırak şimdi teslimatı çabuk Deniz'in evinin oraya gel , Eslem yok ortalıkta. Deniz'le birlikte kuyumcudaki kameralara bakın bir şey bulursan atarsın bana. Bende etrafı arayacağım.""Abi bu saatte kapalıdır orası " "Can beni delirtme , git bul sahibini ,gerekirse evine git al getir !" "Tamam geliyorum" telefonu kapatıp cebime attım , Deniz 'e döndüm "Can geliyor birlikte gidip kameralara bakacaksınız. Ben kimin yaptığını çok iyi biliyorum , gidip Eslem'i alıp geleceğim "
Arabaya bindim , bu kesin Koray'ın işiydi. Çünkü başka kimse buna cesaret edemezdi , bu sefer elimden kimse alamayacaktı onu. Telefonu elime alıp Koray'ı aradım, kapalıydı. Her zaman takıldıkları mekana gidiyordum, o orada olmasa da arkadaşları mutlaka oradadır. Aklıma bugün Eslem'le ettiğimiz kavga geldi, çok kırmıştım meleğimi. Onun üzülmesine katlanamıyordum ama bu sefer onu üzen kişi bendim kendimden bunun için bir kez daha nefret ettim.
Mekana vardığımda arabadan indim , buraya gelmeyeli uzun zaman olmuştu , eskiden buradan ayrılmazdım ta ki Eslem'i tanıyana kadar . Onu tanıdıktan sonra çok değiştim . Sokağın başında bir kaç kişi kafayı çekerken ileride bir grup kişi kavga ediyordu, burası benim gibi serserilerin ana mekanıydı.
Sokaktan içeri girdim gözlerimi ateşin başındaki üçlü gruba diktim ve oraya doğru ilerledim . Onlara doğru ilerlediğimi anlamışlardı, içlerindeki korkuyu buradan hissedebiliyorsun ve bu hoşuma gitmişti . Yanlarına vardığımda içlerinden birini ayağa kaldırıp duvara yasladım "Koray nerde?" "B-bilmiyorum" "son kez soruyorum Koray nerde ?" "Gerçekten bilmiyorum " istediğim cevabı alamamıştım ve buda beni epey huzursuz etmişti.
Suratının ortasına sağlam bir yumruk indirdim , elimi tekrar kaldırmıştım ki konuştu "tamam tamam dur söyleyeceğim" işte bu istediğim cevaptı " Anlat" " Önemli bir işi olduğunu ve bir kaç gün şehir dışında olacağını söyledi " "Nereye gideceğini söyledi mi ?!" "Hayır yemin ederim söylemedi" çocuğu bırakıp arkamı döndüm ve arabaya doğru ilerledim .
Arabaya biner binmez telefonuma gelen mesaja baktım bu Can'dı. Muhtemelen kamera görüntülerini bulmuştu ve onları atmıştı. Videoyu açıp izledim Eslem bir sokağa giriyordu ve bir süre sonra birinin kucağında baygın bir şekilde çıkıyordu , bu Koray'dı .
Bir de kameraya bakıp gülüyordu , tabi bu görüntüleri izleyeceğimi biliyordu p*ç . Onu öldürmek ödül olurdu, yavaş yavaş acı çektirerek süründürecektim onu. Can'ı aradım "Abi bu Koray " "Biliyorum bu sefer işi bitti onun . Sen Deniz'i eve bırak , bende ablasına olayı anlatıp yanına gelicem . Şehir dışına çıkmış , şehir dışında tanıdığı biri veya bir evi falan var mı öğren " "tamam , Burak sen iyi misin ?" "Meleğimi bir bulayım daha iyi olucağım "
............
Şuan hastanedeydim ve Eslem'in ablasına durumu anlatmıştım . Polise haber vermişti ve hemen ardından babasını aramıştı , onlar da buraya geliyordu. "Ben Eslem'i aramaya gidiyorum , merak etmeyin onu bulup getireceğim" kafa sallamakla yetindi ağlamaktan konuşamıyordu zaten .
Hepsi benim yüzündendi , Allah kahretsin ki benim suçumdu.
...........
Sabah olmuştu ve biz hala Eslem'i arıyorduk , karakoldaydık . Herkes perişan olmuş bir şekilde haber bekliyordu. Eslem'in babası ve Kerem denen üvey kardeşi de buradaydı. Bu çocuk neden gelmişti ki!
Polis yanıma geldi " Kaçıran şahsı tanıyor musunuz?" "Evet tanıyorum" "peki sizce neden kaçırmış olabilir ?" "Benim yüzümden, aramızda eski bir husumet vardı . " Kerem anında yerinden fırlayıp yakama yapıştı , aklını mı kaçırmıştı bu çocuk , bu ne cesaret aslanım !
"Ne yani Eslem senin yüzünden mi kaçırıldı?" Dua etsin şuan hiç yerli değildi , yoksa yakama yapışan o ellerini kırardım . "Sen önce şu ellerini indir !" Bunu dememle ellerini indirdi, indirmeseydi yazık olurdu . Babası da kalkıp buraya geldi " Sen hala ne yüzle burda duruyorsun git burdan " haklıydı .
Cansu abla da kalkıp geldi " Sen neden başkalarını suçluyorsun ki , adam olsaydın da kızının başında dursaydın !" Babasına bağırıyordu ve bence sonuna kadar haklıydı .
Bana döndü " Burak sende git burdan " hiçbir şey söylemeden kapıdan çıktım Can da hemen arkamdaydı . Normalde gitmedim ama şuan zaten herkes yeterince üzgündü.GÜNÜMÜZ
KORAY'DAN
Gece Eslem'in inlemeleriyle uyandım , sandalyede uyumuş muydum ki? Eslem'in yanına gidip anlına dokundum resmen yanıyordu , bu böyle olmaz ki , hastaneye gitmesi lazım . Hem zaten aldığım habere göre Burak'da teslimatı yapamamıştı , istediğim olmuştu. Teslimat onun için çok önemliydi bunun için engellemek istemiştim zaten . Artık Eslem'i geri götürebilirdim.
Bir süre onu izledim , gerçekten de fazla masumdu , Burak bu kızı haketmiyor ki! Bu kız daha iyilerine layık . Yorganı üstünden atıp o küçük ve alev içindeki bedenini kucağıma aldım ve kulübeden çıktım . Dışarıdaki soğuk hava bedeniyle temas etti .
Üşümüş olacak ki bana biraz daha sokuldu , kokusu müthişti .Arabaya varınca arka kapıyı açtım ve onu içeri yatırdım üzerine de montumu örttükten sonra kapıyı kapattım. Kulübeye geri döndüm telefonumu da alıp oradan ayrıldım .
........
Şehre dönmüştük, Eslem'i ablasının çalıştığı hastaneye götürüyordum, yakalanma riskim vardı ama şuan bu pekte önemli değildi . Dikiz aynasından arkadaki minik bedene baktım . Yol boyunca ablasını sayıklayıp durmuştu.
Hastaneye geldiğimde arabadan indim ve arka kapıyı açıp Eslem'i kucağıma aldım . Hastaneden içeri girer girmez önümde duran ilk sedyeye Eslem'i yatırdım . Hemşireler de gelmişti "neyi var ?" "Bilmiyorum ama çok ateşi var " onu bırakıp gitmem lazımdı , beni duymayacağını biliyordum ama yine de eğilip kulağına fısıldadım "yine görüşücez prenses" kokusunu içime çekince kalbim hızlı bir şekilde atmaya başladı bu neyin nesiydi şimdi!
uzunca bir süre onu izledikten sonra çıkışa doğru ilerledim "beyfendi nereye?" Hemşirenin sorduğu soruya yanıt vermeden arabaya bindim ve gazladım . Bir süre buralarda gözükmemem en iyisiydi .BÖLÜM SONU🌹
Bu bölüm de böyle olsun bari
Koray kendine gel napıyosun sksldk
KORAY KARAKTERİNE DE BİR KİŞİ BULALIM MI?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FISILTI
Teen Fiction"Neden bu kadar kötüsün,içindeki buzları erit artık bu kadar soğuk ve acımasız olma!!" "Buyum kızım ben aşık olmam ben acı çektiririm ben böyle büyüdüm sevgi nedir bilmem " "Hayır sen bu değisin içindeki çocuğa kulak ver onun fısıltılarını din...